Hvordan fortalte i jeres kæreste/mand, at i var gravide ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.091 visninger
159 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september 2011

metski83

Ja som spørgsmålet lyder, hvordan fortalte i jeres kæreste/mand at i var gravide ?

Overraskede i dem ?

Tog i testen sammen ?

Fortæl fortæl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Malli

metski83 skriver:

Ja som spørgsmålet lyder, hvordan fortalte i jeres kæreste/mand at i var gravide ?

Overraskede i dem ?

Tog i testen sammen ?

Fortæl fortæl

Følger lige med her 

Anmeld

18. september 2011

metski83

Malli skriver:

Følger lige med her 

Helt ok, syntes det kunne være sjovt at vide, hvordan det er blevet gjort

Anmeld

18. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Min historie er slet ikke så sjov, eller sød... eller noget

Min kæreste befandt sig nemlig på det tidspunkt i Frankrig og skulle være der i 5 uger, så jeg ringede til ham.. Og tja, aner faktisk ikke hvordan han reagerede på det, da han 2 min efter var nødt til at gå fordi han skulle arbejde

Han siger selv, at det kom som et chok og så alligevel ikke, men at det var en dejlig ting at komme hjem til

Anmeld

18. september 2011

twinny

Hehe.. Jeg kunne ikk vente... Vi havde handlet også skulle min kæreste til lægen. Jeg tog en test imens vi ventede på at komme ind.. Da jeg ikk kunne vente til vi kom hjem...

Han blev vildt glad.

Anmeld

18. september 2011

MyBigWish

metski83 skriver:

Overraskede i dem ?

Tog i testen sammen ?

Fortæl fortæl

Jeg tog testen om morgen da manden var taget på arbejde og da den så var positiv valgte jeg at købe en body hvor der stod Idad på og pakkede den ind til ham, han fik den så da han kom hjem om aftenen og han blev vildt overraskede Først troede han ikke på det, men da jeg viste ham testen blev han helt mundlam Så jeg overraskede ham  

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Totalt kikset, men han kom direkte fra arbejde og skulle videre i skole, det passende så med den bus jeg skulle med i skole også. Vi havde aftalt jeg skulle teste den morgen, så tog testen med i bussen og viste ham den, hehe.
Så han fik nyheden i arbejdstøj på vej i skole, da han var mega træt efter en hård nat, i bagenden af en bybus.

Anmeld

18. september 2011

FruHolm <3

metski83 skriver:

Overraskede i dem ?

Tog i testen sammen ?

Fortæl fortæl

da jeg skulle fortælle det til min søns far vidste han ikk jeg var gået over tid, jeg tog testen lidt i 6 om morgenen og kunne ikk vente så  løb ind og vækkede ham med ordende : Vi skal ha en baby, se den er positiv

den eneste kommentar han havde var: få det bekræftet ved lægen, jeg skal ikk være far

men hvad fanden lillemanden kom til verden, vi er ikk sammen mere, men har en fantastisk kæreste som ikk ville gå fra mig hvis jeg pludselig blev gravid igen

Anmeld

18. september 2011

H+S Skjolgborg.

Overraskede i dem ?

Tog i testen sammen ?

Fortæl fortæl

Jeg sende en mms med billede af testen til ham her 3 gang.

Vi kom hjem fra tenrife den 7/4-09 og viste ikke der den 15/4 jeg var gået 2 dage overtid før jeg var til lægen den dag og han sagde du er da på dag 30 jeg kom får af få en henvisingen til gynækolog om hjælp til af få et barn + viste når jeg en dag bleve gravid skulle jeg have progestan til 12+0 henne ca.Jeg fik hjem tog en test og bang mms så steen med billede og sms under billder du skal være fra skat til dec 2009 .Tobias er lave den 31/3-09 til 1/4 på vores første nat på vores første kæreste tur

Henriette

Anmeld

18. september 2011

metski83

Baby-støv skriver:

Hehe.. Jeg kunne ikk vente... Vi havde handlet også skulle min kæreste til lægen. Jeg tog en test imens vi ventede på at komme ind.. Da jeg ikk kunne vente til vi kom hjem...

Han blev vildt glad.

Haha, hvor godt.

Var du sikker på den var der, siden du turde teste "hos lægen" ?

Jeg tør knap nok teste her hjemme, af frygt for en negativ test.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.