Hvordan fortalte i jeres kæreste/mand, at i var gravide ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

metski83

-Sigrid- skriver:

Ja, når vi fortæller det griner folk også rigtig meget - men han vil gerne være med igennem hele graviditeten, såe... 

Det må da også være dejligt at han er/var så interesseret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

-Sigrid-

metski83 skriver:

Det må da også være dejligt at han er/var så interesseret.

Det er skønt, han er ved at gå nedenom og hjem forid han ikke kan komme med til 2. lægebesøg imorgen 

Anmeld

19. september 2011

metski83

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Første gang var min mand på arbejde.... Ringede til ham og udbrød: "Skaaaat! Jeg er gravid!!!"

- Derefter smed han hvad han havde i hænderne.... For han skulle jo med til lægen, at have det bekræftet

Her anden gang, tog jeg en test tidligt om morgenen... Det var lørdag, klokken var omkring 5, og både min mand og datter lå og sov. Men jeg fik taget testen, og vupti - jeg var SÅ meget gravid! Fløj ind i soveværelset... Vækkede min mand, og sagde: "Skat! Der er to streger!!! Jeg er gravid!!!" Imens åbnede han det ene øje og kiggede på mig, imens han kom med et skævt smil  

Hvor godt

Anmeld

19. september 2011

metski83

-Sigrid- skriver:

Det er skønt, han er ved at gå nedenom og hjem forid han ikke kan komme med til 2. lægebesøg imorgen 

Ja det er da også ærgeligt hvis han gerne vil.

Håber min bliver lige så interesseret.

Selvom vi er enige om projekt baby, tror jeg alligevel lige han skal tygge på den når den er det.

Det der med at skulle være far.

Anmeld

19. september 2011

Mor til Majbørn

Jeg tog en test, om lørdagen en uge før jeg skulle ha' mens, for havde en voldsom mistanke og var på vej til en 30 års fødselsdagsfest. Sendte en mms af de 2 streger til kæresten.

Kæresten - der bor 250 km væk - blev helt forvirret, men glad - for det var bestemt planlagt. Vi havde bare ikke troet det ville ske SÅ hurtigt...

Mandag tog jeg en test igen, og den viste så negativ...?! Noget med lavt HCG-niveau og 1 l vand lige før testen blev taget. Så måtte jo meddele til ham, at jeg muligvis ikke var gravid alligevel.

Der blev en mærkelig stemning - men det afklarede da for os, at vi egentlig var glade for den første positive test. Og heldigvis da - for torsdag testede jeg sørme positiv igen - og det gjorde jeg også fredag, lørdag og søndag (skulle jo liiige være sikker).

Sendte en besked med teksten 'Nu er den da vist i hus...' og fejrede det var børnechampagne, da jeg så kæresten igen

Anmeld

19. september 2011

metski83

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Jeg tog en test, om lørdagen en uge før jeg skulle ha' mens, for havde en voldsom mistanke og var på vej til en 30 års fødselsdagsfest. Sendte en mms af de 2 streger til kæresten.

Kæresten - der bor 250 km væk - blev helt forvirret, men glad - for det var bestemt planlagt. Vi havde bare ikke troet det ville ske SÅ hurtigt...

Mandag tog jeg en test igen, og den viste så negativ...?! Noget med lavt HCG-niveau og 1 l vand lige før testen blev taget. Så måtte jo meddele til ham, at jeg muligvis ikke var gravid alligevel.

Der blev en mærkelig stemning - men det afklarede da for os, at vi egentlig var glade for den første positive test. Og heldigvis da - for torsdag testede jeg sørme positiv igen - og det gjorde jeg også fredag, lørdag og søndag (skulle jo liiige være sikker).

Sendte en besked med teksten 'Nu er den da vist i hus...' og fejrede det var børnechampagne, da jeg så kæresten igen

Hvor dejligt

Anmeld

19. september 2011

Mauser.

metski83 skriver:

Var det ikke vildt nervepirrende ?

Det var faktisk ret sjovt, syntes testen var negativ, så sad min kæreste lidt med det og sagde pludselig : øhm skat, jeg kan altså se en streg nummer to? sagde til ham lad nu vær skat, det er for tidligt at teste! hehe, men den var god nok.

Anmeld

19. september 2011

morethanperfect

metski83 skriver:

Ja som spørgsmålet lyder, hvordan fortalte i jeres kæreste/mand at i var gravide ?

Overraskede i dem ?

Tog i testen sammen ?

Fortæl fortæl

Heheh ..

Jamen jeg kedede mig en dag og tænkte jeg lige ville ta en test for sjov .. Var ikke gået over tid eller noget .. Så gik jeg ned og købte den, og sørme om den ikke var positiv .. Havde jeg SLET ikke regnet med ! Så jeg løb, eller gik så hurtigt jeg kunne op på min kærestes arbejde, og så spurgte jeg hans chef om jeg lige kunne snakke med ham .. Så gik vi ud bagved og op af min lille pose hev jeg den positive test .. Han stod bare og stivnede et øjeblik, og knuste mig bagefter .. Han var liidt chokket for ingen af os havde regnet med det

Anmeld

19. september 2011

metski83

Mulleunge skriver:

Det var faktisk ret sjovt, syntes testen var negativ, så sad min kæreste lidt med det og sagde pludselig : øhm skat, jeg kan altså se en streg nummer to? sagde til ham lad nu vær skat, det er for tidligt at teste! hehe, men den var god nok.

Dejligt

Anmeld

19. september 2011

metski83

morethanperfect skriver:

Heheh ..

Jamen jeg kedede mig en dag og tænkte jeg lige ville ta en test for sjov .. Var ikke gået over tid eller noget .. Så gik jeg ned og købte den, og sørme om den ikke var positiv .. Havde jeg SLET ikke regnet med ! Så jeg løb, eller gik så hurtigt jeg kunne op på min kærestes arbejde, og så spurgte jeg hans chef om jeg lige kunne snakke med ham .. Så gik vi ud bagved og op af min lille pose hev jeg den positive test .. Han stod bare og stivnede et øjeblik, og knuste mig bagefter .. Han var liidt chokket for ingen af os havde regnet med det

Hvor godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.