Hvordan fortalte i jeres kæreste/mand, at i var gravide ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

metski83

Fru Aagaard skriver:

Vi tog testen sammen - og da vi begge så de to streger græd vi af glæde

Efter 17 mdr var der gevinst - og vi fortalte det til vores store pige med det samme Hun blev ellevild...

Dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

metski83

Maalene skriver:

Testede en søndag morgen, mener manden var taget til håndbold, og da han kom hjem, havde jeg været kreativ med stearinlys

Havde lagt testene og en sut i blå og en i lyserød med teksten: "mor og fars guldklump"

Og nu sidder jeg med 4 dage til termin og venter i længsel på, at hun kommer til verden

Ej hvor godt, genial måde at gøre det på.

Nøj, hvor jeg bare glæder mig til at kunne fortælle min kæreste det.

Anmeld

19. september 2011

metski83

maria1988 skriver:

Øhhh jeg var på lægevagten fordi at jeg hade meget ondt og så sagde han maria du er gravid og min kæreste blev meget glad og det gjorde jeg også

Godt der var en logisk forklaring på smerterne

Anmeld

19. september 2011

metski83

Babyklar skriver:

test dagen kom - jeg testede om morgen og wupsi så var der 2 steger, troede det ikk - kaldte på kæresten som har total morgen øjn, så han sk lige gnide i dem et par gange . - og så siger han er TO betyder det ikk vi skal være forældre ? ... og vi krammet , kysset og var så vildt glade, vi havde slet ikke regnt med at det ville ske i første forsøg .. og nu har vi en vidunderlige søn på 5mdr -

Hvor dejligt...

Ordet forældre, så var jeg lige ved at tude.

De rør mig helt vildt de her indlæg.

Anmeld

19. september 2011

gonefishing

metski83 skriver:

Ja som spørgsmålet lyder, hvordan fortalte i jeres kæreste/mand at i var gravide ?

Overraskede i dem ?

Tog i testen sammen ?

Fortæl fortæl

Min mand "havde det på fornemmelsen" han løb ned og købte test i døgn netto og så var jeg gravid så ved ikke helt om man kan sige "han sagde det til mig"

Anmeld

19. september 2011

-Sigrid-

metski83 skriver:

Hvor godt. Gjorde han det så, så han kunne se, at den var god nok ?

Tror det var fordi han var lige så meget... Det-kan-ikke-passe, som jeg  var

Anmeld

19. september 2011

metski83

Flodkilling skriver:

Min mand "havde det på fornemmelsen" han løb ned og købte test i døgn netto og så var jeg gravid så ved ikke helt om man kan sige "han sagde det til mig"

Det er sjovt, der er flere der skriver at manden opdagede det. Det er vildt.

Tror aldrig min ville opdage det.

Anmeld

19. september 2011

metski83

-Sigrid- skriver:

Tror det var fordi han var lige så meget... Det-kan-ikke-passe, som jeg  var

Haha, lidt sjovt syntes jeg nu

Anmeld

19. september 2011

-Sigrid-

metski83 skriver:

Haha, lidt sjovt syntes jeg nu

Ja, når vi fortæller det griner folk også rigtig meget - men han vil gerne være med igennem hele graviditeten, såe... 

Anmeld

19. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Første gang var min mand på arbejde.... Ringede til ham og udbrød: "Skaaaat! Jeg er gravid!!!"

- Derefter smed han hvad han havde i hænderne.... For han skulle jo med til lægen, at have det bekræftet

Her anden gang, tog jeg en test tidligt om morgenen... Det var lørdag, klokken var omkring 5, og både min mand og datter lå og sov. Men jeg fik taget testen, og vupti - jeg var SÅ meget gravid! Fløj ind i soveværelset... Vækkede min mand, og sagde: "Skat! Der er to streger!!! Jeg er gravid!!!" Imens åbnede han det ene øje og kiggede på mig, imens han kom med et skævt smil  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.