De damer, de damer. Nu er det jo sørme ved at være oppe over (tænk man kan sige det.. Underligt!), og jeg må indrømme, at selvom jeg på den ene side er utålmodig efter at se vores pige, så er jeg på den anden side IKKE utålmodig, fordi jeg ved, at det først kræver jeg kommer gennem en fødsel. Og det er jeg helt vildt bange for, faktisk. Især på det seneste er jeg blevet angst!
Jeg ved ikke, hvad jeg har brug for i siger. Måske komme med nogle gode råd til fødslen? Hvordan man bedst håndterer den og angsten.. Jeg har ikke brug for at vide: "Jamen jeg sprak jo fra A-Z og troede jeg skulle dø, men det var det hele værd" - Jeg har brug for gode råd og betryggende vendinger 
Help a girl out!
Jeg var dødsens angst for min første fødsel, ville INTET have med fødsler at gøre hele graviditeten.. Det gik dog meget normalt, og det var slet slet ikke så slemt, som jeg havde frygtet 
Nu havde jeg ligesom prøvet det én gang, så jeg var slet ikke bange for nr 2.. Men jeg tror det gjorde, at min fødsel nr 2, var langt værre end nr 1 
Ej, jeg er superføder, og føder ret hurtigt, uden de store problemer. Jeg nåede hverken smertestillende første eller anden gang, ikke fordi jeg ikke ville - for det ville jeg! - men jeg nåede det ganske simpelt ikke.. Jeg var også bange for tabet af kontrol, men hæmningerne ryger, i samme sekund man har veer. Jeg brølede som en ko da jeg havde presseveer, og hold kæft hvor var det rart 
I ugerne op til fødslen beroligede jeg mig selv med, at kvinder har født i 250.000 år, vores kroppe er designet til det, dén ved, hvad den skal gøre! Hvis min hjerne ikke ved hvad der foregår, så ved min krop det!
Og ja, veer gør ondt, men samtidig er det den mest fantastiske følelse at have
Der er en god grund til, at kvinder får mere end ét barn