Hvordan fortalte i jeres kæreste/mand, at i var gravide ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

metski83

Anonym skriver:

Første gang var jeg selv overbevist om at jeg IKKE var gravid men min mand var helt sikker på det så han "tvang" mig nærmest til at teste så han fik også selv lov at holde øje med om der kom en eller 2 streger...og da han kom ind i stuen med et smil helt op til begge øre vidste jeg godt at der var 2 streger...

Anden gang var det så lige omvendt og foregik nærmest på samme måde...

Hvor godt ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

metski83

SLC skriver:

Vi var på ferie i sydens sol og sommer, havde taget en test med fordi jeg havde det på fornemmelsen. . Tog en test 2 dage efter forventet mens. kl 3 om natten fordi jeg lå og tænkte på den åndsvage test, og vupti, 2 streger. . lå mig ind i sengen igen og prøvede at sove, men kunne ikke rigtigt. . Havde ladet testen ligge så han kunne se den når han skulle på wc næste morgen, og VAR SPÆNDT på  reaktionen, men han kom ind i værelset igen og sagde god morgen. . og så sagde jeg så du den ikke !? HAM- jo men ved ikke hvad det betyder.. sagde den er positiv. .HAM-  Jamen troede du ville have reageret helt anderledes, han havde regnet med jeg sprang op og ned og skreg når vi fik positiv test hehe. . Men han sagde rolig nu, vi skal først til læge og have det bekræftet. . hihi. . Nu venter vi på NF den 3 okt og vi glæææder os . .

Kan kun forestille mig at ferien blev endnu bedre.

Anmeld

18. september 2011

SLC

metski83 skriver:

Kan kun forestille mig at ferien blev endnu bedre.

Den øl vi skulle have haft om aftenen blev i hvert byttet ud med en vand . .

Anmeld

18. september 2011

Hailiesmom11

Min kæreste og jeg havde joket om at jeg kunne være gravid fordi jeg havde symptomer ved at jeg havde meget ømme bryster så vi købte 2 tests sammen
Tog den ene søndag aften og den anden mandag morgen, om aftenen var den positiv og så lagde jeg den i vinduskarmen om morgenen tog jeg den anden og lagde den ved siden af den anden og så gik min kæreste ud og kiggede lidt efter og så spurgte han hvilken en jeg havde taget, nå men det kunne egentlig også være lige meget for de var begge bragende positive så vi var begge lidt i chok derefter men osse glade

Anmeld

18. september 2011

otlitrom

Vi har været i fertilitetsbehandling, og testdag var derfor en bestemt dato. Jeg kunne overhovedet ikke sove og stod derfor op kl 5.15 og testede... Kæresten sov. Jeg vækkede ham med at hoppe i sengen og fortælle ham, at han skulle være far

Anmeld

18. september 2011

ano14316

Min kæreste var på skole i nordjylland og jeg rignede til ham og bare brusede ud med det.. 

hej skat... øhhmm.. jeg er gravid.......... 

Og så kunne jeg høre ham sige til nogen andre.. 

Jeg går lige ind til mig selv.. 

FLOT RONJA!!!! du kunne sq da i det mindste have spurgt hvad han lavede først... 

Og det var lidt af et chok for os begge, da jeg havde spiral.. 

Anmeld

18. september 2011

Mira0911

metski83 skriver:

Ja som spørgsmålet lyder, hvordan fortalte i jeres kæreste/mand at i var gravide ?

Overraskede i dem ?

Tog i testen sammen ?

Fortæl fortæl

Jeg sagde til ham begge gange, prøv lige at gå ud på badeværelset og fortælle mig hvad han så liggende ved håndvasken... 

Anmeld

18. september 2011

Brams

metski83 skriver:

Ja som spørgsmålet lyder, hvordan fortalte i jeres kæreste/mand at i var gravide ?

Overraskede i dem ?

Tog i testen sammen ?

Fortæl fortæl

Min mand stod lige ved siden af mig, da jeg den 23.2.2009 ringede til fertilitetsklinikken på Hvidovre for at høre om vores IVF forsøg var lykkedes. Husker den dag så tydeligt, efter 12 års venten fik vi vores dejlige prinsesse

Anmeld

19. september 2011

Thalia

Da jeg testede positiv sidst, løb jeg hele vejen igennem lejligheden og viste den til min mand, mens jeg brølede "Se hvad jeg kan".

Han kiggede på testen, klappede mig på kinden og sagde "Det var dygtigt"

Anmeld

19. september 2011

metski83

Mulleunge skriver:

Vi testede faktisk sammen ..

Var det ikke vildt nervepirrende ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.