Første gang testede vi sammen og blev rigtig glade for det begge to.
Anden gang fortalte jeg ham det under aftensmaden.
I får lige lidt af historien med.
Det er den 23/2-2010 og jeg skal til læge med min store dreng hvor det bare var et almindeligt tjek på hans astma. Han bliver tjekket og alt er godt hvor jeg så spørger lægen om hvorfor jeg har så ondt øverst i maven. Helt oppe ved ribbenen? Og havde haft det i en uges tid. Hun siger så, er du gravid? Hvor jeg siger nej ikke lige hvad jeg ved af.
Men mere fik jeg ikke ud af det.
Vi går ud til bilen og på vej ud af p-pladsen besluttede jeg mig for at køre forbi rema1000 og købe en test. Kørte hjem og tog den med det samme og det var om eftermiddagen. Den viste så meget positiv og jeg tænkte bare, 'ej det kan ikke passe'.. Mig i overtøjet igen og lillemanden op i barnevognen og så gik det ellers bare stærkt over til kvickly hvor jeg købte en ny test. Gik hjem og tog den med det samme og den viste samme svar. MEGET positiv. Jeg var helt rundt på gulvet.
Men manden kommer så hjem fra arbejde kl 18 og vi sætter os ned for at spise aftensmad. Da han var færdig spurgte han så om jeg skulle have mere hvor jeg så svare: 'ja tak jeg spiser for to' hvor han siger: 'ja, ja.' Mig: 'Jamen det gør jeg'. Ham: 'Ja ja'. Mig: 'Jamen det gør jeg altså.' Ham: 'A hva siger du???' Med store øjne. Jeg går ud på badeværelset og finder begge teste og viser ham dem hvor han så siger 'fuck.......'

Det var ikke planlagt og det var ikke lige det bedste tidspunkt men vi beholdt selvfølgelig barnet og har nu er dejlig rask dreng mere på 10 mdr

Beklager at det blev så langt
Anmeld