Hvordan fortalte i jeres kæreste/mand, at i var gravide ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

metski83

-Sigrid- skriver:

Tja, jeg tog den kom ind i stuen og sagde at den var positiv og han skulle være far - og så ville han selv tage en

Selv tage en ? Ville han se mens du gjorde det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

metski83

Monica P skriver:

Her tog vi testen sammen gik ind i stuen i de to minutter vi skulle vente og da vi kom ud på toilettet igen og så de to streger kunne ingen af os helt forstå det virkeligt var sandt :-)

Det endte med at vi tog tre tests bare for at være sikker :-)

Ih hvor spændende. Kan også se det er lige op over

Anmeld

19. september 2011

metski83

TbCp skriver:

Min mand var taget meget tidligt på arbejde så da jeg var stået op testede jeg og sørme om ikke den var positiv. Sendte ham et billede af testen med et "tillykke" til ham

Hvordan reagerede han så på en mms ?

Anmeld

19. september 2011

metski83

kitty skriver:

Vi har været i fertilitetsbehandling, og testdag var derfor en bestemt dato. Jeg kunne overhovedet ikke sove og stod derfor op kl 5.15 og testede... Kæresten sov. Jeg vækkede ham med at hoppe i sengen og fortælle ham, at han skulle være far

Dejligt

Anmeld

19. september 2011

metski83

Wulffi89 skriver:

Min kæreste og jeg havde joket om at jeg kunne være gravid fordi jeg havde symptomer ved at jeg havde meget ømme bryster så vi købte 2 tests sammen
Tog den ene søndag aften og den anden mandag morgen, om aftenen var den positiv og så lagde jeg den i vinduskarmen om morgenen tog jeg den anden og lagde den ved siden af den anden og så gik min kæreste ud og kiggede lidt efter og så spurgte han hvilken en jeg havde taget, nå men det kunne egentlig også være lige meget for de var begge bragende positive så vi var begge lidt i chok derefter men osse glade

Anmeld

19. september 2011

metski83

ano14316 skriver:

Min kæreste var på skole i nordjylland og jeg rignede til ham og bare brusede ud med det.. 

hej skat... øhhmm.. jeg er gravid.......... 

Og så kunne jeg høre ham sige til nogen andre.. 

Jeg går lige ind til mig selv.. 

FLOT RONJA!!!! du kunne sq da i det mindste have spurgt hvad han lavede først... 

Og det var lidt af et chok for os begge, da jeg havde spiral.. 

Haha sådan

Anmeld

19. september 2011

132319

Jeg ringede bare og sagde det, dybt uromantisk men sådan er vi

Han var ude med gutterne så de fik sikkert noget at tale om Han var lidt i chock over at det var gået så hurtigt selvom han virkelig gerne ville have et barn mere, så han skulle lige bruge en måneds tid på at sluge den

Anmeld

19. september 2011

132319

Jeg ringede bare og sagde det, dybt uromantisk men sådan er vi

Han var ude med gutterne så de fik sikkert noget at tale om Han var lidt i chock over at det var gået så hurtigt selvom han virkelig gerne ville have et barn mere, så han skulle lige bruge en måneds tid på at sluge den

Anmeld

19. september 2011

metski83

Mira0911 skriver:

Jeg sagde til ham begge gange, prøv lige at gå ud på badeværelset og fortælle mig hvad han så liggende ved håndvasken... 

Kunne han så ikke regne ud 2. gang hvad det var ?

Anmeld

19. september 2011

metski83

Brams skriver:

Min mand stod lige ved siden af mig, da jeg den 23.2.2009 ringede til fertilitetsklinikken på Hvidovre for at høre om vores IVF forsøg var lykkedes. Husker den dag så tydeligt, efter 12 års venten fik vi vores dejlige prinsesse

Dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.