Hvor meget frugt spiser du om dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Muffin_girl

Mutti2B skriver:

Absolut intet! Hov, jeg fik da et æble i lørdags, men ellers går der mange måneder imellem jeg får frugt. Det smager mig bare ikke og så kan jeg nogen gange få det helt skidt bagefter (syren)

Jeg får også altid ondt i maven af æbler ... Det er mærkeligt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Laura.

AalborgPigen skriver:

Jeg har det ligesom dig -. Er kræsen omkring hvordan det smager.. og så glemmer jeg det .. 

hihi...

Anmeld

3. oktober 2011

Muffin_girl

TWT skriver:

Nu er jeg ikke 'medlem af denne' kategori, vejer ikke for meget, men jeg svare lige alligevel  

Jeg spiser stortset kun frugt i løbet af dagen.

Sådan ser min dag ud; 

Morgen 100g æble, 50g blomme eller kiwi og 2dl Multijuice

Formiddag 50g gulerødder, 50g rød, gul eller grøn peber og 2,5dl kaffe m. skummetmælk

Middag 100g pære, 35g ISIS free jordbærbar og 2dl vand

Eftermiddag 50g Mango eller gulerødder og 2,5dl kaffe m. skummetmælk

Aften 100g blandet grøntsager pisket m. 1æg og i ovnen 15min.

Hvorfor dælan spiser du kun frugt og grønt ??? 

Anmeld

3. oktober 2011

norenberg

jeg spiser ca 3 stykker frugt om dagen, nogle gange flere hvis jeg laver smooties, og så ryger der også en del grønt ned....

Anmeld

3. oktober 2011

Jakob'sMor

AalborgPigen skriver:

Ja hvor meget frugt spiser du om dagen?

Jeg spiser alt for lidt ! 

Spiser max. 4 stykker frugt om måneden.. Vil vænne mig til at spise mere frugt ... Da jeg savner det.. Og har haft svært ved at vænne mig til det .. 

Hvordan får du spist de "regelskrevne" 6 stykker frugt og grønt?

Jeg spiser 4-5 stk om dagen, elsker frugt! Jeg skære det ofte i stykker så synes jeg det ser mere indbydende ud, evt rør lidt græsk youhurt op med vanilie sukker og kom over.. Mums

Anmeld

3. oktober 2011

Muffin_girl

SjeBets skriver:

jamen frugt det er jo banan, æbler, pærer, kiwi, ferskner, nekatriner, appelsinder, klementimer, mandariner det er alt efter årstid. 

Vi spiser meget kål, som jeg ofte bruger til at strække kødretter, og gulerødder også genialt til at strække kødretter, så får vi grønne bønner, brocollie og blomkål, dampet vi gider ikke kogte grønsager nogen af os. Salater, kan være spinat, med avokado, tomat, og pinjekerner og lidt mango.  tomat og løg ryger der også meget af, I tærter går der mange løg, porre, spinat, peberfrugter med mere ... Jamen alt spiser vi. rosenkål, igen dampet eller brugt i en kåksalat

Vi er vilde med tzazitki med squass i, og augerbiner  i kødretter ... jamen kort sagt vi elsker grønsager og jeg synes bare ik et måltid er komplet uden. vi undværer hellere kød end grønsager. Supper er jo også et hit 

Tak for hjælpen.. Vil jeg prøve at tænke over

Anmeld

3. oktober 2011

Muffin_girl

norenberg skriver:

jeg spiser ca 3 stykker frugt om dagen, nogle gange flere hvis jeg laver smooties, og så ryger der også en del grønt ned....

Hvordan får du det passet ind ? I pauser ?

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym

TWT skriver:

Nu er jeg ikke 'medlem af denne' kategori, vejer ikke for meget, men jeg svare lige alligevel  

Jeg spiser stortset kun frugt i løbet af dagen.

Sådan ser min dag ud; 

Morgen 100g æble, 50g blomme eller kiwi og 2dl Multijuice

Formiddag 50g gulerødder, 50g rød, gul eller grøn peber og 2,5dl kaffe m. skummetmælk

Middag 100g pære, 35g ISIS free jordbærbar og 2dl vand

Eftermiddag 50g Mango eller gulerødder og 2,5dl kaffe m. skummetmælk

Aften 100g blandet grøntsager pisket m. 1æg og i ovnen 15min.

Det lyder ekstremt usundt for kroppens helbred, den får jo slet ikke hvad den skal bruge, hverken knogler eller muskler får hvad de skal bruge...

Anmeld

3. oktober 2011

Muffin_girl

Jakob'sMor skriver:

Jeg spiser 4-5 stk om dagen, elsker frugt! Jeg skære det ofte i stykker så synes jeg det ser mere indbydende ud, evt rør lidt græsk youhurt op med vanilie sukker og kom over.. Mums

Uhhmmm må jeg afprøve.. Det lyder lækkert. TAK

Anmeld

3. oktober 2011

TWT

AalborgPigen skriver:

Hvorfor dælan spiser du kun frugt og grønt ??? 

Jeg bryder mig ikke om kød, synes det har en underligsmag. Spiser det kun hvis vi er ude ved fam. venner eller lign. Og så har jeg sååå ondt i maven bagefter. 

Jeg ved ikke hvorfor jeg kun spiser frugt og grønt, det føles godt, det smager lækkert, og ser godt ud. Har aldrig tænkt over hvorfor jeg ikke spiser pasta, ris, kartofler mm. Jeg mener ikke det er ordenligt mad, det har en underlig konsistens, og lugter virkelig dårligt. 

Jeg føler mig godt tilpas, ved at spise frugt og grønt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.