Hvordan fortalte i jeres kæreste/mand, at i var gravide ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

metski83

MyBigWish skriver:

Jeg tog testen om morgen da manden var taget på arbejde og da den så var positiv valgte jeg at købe en body hvor der stod Idad på og pakkede den ind til ham, han fik den så da han kom hjem om aftenen og han blev vildt overraskede Først troede han ikke på det, men da jeg viste ham testen blev han helt mundlam Så jeg overraskede ham  

Noget i stil med den ide har jeg også, når det bliver min tur. syntes det er en super måde at gøre det på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

twinny

metski83 skriver:

Haha, hvor godt.

Var du sikker på den var der, siden du turde teste "hos lægen" ?

Jeg tør knap nok teste her hjemme, af frygt for en negativ test.

jeg havde det på fornemmelsen..  Da min krop føltes anderledes end hvad den ellers havde gjort...

Anmeld

18. september 2011

Mor til L&S

Vi tog testen sammen, men ved nr 2 vil jeg da overraske ham tror jeg

Anmeld

18. september 2011

metski83

Kofoed. skriver:

Totalt kikset, men han kom direkte fra arbejde og skulle videre i skole, det passende så med den bus jeg skulle med i skole også. Vi havde aftalt jeg skulle teste den morgen, så tog testen med i bussen og viste ham den, hehe.
Så han fik nyheden i arbejdstøj på vej i skole, da han var mega træt efter en hård nat, i bagenden af en bybus.

Haha hvor sjovt

Anmeld

18. september 2011

twinny

Baby-støv skriver:

jeg havde det på fornemmelsen..  Da min krop føltes anderledes end hvad den ellers havde gjort...

også tog vi op og handlede en sæt tøj, hvor der stod I  dad...

Anmeld

18. september 2011

metski83

Henriettemortil4 skriver:

Jeg sende en sms med billede af testen til ham her 3 gang.

Henriette

Det var da en overraskende sms

Anmeld

18. september 2011

metski83

Baby-støv skriver:

Hehe så kan jeg bedre forstå

Anmeld

18. september 2011

metski83

rikkeregnbue skriver:

Min historie er slet ikke så sjov, eller sød... eller noget

Min kæreste befandt sig nemlig på det tidspunkt i Frankrig og skulle være der i 5 uger, så jeg ringede til ham.. Og tja, aner faktisk ikke hvordan han reagerede på det, da han 2 min efter var nødt til at gå fordi han skulle arbejde

Han siger selv, at det kom som et chok og så alligevel ikke, men at det var en dejlig ting at komme hjem til

Det havde også været lang tid at vente, til han kom hjem.

Anmeld

18. september 2011

Nolle

metski83 skriver:

Ja som spørgsmålet lyder, hvordan fortalte i jeres kæreste/mand at i var gravide ?

Overraskede i dem ?

Tog i testen sammen ?

Fortæl fortæl

Min kæreste vær lige blivet skipper - så han var ude at sejle.

Jeg riger til ham og siger : skat jeg er gravid.. Svart jeg fik var ; det fint skat, jeg skal lige ud at hjælpe på dækket. og så ligger han op. 

sankker ikke med ham i flere timer - så ringer han så og siger - Sagde du lige før at du er gravid? .. "Jamen øhh ja skat jeg er gravid".. hans svar på det var : jeg vist det her var en go dag, få jeg har fanget 140 kasser fisk.  

Et chok få os begge to.. men nu kan vi ikke undvære vores lille Zibrandt, ;D

Anmeld

18. september 2011

metski83

schonert skriver:

Min kæreste vær lige blivet skipper - så han var ude at sejle.

Jeg riger til ham og siger : skat jeg er gravid.. Svart jeg fik var ; det fint skat, jeg skal lige ud at hjælpe på dækket. og så ligger han op. 

sankker ikke med ham i flere timer - så ringer han så og siger - Sagde du lige før at du er gravid? .. "Jamen øhh ja skat jeg er gravid".. hans svar på det var : jeg vist det her var en go dag, få jeg har fanget 140 kasser fisk.  

Et chok få os begge to.. men nu kan vi ikke undvære vores lille Zibrandt, ;D

Haha hvor godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.