Hvordan fortalte i jeres kæreste/mand, at i var gravide ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

metski83

Mor til Liva skriver:

Vi tog testen sammen, men ved nr 2 vil jeg da overraske ham tror jeg

Det må også have været spændende at gøre det sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

lycly

Jeg tog testen mens han var hjemme. Jeg havde købt en test om mandagen, men fik ikke taget den. Om tirsdagen var jeg med min kæreste og hans kammerat i Fields og jeg gik bare og trippede for at komme hjem og tage den test.

Jeg tog den så da vi kom hjem. Det var med meget blandede følelser at jeg fortalte at den altså var positiv. Det var slet ikke planen at vi skulle have barn, det var lidt en ups'er. Så jeg var lidt bange for hans reaktion.

Men inderst inde var jeg OVER lykkelig, men det sagde jeg først til ham senere. Der sagde han så, at det var han faktisk også. Men ingen af os ville sige det dengang af frygt for at den anden SLET ikke var glad for det.

Så vi gik og snakkede om det i nogle uger og da vi så blev enige om at det eneste rigtige for os ville være at beholde det.. SÅ var vi over over lykkelige

Anmeld

18. september 2011

Anonym

Første gang var jeg selv overbevist om at jeg IKKE var gravid men min mand var helt sikker på det så han "tvang" mig nærmest til at teste så han fik også selv lov at holde øje med om der kom en eller 2 streger...og da han kom ind i stuen med et smil helt op til begge øre vidste jeg godt at der var 2 streger...

Anden gang var det så lige omvendt og foregik nærmest på samme måde...

Anmeld

18. september 2011

SLC

Vi var på ferie i sydens sol og sommer, havde taget en test med fordi jeg havde det på fornemmelsen. . Tog en test 2 dage efter forventet mens. kl 3 om natten fordi jeg lå og tænkte på den åndsvage test, og vupti, 2 streger. . lå mig ind i sengen igen og prøvede at sove, men kunne ikke rigtigt. . Havde ladet testen ligge så han kunne se den når han skulle på wc næste morgen, og VAR SPÆNDT på  reaktionen, men han kom ind i værelset igen og sagde god morgen. . og så sagde jeg så du den ikke !? HAM- jo men ved ikke hvad det betyder.. sagde den er positiv. .HAM-  Jamen troede du ville have reageret helt anderledes, han havde regnet med jeg sprang op og ned og skreg når vi fik positiv test hehe. . Men han sagde rolig nu, vi skal først til læge og have det bekræftet. . hihi. . Nu venter vi på NF den 3 okt og vi glæææder os . .

Anmeld

18. september 2011

Mauser.

Vi testede faktisk sammen ..

Anmeld

18. september 2011

-Sigrid-

Tja, jeg tog den kom ind i stuen og sagde at den var positiv og han skulle være far - og så ville han selv tage en

Anmeld

18. september 2011

Troldemommi

Her tog vi testen sammen gik ind i stuen i de to minutter vi skulle vente og da vi kom ud på toilettet igen og så de to streger kunne ingen af os helt forstå det virkeligt var sandt :-)

Det endte med at vi tog tre tests bare for at være sikker :-)

Anmeld

18. september 2011

TbCp

schonert skriver:

Min kæreste vær lige blivet skipper - så han var ude at sejle.

Jeg riger til ham og siger : skat jeg er gravid.. Svart jeg fik var ; det fint skat, jeg skal lige ud at hjælpe på dækket. og så ligger han op. 

sankker ikke med ham i flere timer - så ringer han så og siger - Sagde du lige før at du er gravid? .. "Jamen øhh ja skat jeg er gravid".. hans svar på det var : jeg vist det her var en go dag, få jeg har fanget 140 kasser fisk.  

Et chok få os begge to.. men nu kan vi ikke undvære vores lille Zibrandt, ;D

Hahaha hvor fantastisk!!!

Anmeld

18. september 2011

TbCp

Min mand var taget meget tidligt på arbejde så da jeg var stået op testede jeg og sørme om ikke den var positiv. Sendte ham et billede af testen med et "tillykke" til ham

Anmeld

18. september 2011

metski83

LunaLykke skriver:

Jeg tog testen mens han var hjemme. Jeg havde købt en test om mandagen, men fik ikke taget den. Om tirsdagen var jeg med min kæreste og hans kammerat i Fields og jeg gik bare og trippede for at komme hjem og tage den test.

Jeg tog den så da vi kom hjem. Det var med meget blandede følelser at jeg fortalte at den altså var positiv. Det var slet ikke planen at vi skulle have barn, det var lidt en ups'er. Så jeg var lidt bange for hans reaktion.

Men inderst inde var jeg OVER lykkelig, men det sagde jeg først til ham senere. Der sagde han så, at det var han faktisk også. Men ingen af os ville sige det dengang af frygt for at den anden SLET ikke var glad for det.

Så vi gik og snakkede om det i nogle uger og da vi så blev enige om at det eneste rigtige for os ville være at beholde det.. SÅ var vi over over lykkelige

Dejligt at i alligevel blev glade :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.