FUCK hvor jeg bare ikke gider det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

henh01

Frøken J. skriver:

Ja, her står jeg så totalt af Men jeg tænker du nok er fanget i vredens ild lige nu, og håber det er derfor du reagerer sådan. Det kunne jo være, at han eksempelvis lige fik lidt senere fri den dag, så det bedre kunne passe, at hun lige hentede ham. At du rent faktisk ville give dig til at modsætte dig sådan en uskyldig handling, når hun jo for søren ikke har gjort dig noget andet at være kærester med din x, det kan jeg overhovedet ikke sætte mig ind i. Altså du må virkelig undskylde, men jeg har været barnet i den sammenhæng, og du drømmer ikke om hvor forfærdeligt det er!

Så ja, jeg står af her Der lader ikke til, at du vil bruge mine råd eller input til noget alligevel. Jeg håber bare, at du med tiden vil få det lidt bedre med det hele, for self. ser det hele lidt sort ud lige nu, det forstår jeg godt.

det juridske aspekt i det ser således ud:

Når din søn er ved sin far er det HAM der har lov til at bestemme hvem der skal hente og bringe i f.eks. vuggestue, børnehave og skole. Det skal og kan du slet ikke blande dig i, sålænge barnet er i trygge arme (hvilket han er i sin bonus mors arme) ligeledes kan du ikke blande dig i hvor de opholder sig eller hvad de laver under samværet,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Hejsa

Jeg har ikke læst alle svarene.

ville bare fortælle at jeg også havde det svært ved at min eks fandt en anden, ikke fordi han fandt en anden kæreste for jeg var på ingen måde interesseret i at tilbringe noget tid med ham, men jeg var bekymret for om min datter ville foretrække at være der, om de var bedre end jeg og alle de andre dumme tanker der KUN bundede ud i jalousi. Jeg var ked af at en anden kvinde - en kvinde jeg ikke selv havde valgt - skulle have en indflydelse på min pige.
Nu er det 6 år siden de fandt sammen og i dag er jeg MEGET glad for at min eks fandt hende, da der ellers ikke ville være meget fornuft tilbage når hun var på weekend

Prøv om du kan se noget positivt i det - du skriver din eks behandlede dig skidt, måske den nye kæreste hindrer ham i at behandle din søn skidt? De kan tilbyde ham mere stabile og trygge rammer nu de er to og mere afspejler familiebilledet, din eks er vel ikke nær så interesseret i by livet osv?

Du behøver overhovedet ikke drikke kaffe med den nye kæreste, men en anspændt stemning vil kunne mærkes, selv hvis du virkelig anstrenger dig og den spænding vil blive ført videre til din søn, sådan er det. Børn er bestemt ikke dumme Håber det bedste for dig.

Tja... måske jeg engang kan vende den om, så det er sådan jeg vil se på hende. men tvivler... Tak for indlægget.

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Ja, her står jeg så totalt af Men jeg tænker du nok er fanget i vredens ild lige nu, og håber det er derfor du reagerer sådan. Det kunne jo være, at han eksempelvis lige fik lidt senere fri den dag, så det bedre kunne passe, at hun lige hentede ham. At du rent faktisk ville give dig til at modsætte dig sådan en uskyldig handling, når hun jo for søren ikke har gjort dig noget andet at være kærester med din x, det kan jeg overhovedet ikke sætte mig ind i. Altså du må virkelig undskylde, men jeg har været barnet i den sammenhæng, og du drømmer ikke om hvor forfærdeligt det er!

Så ja, jeg står af her Der lader ikke til, at du vil bruge mine råd eller input til noget alligevel. Jeg håber bare, at du med tiden vil få det lidt bedre med det hele, for self. ser det hele lidt sort ud lige nu, det forstår jeg godt.

Nej, men det her hjælper rigtg meget (trust me!!!) selvom du ikke føler det. Jeg har bare ikke kunnet sove eller slappe af i flere dage nu... bl.a. fordi jeg ved de er flyttet sammen nu, og det gør bare ondt værre. SÅ ja... man skal lige bære over med mig... er har så meget vrede af alle de tanker, og det bliver slet ikke rationelt det hele...

Fortryder du føler du ikke hjælper, for det gør du!!! Meget mere end du aner endda. Men ved at skrive de slemme tanker jeg har, så får jeg at vide af jer herinde alt det gode, der nok skal komme etc. DET HJÆLPER

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

Mca<3 skriver:

øv hvor er det bare ikke sjovt   at blive forladt og så kort tid efter skal dele det guld man fik med sin elskede til en fremmed kvinde   Jeg kan udemærket føle hvordan du har det , , og du er også udemærket klar over hvordan du er nød til at tackle det pga din søn så det undlader jeg at skrive om

Tak for krammet - det var dejligt

Anmeld

29. august 2011

Frøken J.

henh01 skriver:

det juridske aspekt i det ser således ud:

Når din søn er ved sin far er det HAM der har lov til at bestemme hvem der skal hente og bringe i f.eks. vuggestue, børnehave og skole. Det skal og kan du slet ikke blande dig i, sålænge barnet er i trygge arme (hvilket han er i sin bonus mors arme) ligeledes kan du ikke blande dig i hvor de opholder sig eller hvad de laver under samværet,

Du har citeret den forkerte  

Anmeld

29. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Nej, men det her hjælper rigtg meget (trust me!!!) selvom du ikke føler det. Jeg har bare ikke kunnet sove eller slappe af i flere dage nu... bl.a. fordi jeg ved de er flyttet sammen nu, og det gør bare ondt værre. SÅ ja... man skal lige bære over med mig... er har så meget vrede af alle de tanker, og det bliver slet ikke rationelt det hele...

Fortryder du føler du ikke hjælper, for det gør du!!! Meget mere end du aner endda. Men ved at skrive de slemme tanker jeg har, så får jeg at vide af jer herinde alt det gode, der nok skal komme etc. DET HJÆLPER

Jeg forstår virkelig godt din vrede! Jeg har selv prøvet at hade en x-kærestes nye kæreste så meget, at hun ikke skulle så meget som vove at se på mig, og der var ikke en gang børn involveret. Så jeg forstår godt dine følelser, men håber, at det bliver bedre med tiden. For jeres alles skyld! - Og har han været sådan en kraftidiot, er han slet ikke din vrede eller tårer værd 

Anmeld

29. august 2011

TaAsJu

Anonym skriver:

Ja, undskyld sproget men lige for tiden tænker jeg bare ike på andet end den latterlige tøs, som min eks har fundet. Jeg magter bare ikke at hun skal være en del af min søns liv Hun har ikke gjort noget, andet end finde min eks... og ja, jeg ved det godt, at jeg ikke brude tænke latterlige tanker om hende, men det gør jeg! Når min svans af en eks kun har efterladt mig med et enormt svigt, løgne og så videre... ja så kan jeg bare ikke få hende til at fremstå bedre end ham. Hvad vil hun med ham, efter alt det han har gjort? Hvordan har han manipuleret hende ind i hans liv???

Jeg hader at skulle undvære min søn til dem... hader at det snart er tid til det.... hader at han siger, at det er synd for hende, at hun endnu ikke har set vores søn... ha! Synd? Slet ikke... jeg vil ikke snakke med hende, og hun skal aldrig blive en del af mit liv. Det er rigeligt, at hun bliver en del af min søns... Jeg ville jo INTET have til fælles med hende ??? Hun er kommet ind i mit liv udefra og uden jeg har valgt det... så jeg vælger hende gerne fra INDEN hun kommer for langt ind...

Andre i samme situation? Andre som ikke kan udstå kærestens nye pige? Og hvordan kom I videre?

Hader det skal fylde så meget for tiden

Jeg står godt nok i en anden situation end dig. Men her hjemme er det bio mor der er problemet!! Tammie boede ved min mand da jeg lærte dem og kende. Og jeg ville ikke snakke med hende for jeg hadet/hader hende for den måde hun behandler hendes barn de få gange hun har hende.. Men jeg har lært med tiden og snakke med hende. Vi er på ingen måde venner og bliver det aldrig, men for Tammies skyld snakker vi pænt sammen. Min mand og x'en har skændtes en gang mens hun hørte på det... Jeg blev tosse og bad dem opføre sig som voksen mennesker. Tammie græd og var ikke til og trøste igen.. Selv om du ikke forstår hende eller ham for den sags skyld. Så tænk på dit barn der bliver mærket for livet hvis det skal leve med en mor og far der ikke kan sammen.. Lad som om at det hele er fint også svin dem til når barnet ikke høre det!!! Ved hvordan du har det.. Hader det stadig og det bliver jeg vist ved med!!! Kram her fra

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg står godt nok i en anden situation end dig. Men her hjemme er det bio mor der er problemet!! Tammie boede ved min mand da jeg lærte dem og kende. Og jeg ville ikke snakke med hende for jeg hadet/hader hende for den måde hun behandler hendes barn de få gange hun har hende.. Men jeg har lært med tiden og snakke med hende. Vi er på ingen måde venner og bliver det aldrig, men for Tammies skyld snakker vi pænt sammen. Min mand og x'en har skændtes en gang mens hun hørte på det... Jeg blev tosse og bad dem opføre sig som voksen mennesker. Tammie græd og var ikke til og trøste igen.. Selv om du ikke forstår hende eller ham for den sags skyld. Så tænk på dit barn der bliver mærket for livet hvis det skal leve med en mor og far der ikke kan sammen.. Lad som om at det hele er fint også svin dem til når barnet ikke høre det!!! Ved hvordan du har det.. Hader det stadig og det bliver jeg vist ved med!!! Kram her fra

Jamen faren og jeg har som sådan ikke noget problem med at snakke pænt sammen, men det er jeg bange for at ødelægge ved at skulle snakke m hans kæreste.... for det gider jeg vitterligt ikke! Kan ikke se hvilke emner vi skal snakke om og fra min side bliver det et minimum af samtale - for mit barns skyld og for min.

Anmeld

30. august 2011

baby012

ej hvor ville jeg gerne svare dig, men ikke offentligt, så hvis du vil have et svar herfra så send mig en PB  

PS  præcis samme situation her. ved det ikke er sjovt

Anmeld

30. august 2011

bullerbassen

Frøken J. skriver:

Er helt enig i det du skriver -

Er selv et barn i en skilsmisse og pu ha hvor er det ikke rart når forælder ikke kan samarbejde  Det er barnet der betaler prisen for de voksnes handlinger.

TS : Jeg håber du får bearbejdet den vrede du har mod din eks. Kan godt forstå det er hårdt - men krummer også en smule tæer ( undskyld )

Kan kun give Frøken J ret - Som voksne er man nød til at se ud over sine egne behov - for det er børnene det rammer.

Har ikke selv stået der ( kun som barn imellem voksne som ikke kunne finde ud af det ) og det er IKKE sjovt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.