Hvor meget frugt spiser du om dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

B&J

AalborgPigen skriver:

Har du ikke også fået operet maven så vidt jeg husker?

jooo men også før det da jeg bare skulle tabe mig alm.. fordi der er jo frugt sukker i frugten og det kunne jeg ikke tabe mig for endelig mærkeligt

men heller ikke før var jeg oppe på 6 var max oppe på 3stykker og ja det er også møg hammer dyrt ind i mellem især hvis man spiser 6stykker om dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Muffin_girl

B&J skriver:

jooo men også før det da jeg bare skulle tabe mig alm.. fordi der er jo frugt sukker i frugten og det kunne jeg ikke tabe mig for endelig mærkeligt

men heller ikke før var jeg oppe på 6 var max oppe på 3stykker og ja det er også møg hammer dyrt ind i mellem især hvis man spiser 6stykker om dagen

JA frugt koster en jetjager.. Det burde de sætte ned

Anmeld

5. oktober 2011

Muffin_girl

Aniteb skriver:

ca 150 gram gulerøder i stave til skole arbejde i stedet for slik, og de sidste 250 gr. til aftensmaden. 

så kan du tage det ene stykke frugt om eftermiddagen på vej hjem, og det andet først på aftenen.

tak 

Anmeld

5. oktober 2011

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Det var da så lidt! håber det er noget for dig!

Uh, du må ikke nævne dem.... Mhmmhm.. Især hvis de er hjemmelavede og stadig lune! (savle savle) men nej - det er jo mega meget salt 

nu fik jeg endu mere lyst til dem Mums 

Anmeld

5. oktober 2011

Muffin_girl

Strawberry skriver:

Vidste jeg heller ikke..men døjede samtidig med kvalme, så fandt ud af at blommer virkede godt mod kvalmen, plus at den fik min forkølelse til at forsvinde..bedre bliver det ikke

Ærgeligt at du ikke kan fordrage det..de smager eller godt
Hvad med fersken?

Granat æbler spiser jeg også engang imellem, det skulle være godt for blod omløbet .. Hvis du ikke har smagt det før, er det egentlig ikke et æble du som sådan spiser, men skærer det over, og så er det røde kerne agtige kugler du skal spise, som smager lidt surt men godt

Jo fersken .. MUMS MUMS MUMS Jeg elsker også granatæbler.,. Men syntes de kan blive for meget .. 

Anmeld

5. oktober 2011

.....

AalborgPigen skriver:

Jo fersken .. MUMS MUMS MUMS Jeg elsker også granatæbler.,. Men syntes de kan blive for meget .. 

Smiler..

Granatæbler spiser jeg nu heller ikke så tit, men de smager nu godt

Anmeld

5. oktober 2011

B&J

AalborgPigen skriver:

JA frugt koster en jetjager.. Det burde de sætte ned

nemlig

Anmeld

5. oktober 2011

Plysbjørnen

AalborgPigen skriver:

tak 

Så lidt

Anmeld

5. oktober 2011

Wimmie

AalborgPigen skriver:

Ja hvor meget frugt spiser du om dagen?

Jeg spiser alt for lidt ! 

Spiser max. 4 stykker frugt om måneden.. Vil vænne mig til at spise mere frugt ... Da jeg savner det.. Og har haft svært ved at vænne mig til det .. 

Hvordan får du spist de "regelskrevne" 6 stykker frugt og grønt?

Lige for tiden spiser jeg alt for meget frugt - 4-6 stykker om dagen; jeg har virkelig frugt-cravings 

Det er naturligvis bedre end slik, men det er stadig for meget sukker, og jeg tager i forvejen lidt for hurtigt på for tiden. Må prøve med lidt flere grøntsager i stedet...

Anmeld

5. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

spiser desværre ALT for sjældent frugt...

jeg ELSKER frugt.. specielt melon og æble... det er bare dyrt at købe og ofte er kvaliteten ikke særlig god sys jeg...

Hvis det var bedre kvalitet så det kunne holde mere end 1 uge efter man har købt det så ville jeg helt klart have frugt herhjemme hver eneste dag.. men det at købe 10 æbler f.eks. så når jeg at spise halvdelen måske og så er jeg ved at føle at det bliver tvang for ellers når de at blive dårlige og så er pengene smidt ud af vinduet...

Jeg vil kun have frisk frugt, og det skal altså være ordentlig kvalitet at spise.. gider det ikke hvis jeg giver penge for noget der er sådan halvt om halvt... Synes det er svært at finde ordentlig frisk frugt i supermarkederne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.