Hvor meget frugt spiser du om dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Muffin_girl

Balinus skriver:

Spiser frugt på harvergryn om morgen, lidt i løbet af dagen og en masse grønt til frokost og til aften.....

Kan ikke leve uden!!!!!

God måde at få frugt på  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Dinna88

AalborgPigen skriver:

det prøver jeg da lige Hahha ej nu har jeg spiist 2 æbler, gulerødder og en fersken siden igår. Det er fremskridt.. Og ingen cola eller kage

haha Go for it, siger jeg bare! Hvis du begynder det løbeprogram jeg har startet f.eks. så tager det under 15 minutter de første gange - så det er ikke en gang en tidsrøver! Men løb er dog ikke den smarteste måde at komme igang på, da det jo er noget af det hårdeste du kan lave.

Yay, sådan Du kan jo også spise nødder som mellemm snack! De er godt nok dyre, men de er ofte på tilbud i større poser ad gangen!

Anmeld

4. oktober 2011

Muffin_girl

B&J skriver:

jeg spiser max 2 fordi der er sukker i frugten også og jeg fandt ud af før min operation at det går også ind og påvirker også min vægt....

Har du ikke også fået operet maven så vidt jeg husker?

Anmeld

4. oktober 2011

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

haha Go for it, siger jeg bare! Hvis du begynder det løbeprogram jeg har startet f.eks. så tager det under 15 minutter de første gange - så det er ikke en gang en tidsrøver! Men løb er dog ikke den smarteste måde at komme igang på, da det jo er noget af det hårdeste du kan lave.

Yay, sådan Du kan jo også spise nødder som mellemm snack! De er godt nok dyre, men de er ofte på tilbud i større poser ad gangen!

Hvad går dit løbeprogram ud på ?  

Jeg har også købt mandler og valnødder.. ELSKER MANDLER  

Anmeld

4. oktober 2011

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Hvad går dit løbeprogram ud på ?  

Jeg har også købt mandler og valnødder.. ELSKER MANDLER  

http://iform.dk/traeningsplanner/traeningsprogram-loeb-5-km - det er det her. Jeg sprag uge 1 over, da jeg er i fin form, bare ikke LØBEform, så derfor har jeg valgt at totalt begynder program. Og det er virkelig fedt.  

Ih, mums! Jeg elsker også mandler!! Og så er de jo super, super rige på proteiner, så de er bare super gode. 

Anmeld

4. oktober 2011

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

http://iform.dk/traeningsplanner/traeningsprogram-loeb-5-km - det er det her. Jeg sprag uge 1 over, da jeg er i fin form, bare ikke LØBEform, så derfor har jeg valgt at totalt begynder program. Og det er virkelig fedt.  

Ih, mums! Jeg elsker også mandler!! Og så er de jo super, super rige på proteiner, så de er bare super gode. 

Det tjekker jeg da lige TAK 

Jeg elsker salt ristede mandler .. De er bare ikke sunde

Anmeld

4. oktober 2011

.....

AalborgPigen skriver:

Ej hvor smart Jeg anede ikke blommer var helende.. Jeg kan bare ikke fordrage blommer eller grape.. Puha ...

Vidste jeg heller ikke..men døjede samtidig med kvalme, så fandt ud af at blommer virkede godt mod kvalmen, plus at den fik min forkølelse til at forsvinde..bedre bliver det ikke

Ærgeligt at du ikke kan fordrage det..de smager eller godt
Hvad med fersken?

Granat æbler spiser jeg også engang imellem, det skulle være godt for blod omløbet .. Hvis du ikke har smagt det før, er det egentlig ikke et æble du som sådan spiser, men skærer det over, og så er det røde kerne agtige kugler du skal spise, som smager lidt surt men godt

Anmeld

4. oktober 2011

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Det tjekker jeg da lige TAK 

Jeg elsker salt ristede mandler .. De er bare ikke sunde

Det var da så lidt! håber det er noget for dig!

Uh, du må ikke nævne dem.... Mhmmhm.. Især hvis de er hjemmelavede og stadig lune! (savle savle) men nej - det er jo mega meget salt 

Anmeld

4. oktober 2011

TWT

Anonym skriver:

måske har du det fint nok nu, men på længere sig tager dine muskler og knogler skade af at du ikke får det kalk og protein som de skal bruge, og man kan ikke opbygge det ved træning...

Jeg får kalk og protein piller, og vil mene at min læge som har givet mig respten ved ret meget om det 

Anmeld

4. oktober 2011

Plysbjørnen

AalborgPigen skriver:

Hvordan skal man så gøre det ? 

ca 150 gram gulerøder i stave til skole arbejde i stedet for slik, og de sidste 250 gr. til aftensmaden. 

så kan du tage det ene stykke frugt om eftermiddagen på vej hjem, og det andet først på aftenen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.