Hvordan fortalte i jeres kæreste/mand, at i var gravide ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Nille-pigen

metski83 skriver:

Ja som spørgsmålet lyder, hvordan fortalte i jeres kæreste/mand at i var gravide ?

Overraskede i dem ?

Tog i testen sammen ?

Fortæl fortæl

Den dag han kom hjem fra Afghanistan, gav jeg ham en lille pakke, som indeholdt det første skanningsbilled og et par små strømper og en sut... 

3 sekunder efter han havde åbnet pakken, gik det op for ham at han skal være far og en kæmpe smil bredte sig i hans ansigt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

metski83

TbCp skriver:

Heh han skrev "WHAT?"

Haha, det er der ikke noget at sige til

Men dejlig besked

Anmeld

19. september 2011

metski83

Mira0911 skriver:

Jo det kunne han godt, men han sagde ikke noget... før han kom tilbage igen... 

Ej, glæder mig så meget til jeg skal fortælle min kæreste det.

Anmeld

19. september 2011

metski83

-Sigrid- skriver:

Haha nej, han ville have mig til at tisse i en kop og så ville han selv væde det sted hvor den skal vædes 

Hvor godt. Gjorde han det så, så han kunne se, at den var god nok ?

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

metski83 skriver:

Ej, glæder mig så meget til jeg skal fortælle min kæreste det.

Det kan jeg godt forstå... 

Anmeld

19. september 2011

metski83

Nille-pigen skriver:

Den dag han kom hjem fra Afghanistan, gav jeg ham en lille pakke, som indeholdt det første skanningsbilled og et par små strømper og en sut... 

3 sekunder efter han havde åbnet pakken, gik det op for ham at han skal være far og en kæmpe smil bredte sig i hans ansigt 

Årh hvor godt, var lige ved at tude da jeg læste det.

Anmeld

19. september 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Maalene skriver:

Testede en søndag morgen, mener manden var taget til håndbold, og da han kom hjem, havde jeg været kreativ med stearinlys

Havde lagt testene og en sut i blå og en i lyserød med teksten: "mor og fars guldklump"

Og nu sidder jeg med 4 dage til termin og venter i længsel på, at hun kommer til verden

EEEjjj hvor ser det fint ud...

Anmeld

19. september 2011

metski83

Julirne skriver:

Min kæreste blev ved med at sige at jeg nok var gravid fordi jeg gik og havde det dårligt og jeg blev ved med at nægte det, indtil jeg begyndte at kaste op så tog vi en test der viste negativ, det gjorde den de næste par dage men jeg fik det dårligere og dårligere så kæresten ringede til lægen pg dagde at han troede at jeg var gravid og så fik vi en tid samme dag og lægens test viste negativ så han tog en blodprøve som viste at jeg var gravid så sådan fik vi det af vide

Det er alligevel lidt skræmmende, at det ikke kunne ses på en test.

Den frygt har jeg altid haft, fordi en følelser må være fudstændig rundt på gulvet, når man ikke ved hvad man skal tro.

Anmeld

19. september 2011

metski83

Bryndis skriver:

Første gang testede vi sammen og blev rigtig glade for det begge to.

Anden gang fortalte jeg ham det under aftensmaden.
I får lige lidt af historien med.

Det er den 23/2-2010 og jeg skal til læge med min store dreng hvor det bare var et almindeligt tjek på hans astma. Han bliver tjekket og alt er godt hvor jeg så spørger lægen om hvorfor jeg har så ondt øverst i maven. Helt oppe ved ribbenen? Og havde haft det i en uges tid. Hun siger så, er du gravid? Hvor jeg siger nej ikke lige hvad jeg ved af.
Men mere fik jeg ikke ud af det.
Vi går ud til bilen og på vej ud af p-pladsen besluttede jeg mig for at køre forbi rema1000 og købe en test. Kørte hjem og tog den med det samme og det var om eftermiddagen. Den viste så meget positiv og jeg tænkte bare, 'ej det kan ikke passe'.. Mig i overtøjet igen og lillemanden op i barnevognen og så gik det ellers bare stærkt over til kvickly hvor jeg købte en ny test. Gik hjem og tog den med det samme og den viste samme svar. MEGET positiv. Jeg var helt rundt på gulvet.
Men manden kommer så hjem fra arbejde kl 18 og vi sætter os ned for at spise aftensmad. Da han var færdig spurgte han så om jeg skulle have mere hvor jeg så svare: 'ja tak jeg spiser for to' hvor han siger: 'ja, ja.' Mig: 'Jamen det gør jeg'. Ham: 'Ja ja'. Mig: 'Jamen det gør jeg altså.' Ham: 'A hva siger du???' Med store øjne. Jeg går ud på badeværelset og finder begge teste og viser ham dem hvor han så siger 'fuck.......'

Det var ikke planlagt og det var ikke lige det bedste tidspunkt men vi beholdt selvfølgelig barnet og har nu er dejlig rask dreng mere på 10 mdr

Beklager at det blev så langt

Det var da en dejlig historie

Anmeld

19. september 2011

Moar2011

test dagen kom - jeg testede om morgen og wupsi så var der 2 steger, troede det ikk - kaldte på kæresten som har total morgen øjn, så han sk lige gnide i dem et par gange . - og så siger han er TO betyder det ikk vi skal være forældre ? ... og vi krammet , kysset og var så vildt glade, vi havde slet ikke regnt med at det ville ske i første forsøg .. og nu har vi en vidunderlige søn på 5mdr -

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.