Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Spiser frugt på harvergryn om morgen, lidt i løbet af dagen og en masse grønt til frokost og til aften.....
Kan ikke leve uden!!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg spiser max 2 fordi der er sukker i frugten også og jeg fandt ud af før min operation at det går også ind og påvirker også min vægt....
Dinna88 skriver: Du tager måske på bare ved at kigge på maden? Uha, der har også været mange undskyldninger her... Menjeg har hanket op i mig selv og sagt at jeg vil have en ting mere her i livet, som jeg er god til. Så nu skal jeg være god til at løbe. Skal derop hvor jeg begynder at mærke endorfinerne når jeg løber, og der er langt
Du tager måske på bare ved at kigge på maden?
Uha, der har også været mange undskyldninger her... Menjeg har hanket op i mig selv og sagt at jeg vil have en ting mere her i livet, som jeg er god til. Så nu skal jeg være god til at løbe. Skal derop hvor jeg begynder at mærke endorfinerne når jeg løber, og der er langt
nej har altid været meget tynd.. Men så fik jeg en spiral og BANG så tog jeg 15 kg på.. Så har været på sådan en kur men det hjælper lige vidt .. Det er skide belastende..
Gad jeg godt prøve
FruRafn skriver: Jaaah det vil jeg mene vi gør... Spiser tit 2-3 stykker på jobbet, 1-2 gulerødder til frokosten og så grøntsager HVER aften. I aften skal vi f.eks. have rødbedesuppe med kartofler og gulerødder i også, så der får vi vist det vi skal have:-) Og ellers er der bare altid enten mange grøntsager i det mad vi får eller en råkost/salat som tilbehør. Du kan jo proppe grøntsager i det meste.I lasagne propper jeg altid tomater, peberfrugt, majs, gulerødder, løg. Har sågar engang proppet 250 g. hakket hvidkål i og det smagte fint. i frikadeller ryger der som regel også altid gulerødder og peberfrugt i, det gør IKKE smagsoplevelsen dårligere:-)
Jaaah det vil jeg mene vi gør... Spiser tit 2-3 stykker på jobbet, 1-2 gulerødder til frokosten og så grøntsager HVER aften. I aften skal vi f.eks. have rødbedesuppe med kartofler og gulerødder i også, så der får vi vist det vi skal have:-) Og ellers er der bare altid enten mange grøntsager i det mad vi får eller en råkost/salat som tilbehør. Du kan jo proppe grøntsager i det meste.I lasagne propper jeg altid tomater, peberfrugt, majs, gulerødder, løg. Har sågar engang proppet 250 g. hakket hvidkål i og det smagte fint. i frikadeller ryger der som regel også altid gulerødder og peberfrugt i, det gør IKKE smagsoplevelsen dårligere:-)
Jeg er meget dårlig til at finde på ting. Det kan være skide svært.. Men lyder som nogle gode ideer Vil jeg prøve
Lise skriver: Jeg spiser 1-2 stykker frugt om dagen. Vi har fri frugt på jobbet, og jeg sørger altid for vi har frugt herhjemme, da mindstesønnen og jeg holder meget af det Jeg kan lide det meste frugt, men spiser mest bananer, Royal gala æbler og hårde pærer. Elsker også bær! Jeg vil tro at jeg de fleste dage får min 600 gram frugt/grønt. Vi får bl.a. forskellige lækre salater til frokost på arbejdet, som jeg spiser en del af. Og så prøver jeg at lave som minimum én slags grønt til aftensmaden, f.eks. dampet spidskål, ærter, kogte gulerødder, gulerodssalat, broccoli, blomkål, dampet spinat mv. Og når vi laver f.eks. kødsauce er det fyldt med f.eks. selleri, gulerødder, løg.. Når vi spiser frokost i weekenden, plejer vi at lave gulerodsstænger eller sådan noget til. Jeg har det absolut bedst i min krop når jeg får frugt og masser af grønt hver dag!
Jeg spiser 1-2 stykker frugt om dagen. Vi har fri frugt på jobbet, og jeg sørger altid for vi har frugt herhjemme, da mindstesønnen og jeg holder meget af det Jeg kan lide det meste frugt, men spiser mest bananer, Royal gala æbler og hårde pærer. Elsker også bær!
Jeg vil tro at jeg de fleste dage får min 600 gram frugt/grønt. Vi får bl.a. forskellige lækre salater til frokost på arbejdet, som jeg spiser en del af. Og så prøver jeg at lave som minimum én slags grønt til aftensmaden, f.eks. dampet spidskål, ærter, kogte gulerødder, gulerodssalat, broccoli, blomkål, dampet spinat mv. Og når vi laver f.eks. kødsauce er det fyldt med f.eks. selleri, gulerødder, løg.. Når vi spiser frokost i weekenden, plejer vi at lave gulerodsstænger eller sådan noget til.
Jeg har det absolut bedst i min krop når jeg får frugt og masser af grønt hver dag!
Bær det er super godt Mums. Jeg elsker også hindbær..
Men er så dårlig til æbler.. Jeg får så ondt i maven..
lyder som nogle gode ideer vil jeg afprøve
SussieThyssen skriver: Det er nok lidt forskelligt..jeg spiser efter diabetikerkostplan kombineret med vægtkonsulenterne, og der hedder det 2 stk frugt og 600g grønt.
Det er nok lidt forskelligt..jeg spiser efter diabetikerkostplan kombineret med vægtkonsulenterne, og der hedder det 2 stk frugt og 600g grønt.
Okay Tak ..
AalborgPigen skriver: nej har altid været meget tynd.. Men så fik jeg en spiral og BANG så tog jeg 15 kg på.. Så har været på sådan en kur men det hjælper lige vidt .. Det er skide belastende.. Gad jeg godt prøve
Underligt!! Jeg er en af dem der er af den overbevisning at vil man tabe sig, så gør man det. Omlæg din kost, spark dig selv i bagdelen og find viljestyrken frem - så skal du nok få tabt dig!
Ja, ikke? Tror det er mega fedt.
Spiser desværre også for lidt frugt (smiley der ryster på hovedet)..Men nogen gange får jeg et frugt flip, og så spiser jeg det i lange baner . Elsker bananer, blommer, grape frugt osv, mmmh Fandt ud af at blommer faktisk var med til at hele min forkølelse helt vildt hurtig, sidst jeg var forkølet , aner ikke hvordan..men næste gang jeg bliver forkølet..SÅ skal der spises blommer
Dinna88 skriver: Underligt!! Jeg er en af dem der er af den overbevisning at vil man tabe sig, så gør man det. Omlæg din kost, spark dig selv i bagdelen og find viljestyrken frem - så skal du nok få tabt dig! Ja, ikke? Tror det er mega fedt.
det prøver jeg da lige Hahha ej nu har jeg spiist 2 æbler, gulerødder og en fersken siden igår. Det er fremskridt.. Og ingen cola eller kage
Strawberry skriver: Spiser desværre også for lidt frugt (smiley der ryster på hovedet)..Men nogen gange får jeg et frugt flip, og så spiser jeg det i lange baner . Elsker bananer, blommer, grape frugt osv, mmmh Fandt ud af at blommer faktisk var med til at hele min forkølelse helt vildt hurtig, sidst jeg var forkølet , aner ikke hvordan..men næste gang jeg bliver forkølet..SÅ skal der spises blommer
Ej hvor smart Jeg anede ikke blommer var helende.. Jeg kan bare ikke fordrage blommer eller grape.. Puha ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128