Hvor meget frugt spiser du om dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Muffin_girl

Maja_4000 skriver:

Alt for lidt ! Jeg er SÅ dårlig til det

JAAAHHHHHHHHHH endelig en som mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Lisbeth85

AalborgPigen skriver:

Ja slik er fandens opfindelse.. Jeg elsker usunde ting..

Også her... men prøver med lidt sunde usunde ting i ny og næ Fx. figenstænger, rosiner, nødder og sådan

Anmeld

3. oktober 2011

pastry26

AalborgPigen skriver:

Ja kan være jeg skal prøve det i stedet GOD IDE

Jeg har bagt brownie idag med 70% chokolade plus chokolade knapper.. Kan godt sige dig det smelter på tungen .. SLURP

Men har lige fået spist et æble.. Det første i 2 måneder ..

Men ja vaner en satans!

Åh nu må du ikke lokke..Brownie..Åh Åh det er bare så godt!!!! Ihh nu bliver jeg helt lækker sulten og vi har ikke noget..måske kæresten kan lokkes til at løbe i kiosken hehe

Anmeld

3. oktober 2011

Plysbjørnen

AalborgPigen skriver:

Ja hvor meget frugt spiser du om dagen?

Jeg spiser alt for lidt ! 

Spiser max. 4 stykker frugt om måneden.. Vil vænne mig til at spise mere frugt ... Da jeg savner det.. Og har haft svært ved at vænne mig til det .. 

Hvordan får du spist de "regelskrevne" 6 stykker frugt og grønt?

Jeg spiser 1-2 stykker frugt om dagen, men til gengæld spiser jeg 400 gram grøntsager om dagen ca. på den måde når jeg mine "6 stykker".

Du må ikke bare sådan kværne 6 stykker frugt om dagen, det kan dit blodsukker ikke holde til. der er simpelthen for meget frugtsukker i

Anmeld

3. oktober 2011

Sofia

AalborgPigen skriver:

Nej frugt bliver meget hurtigt rigtigt kedeligt.. Det samme og det samme.. 

ja, rigtig tit presser jeg appelsiner og drikker, eller laver en smoothie! Det hjælper jo hurtigt på det.

Anmeld

3. oktober 2011

TWT

AalborgPigen skriver:

Må jeg spørge hvor høj du er og hvor meget du vejer? 

Du har godt nok en god krop Der kan klare sig på grøntsager 

Jeg er 178 og vejer 59,3kg

Jeg tror det handler om at mavesækken udvides når man spiser 'meget' og derved tilpasser sig til en, og hvordan man spiser. Så hvis en der normalt spiser 3000 kalorier pludselig en dag kun spiser 1500 kalorier, så vil vedkommende føle sult. 

Hvis man spiser de samme antal kalorier hver dag ca. så føler man ikke sult, for det er kroppen vant til 

Anmeld

3. oktober 2011

Maja_4000

AalborgPigen skriver:

JAAAHHHHHHHHHH endelig en som mig

Haha Jeg køber det troligt .. Men det er lidt for tit at det bliver smidt ud .. Eller jeg måske laver en kage med det i i stedet

Anmeld

3. oktober 2011

Muffin_girl

Aniteb skriver:

Jeg spiser 1-2 stykker frugt om dagen, men til gengæld spiser jeg 400 gram grøntsager om dagen ca. på den måde når jeg mine "6 stykker".

Du må ikke bare sådan kværne 6 stykker frugt om dagen, det kan dit blodsukker ikke holde til. der er simpelthen for meget frugtsukker i

Hvordan skal man så gøre det ? 

Anmeld

3. oktober 2011

Muffin_girl

pastry26 skriver:

Åh nu må du ikke lokke..Brownie..Åh Åh det er bare så godt!!!! Ihh nu bliver jeg helt lækker sulten og vi har ikke noget..måske kæresten kan lokkes til at løbe i kiosken hehe

Kan sende et med posten ? hihi..

Anmeld

3. oktober 2011

Pige2009

AalborgPigen skriver:

Ja hvor meget frugt spiser du om dagen?

Jeg spiser alt for lidt ! 

Spiser max. 4 stykker frugt om måneden.. Vil vænne mig til at spise mere frugt ... Da jeg savner det.. Og har haft svært ved at vænne mig til det .. 

Hvordan får du spist de "regelskrevne" 6 stykker frugt og grønt?

Jeg spiser også alt alt for lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.