Ret bange for at føde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

AnneAlbertsen

Frøken J. skriver:

De damer, de damer. Nu er det jo sørme ved at være oppe over (tænk man kan sige det.. Underligt!), og jeg må indrømme, at selvom jeg på den ene side er utålmodig efter at se vores pige, så er jeg på den anden side IKKE utålmodig, fordi jeg ved, at det først kræver jeg kommer gennem en fødsel. Og det er jeg helt vildt bange for, faktisk. Især på det seneste er jeg blevet angst!

Jeg ved ikke, hvad jeg har brug for i siger. Måske komme med nogle gode råd til fødslen? Hvordan man bedst håndterer den og angsten.. Jeg har ikke brug for at vide: "Jamen jeg sprak jo fra A-Z og troede jeg skulle dø, men det var det hele værd" - Jeg har brug for gode råd og betryggende vendinger

Help a girl out!

Kære frøken J

Jeg vil da lige skynde mig at skrive til dig, selvom det er på falderebet. 

Jeg afholder et pilotkursus i morgen, sammen med en jordemoder i morgen kl. 9 på Hotel Vejlefjord. 

Vi mangler stadig en frivillig til at være med i det første kursus. 

Her vil du være sammen med 4 andre gravide i uge 35+ få undervisning på land, i vand og fuld forplejning - gratis.

Vi gennemgår alt ved fødslen, snakker om den, sætter billeder på. Konfronterer den fysiske angst, der kan være i forbindelse med at føde. Du vil lære konkrete teknikker til din fødsel. 
Og det er aldrig for sent.

Hvis du er interesseret, så send mig din mail og jeg skal sende mere information.

Kærligst

Anne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Frøken J.

AnneAlbertsen skriver:

Kære frøken J

Jeg vil da lige skynde mig at skrive til dig, selvom det er på falderebet. 

Jeg afholder et pilotkursus i morgen, sammen med en jordemoder i morgen kl. 9 på Hotel Vejlefjord. 

Vi mangler stadig en frivillig til at være med i det første kursus. 

Her vil du være sammen med 4 andre gravide i uge 35+ få undervisning på land, i vand og fuld forplejning - gratis.

Vi gennemgår alt ved fødslen, snakker om den, sætter billeder på. Konfronterer den fysiske angst, der kan være i forbindelse med at føde. Du vil lære konkrete teknikker til din fødsel. 
Og det er aldrig for sent.

Hvis du er interesseret, så send mig din mail og jeg skal sende mere information.

Kærligst

Anne 

Tak for det fine tilbud, men jeg har desværre ikke råd til transport, og min kæreste har også fødselsdag i morgen - Desværre :/

Anmeld

29. september 2011

Koen.

Nå nu får du os lige mit besyv i denne laaaange tråd

Jeg var os meget bange for at skulle have noget på størrelse med en fodbold ud et vis sted og syntes slet ikke det tiltalte mig

Jeg var så "heldig" at have en LANG opstarts fase, men med HÅRDE veer fra start..

Kort fortaltøndag d.4 april 2010 fik jeg veer, de varede helt til tirsdag den 6.april hvor jeg udmattet falder i søvn utroligt nok tidlig morgen og vågner et par timer sener til INGEN veer.. Så skete der ikke en bønne før fredag den 9 april hvor jeg igen fik veer bare endnu værre, det fortsatte så til søndag aften hvor jeg fødte

Jeg nåede at tænke mange gange, det her klare jeg ALDRIG og da (sorry detaljerne) hovedet er alt ude får jeg da os både råbt og skreget: FÅ DEN UD!!

MEN da hun så var ude, sad jeg faktisk med følelsen, VAR DET DET, VAR DET IKKE VÆRRE

Det blev lidt langt, men synes du lige skulle høre min "historie" os, at selvom man frygter fødslen, så tænker man slet ikke på det når man er i det, andet end og få guldet ud

held og lykke, du klare det super er jeg sikker på

Anmeld

29. september 2011

Dansker I Holland

Frøken J. skriver:

De damer, de damer. Nu er det jo sørme ved at være oppe over (tænk man kan sige det.. Underligt!), og jeg må indrømme, at selvom jeg på den ene side er utålmodig efter at se vores pige, så er jeg på den anden side IKKE utålmodig, fordi jeg ved, at det først kræver jeg kommer gennem en fødsel. Og det er jeg helt vildt bange for, faktisk. Især på det seneste er jeg blevet angst!

Jeg ved ikke, hvad jeg har brug for i siger. Måske komme med nogle gode råd til fødslen? Hvordan man bedst håndterer den og angsten.. Jeg har ikke brug for at vide: "Jamen jeg sprak jo fra A-Z og troede jeg skulle dø, men det var det hele værd" - Jeg har brug for gode råd og betryggende vendinger

Help a girl out!

Hehe det kender jeg godt Du har faktisk ikke noget og frygte kan man sige.. En ting der hjalp mig igennem min fødsel nr 3 var vejrtrækningen Det gik jeg og øvede mig på 4 uger før hun kom til verden. Og NØJ det hjalp. Og må da sige at det var en drømmefødsel smiler... Men forstår godt du er bange når det er første gang. Men når det går i gang, så kommer det hele naturligt. For de fleste har jeg hørt Gjorde det for mig Håber da osse det gør det for dig Så ingen skrækhistorier fra mig

P.S: Det skal nok gå Bare tag det helt roligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.