Anonym skriver:
Ja, undskyld sproget men lige for tiden tænker jeg bare ike på andet end den latterlige tøs, som min eks har fundet. Jeg magter bare ikke at hun skal være en del af min søns liv
Hun har ikke gjort noget, andet end finde min eks... og ja, jeg ved det godt, at jeg ikke brude tænke latterlige tanker om hende, men det gør jeg! Når min svans af en eks kun har efterladt mig med et enormt svigt, løgne og så videre... ja så kan jeg bare ikke få hende til at fremstå bedre end ham. Hvad vil hun med ham, efter alt det han har gjort? Hvordan har han manipuleret hende ind i hans liv???
Jeg hader at skulle undvære min søn til dem... hader at det snart er tid til det.... hader at han siger, at det er synd for hende, at hun endnu ikke har set vores søn... ha! Synd? Slet ikke... jeg vil ikke snakke med hende, og hun skal aldrig blive en del af mit liv. Det er rigeligt, at hun bliver en del af min søns... Jeg ville jo INTET have til fælles med hende ??? Hun er kommet ind i mit liv udefra og uden jeg har valgt det... så jeg vælger hende gerne fra INDEN hun kommer for langt ind...
Andre i samme situation? Andre som ikke kan udstå kærestens nye pige? Og hvordan kom I videre?

Hader det skal fylde så meget for tiden 

min første tanke er faktisk at jeg har rigtig ondt af din søn, om du vil det eller ej, så påvirker dine følelser ham, på en usund måde.
derefter tænker jeg du skal igang med at bearbejde din følesler i forhold til din eks, han er tydeligvis kommet videre, hvilket du ifølge dette ikke synes at være.
jeg har selv for mange år været sådan, men må sige at efter jeg lærte at min ekskærestes nye kæreste var et plus for mit barn, ja der har alt ændret sig.
hans nye kæreste har ikke oplevet det samme med ham som du har, derfor ser hun ikke på ham som du gør.
men mand dig op, vær voksen, tal med dem begge og hold en god stil, det godt være du ikke har lyst, men dit barn fortjener det og når du en dag er ude af din sorg og følelse af svigt, vil du være glad for du gjorde det