Frøken J. skriver:
Ja, her står jeg så totalt af
Men jeg tænker du nok er fanget i vredens ild lige nu, og håber det er derfor du reagerer sådan. Det kunne jo være, at han eksempelvis lige fik lidt senere fri den dag, så det bedre kunne passe, at hun lige hentede ham. At du rent faktisk ville give dig til at modsætte dig sådan en uskyldig handling, når hun jo for søren ikke har gjort dig noget andet at være kærester med din x, det kan jeg overhovedet ikke sætte mig ind i. Altså du må virkelig undskylde, men jeg har været barnet i den sammenhæng, og du drømmer ikke om hvor forfærdeligt det er!
Så ja, jeg står af her
Der lader ikke til, at du vil bruge mine råd eller input til noget alligevel. Jeg håber bare, at du med tiden vil få det lidt bedre med det hele, for self. ser det hele lidt sort ud lige nu, det forstår jeg godt.
Er helt enig i det du skriver -
Er selv et barn i en skilsmisse og pu ha hvor er det ikke rart når forælder ikke kan samarbejde
Det er barnet der betaler prisen for de voksnes handlinger.
TS : Jeg håber du får bearbejdet den vrede du har mod din eks. Kan godt forstå det er hårdt - men krummer også en smule tæer ( undskyld )
Kan kun give Frøken J ret - Som voksne er man nød til at se ud over sine egne behov - for det er børnene det rammer.
Har ikke selv stået der ( kun som barn imellem voksne som ikke kunne finde ud af det ) og det er IKKE sjovt.
Anmeld