Hvor meget frugt spiser du om dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Muffin_girl

TWT skriver:

Jeg er ikke sulten tværtimod. Synes det fylder meget i min mave. Nogengange må jeg efterlade noget af det, for er stopmæt

Må jeg spørge hvor høj du er og hvor meget du vejer? 

Du har godt nok en god krop Der kan klare sig på grøntsager 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

pastry26

AalborgPigen skriver:

Ja tror du har ret i at man bare skal ind i vanen.. Det er bare svært når man aldrig har været vant til det .

Hvad nu hvis du skar noget frugt ud, som du allerbedst kan lide, og så gemte det i en beholder i køleskabet?? Måske du vil få spist mere, når det er lige at gå til??.. Men ja, pyha vaner er svære at bryde, min vane er chokolade!!! Mums!!!! (det smager også godt med frugt- haha)

Anmeld

3. oktober 2011

Dinna88

Jeg spiser nok i gennemsnit 1-2 stykker frugt om dagen. Grøntsager får jeg mange af, da jeg ikke spiser kød

Anmeld

3. oktober 2011

Frøken J.

AalborgPigen skriver:

Ja hvor meget frugt spiser du om dagen?

Jeg spiser alt for lidt ! 

Spiser max. 4 stykker frugt om måneden.. Vil vænne mig til at spise mere frugt ... Da jeg savner det.. Og har haft svært ved at vænne mig til det .. 

Hvordan får du spist de "regelskrevne" 6 stykker frugt og grønt?

Jeg spiser max en banan om dagen på min yoghurt om morgenen, ellers overhovedet ikke Bryder mig ikke så meget om frugt

Anmeld

3. oktober 2011

Sofia

Jeg får ikke 600 gram frugt og grønt om dagen.. Jeg spiser nok ca 1 stk. frugt og 300 gram grønt om dagen.. ikke godt nok, men det er sådan det er.. vi har altid frugt og grønt i huset, men tit er det det samme, og orker ikke spise fx tre æbler..

Anmeld

3. oktober 2011

Muffin_girl

pastry26 skriver:

Hvad nu hvis du skar noget frugt ud, som du allerbedst kan lide, og så gemte det i en beholder i køleskabet?? Måske du vil få spist mere, når det er lige at gå til??.. Men ja, pyha vaner er svære at bryde, min vane er chokolade!!! Mums!!!! (det smager også godt med frugt- haha)

Ja kan være jeg skal prøve det i stedet GOD IDE

Jeg har bagt brownie idag med 70% chokolade plus chokolade knapper.. Kan godt sige dig det smelter på tungen .. SLURP

Men har lige fået spist et æble.. Det første i 2 måneder ..

Men ja vaner en satans!

Anmeld

3. oktober 2011

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Jeg spiser nok i gennemsnit 1-2 stykker frugt om dagen. Grøntsager får jeg mange af, da jeg ikke spiser kød

Ej jeg troede du spiste meget frugt  

Anmeld

3. oktober 2011

Maja_4000

Alt for lidt ! Jeg er SÅ dårlig til det

Anmeld

3. oktober 2011

Muffin_girl

Frøken J. skriver:

Jeg spiser max en banan om dagen på min yoghurt om morgenen, ellers overhovedet ikke Bryder mig ikke så meget om frugt

hehhe så har du en god grund

Anmeld

3. oktober 2011

Muffin_girl

Sofia skriver:

Jeg får ikke 600 gram frugt og grønt om dagen.. Jeg spiser nok ca 1 stk. frugt og 300 gram grønt om dagen.. ikke godt nok, men det er sådan det er.. vi har altid frugt og grønt i huset, men tit er det det samme, og orker ikke spise fx tre æbler..

Nej frugt bliver meget hurtigt rigtigt kedeligt.. Det samme og det samme.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.