Anonym skriver:
Faren og jeg er forældre, har fælles myndighed og vil snakke sammen, når der kommer nogen ting. Hun skal ikke inddrages deri (ikke mens jeg er der) og heller ikke min nye kæreste, Dem kan min eks og jeg snakke med efter vi er blevet enige.
Vil samarebjde med hende, men på et MINIMUM, for udover at være valgt af min eks har hun intet m. mig at gøre... hun skal se min søn få timer hver anden uge, så det skal nok gå...
Selvfølgelig er de jer som forældrer der skal snakke om jeres barn - det forstår jeg godt.
Der vi er forskellige er din modstand til den nye kæreste. Ved ikke om du overhovedet har gjordt dig et forsøg på at lære hende at kende eller du bar på forhånd siger JEG VIL IKKE lære hende at kende.
Der står jeg helt af , har den holding at man ikke kan dømme folk før man har gjordt et forsøg.
Og i mine øjne er det for barnets bedste at alle kan snakke sammen - ikke I behøvet at være veninder , men børn fornemmer altså hurtig det dårlig luft imellem jer. Set nu hun bliver I mange år så får dit barn jo en del med hende at gøre.
Men jeg har så også den holding at nye kærster IKKE skal blandes uden om barnet opdragelse og hverdag , da de jo er en del af den.
Ved ikke om din holding skyldes at du er blevet svigtet af din eks og derfor reagere ud fra det. Hvilket jeg SAGTENS kan forstå.
Anmeld