hvad så når du finder en ny kæreste ? må han så heller ikke have noget at sige over dit barn, må han ikke være med til opdragelsen ? må han ikke tage med til hyggedagene i instutionerne /skole ?
Det er jo det som du siger hun ikke må faktisk.
Jeg er bonus mor, og mine børn har bonus mødre. jeg er ikke vild med bonus´mor, men vi kommer ok ud af det, hun ved jeg opdrager på hendes afkom når de er hos mig, men jeg holder af de unger og de holder da vist også af mig, og sådan er det ogsås med min, jeg er glad for at mine unger har fundet en bonusmor som elsker dem, som gør ting for dem, som gider tage med til gym opvisninger med mere. mine børn og mine bonus børn er HELDIGE at have så mange folk i deres liv der elsker dem.
Jeg regner med at min kæreste går ind og har en forældre rolle over for mine børn, det ved han godt og han har klaret det til UG efter vi er flyttet sammen. Jeg synes faktisk dset er en utrolig barnlig måde du reagere på.
jeg blev forladt, banket, forgældet, han gjorde nabokonen gravid mens han var sammen med mig og er stadig sammen med hende plus han hev mig i retten to gange OG indberettet mig til kommunen.. MEN for mit barn skyld holder jeg alt det inde i mit selv. HAN har ikke brug for at vide mor HADER far og bonus.
Det er vores lod som forældre, har heller ALDRIG sagt noger grimt om faderen eller hans "nye" kone over for min søn.
Anmeld