Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lisbeth85 skriver: Ja, det burde ligge mere naturligt for, at spise mere frugt... men ja, så opfandt vi slikket, og så gider vi ikke det der frugt mere
Ja, det burde ligge mere naturligt for, at spise mere frugt... men ja, så opfandt vi slikket, og så gider vi ikke det der frugt mere
Nej fyha DUMME SLIK !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: Jeg gad også godt vi havde gratis frugt på skolen
Jeg gad også godt vi havde gratis frugt på skolen
Det smager jo også godt
AalborgPigen skriver: Ja sænk prisen ! Ja kun æbler.. Det er den der syre.. Men de så goe Jeg HADER HADER HADER champignon Men gulerødder og agurk har vi Glemmer bare altid at spise det og skære det ud.
Ja sænk prisen !
Ja kun æbler.. Det er den der syre.. Men de så goe
Jeg HADER HADER HADER champignon
Men gulerødder og agurk har vi Glemmer bare altid at spise det og skære det ud.
haha, ja, det kender jeg mange der gør.. enten hader eller elsker man champignon, der er bare ikke noget midt i mellem. Har lige spist champignontærte til aften
Det er da træls - kan du ikke, når du står op, skrælle 5 gulerødder og putte i en skål med vand, så de ligger der, klar, til når du lige får lyst til noget?
Jeg spiser næsten nonestop. Konstant. Så jeg skal have noget der ikke er så tungt at gnave på, ellers føler jeg at jeg er ved at dø af sult. Så derfor spiser jeg meget grønt
AalborgPigen skriver: HAHHAHAH jeg griner nu .. Den var sørme god Jo lad os bare sige chokolade er frugt . !
HAHHAHAH jeg griner nu .. Den var sørme god
Jo lad os bare sige chokolade er frugt . !
Når nu chokolade er frugt, er Kaffe så også? Det er jo også bønner.
Tror jeg vil gå ud og lave mig en kop cappucino og spise noget mørkt chokolade , så har jeg fået de første 300g
Dinna88 skriver: haha, ja, det kender jeg mange der gør.. enten hader eller elsker man champignon, der er bare ikke noget midt i mellem. Har lige spist champignontærte til aften Det er da træls - kan du ikke, når du står op, skrælle 5 gulerødder og putte i en skål med vand, så de ligger der, klar, til når du lige får lyst til noget? Jeg spiser næsten nonestop. Konstant. Så jeg skal have noget der ikke er så tungt at gnave på, ellers føler jeg at jeg er ved at dø af sult. Så derfor spiser jeg meget grønt
Ja har du nok ret i Tror jeg vil skrælle nogen inden jeg går i seng.. Så er det klar til imorgen
Du ser ellers så tynd ud !! SNYD
AalborgPigen skriver: Ja hvor meget frugt spiser du om dagen? Jeg spiser alt for lidt ! Spiser max. 4 stykker frugt om måneden.. Vil vænne mig til at spise mere frugt ... Da jeg savner det.. Og har haft svært ved at vænne mig til det .. Hvordan får du spist de "regelskrevne" 6 stykker frugt og grønt?
Ja hvor meget frugt spiser du om dagen?
Jeg spiser alt for lidt !
Spiser max. 4 stykker frugt om måneden.. Vil vænne mig til at spise mere frugt ... Da jeg savner det.. Og har haft svært ved at vænne mig til det ..
Hvordan får du spist de "regelskrevne" 6 stykker frugt og grønt?
Mmm... Spiser også for lidt frugt...
AalborgPigen skriver: Ja har du nok ret i Tror jeg vil skrælle nogen inden jeg går i seng.. Så er det klar til imorgen Du ser ellers så tynd ud !! SNYD
Lyder da som en vildt god idé haha, længe leve mit stofskifte. Har aldrig vejet 1 gram for meget - er 160 og vejer 48 kg. Så... Men jeg træner nu også (klapper lige mig selv på skulderen, startede løbeprogram for tre uger siden, har løbet hver anden dag siden da - er totalt hooked!)
Dinna88 skriver: Lyder da som en vildt god idé haha, længe leve mit stofskifte. Har aldrig vejet 1 gram for meget - er 160 og vejer 48 kg. Så... Men jeg træner nu også (klapper lige mig selv på skulderen, startede løbeprogram for tre uger siden, har løbet hver anden dag siden da - er totalt hooked!)
Ja gid mit stofskifte var så fantastisk
hehhe klap du bare dig selv på skuldren.. Jeg gad så godt løbe .. men ja endnu en undskyldning
Mira0911 skriver: Mmm... Spiser også for lidt frugt...
Kan være vi skal lave sådan en frugt gruppe
Baagøe skriver: Det smager jo også godt
Ja gør det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128