Hvor meget frugt spiser du om dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Muffin_girl

Lisbeth85 skriver:

Også her... men prøver med lidt sunde usunde ting i ny og næ Fx. figenstænger, rosiner, nødder og sådan

Hihi tænk sig det skal være så svært..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Mi

Jeg spiser næsten intet, men spiser lidt grøntsager til aftensmad.

Jeg har nu altid nemt, at chokolade må tælle som frugt. Er cacaobønnen ikke en slags frugt???  Og i så fald kommer jeg nok op på to stk.

Men i julen spiser jeg mange mandariner

Anmeld

3. oktober 2011

Muffin_girl

Baagøe skriver:

Jeg spiser også alt alt for lidt

Det er så skide svært...

Anmeld

3. oktober 2011

Muffin_girl

Maja_4000 skriver:

Haha Jeg køber det troligt .. Men det er lidt for tit at det bliver smidt ud .. Eller jeg måske laver en kage med det i i stedet

Sådan gør jeg også.. Smider alt alt alt for tit noget ud..  Eller fixer en kage

Anmeld

3. oktober 2011

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Ej jeg troede du spiste meget frugt  

Jamen, frugt er smådyrt jo  Jeg ELSKER frugt, men får også ondt i maven af æbler.. Men spiser alligevel en masse Pink Lady æbler, de er bare SÅ GODE! Og mega dyre, desværre. omkring 22 kr for 6 eller 8 af dem. Men vi har næsten altid bananer og æbler herhjemme, lige nu har vi appelsiner - tror liiige jeg skal have en

Anmeld

3. oktober 2011

pastry26

AalborgPigen skriver:

Kan sende et med posten ? hihi..

Hihi, det når nok at blive lidt tørt så..men ellers tak

Anmeld

3. oktober 2011

Muffin_girl

TWT skriver:

Jeg er 178 og vejer 59,3kg

Jeg tror det handler om at mavesækken udvides når man spiser 'meget' og derved tilpasser sig til en, og hvordan man spiser. Så hvis en der normalt spiser 3000 kalorier pludselig en dag kun spiser 1500 kalorier, så vil vedkommende føle sult. 

Hvis man spiser de samme antal kalorier hver dag ca. så føler man ikke sult, for det er kroppen vant til 

Tak for dit svar Du har nok fuldtændig ret

Anmeld

3. oktober 2011

Muffin_girl

pastry26 skriver:

Hihi, det når nok at blive lidt tørt så..men ellers tak

Hahha så må du få en luft brownie i stedet

Anmeld

3. oktober 2011

TWT

AalborgPigen skriver:

Tak for dit svar Du har nok fuldtændig ret

Velbekomme  

Anmeld

3. oktober 2011

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Jamen, frugt er smådyrt jo  Jeg ELSKER frugt, men får også ondt i maven af æbler.. Men spiser alligevel en masse Pink Lady æbler, de er bare SÅ GODE! Og mega dyre, desværre. omkring 22 kr for 6 eller 8 af dem. Men vi har næsten altid bananer og æbler herhjemme, lige nu har vi appelsiner - tror liiige jeg skal have en

Ja PINK LADY elsker jeg også.. Men det er skide dyrt !!! Og ja frugt generelt er meget dyrt.. Det er simpelthen utroligt.. De burde sætte priserne ned.. Jeg har lige kværnet et æble men har nu ondt i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.