Anonym skriver:
Ja, undskyld sproget men lige for tiden tænker jeg bare ike på andet end den latterlige tøs, som min eks har fundet. Jeg magter bare ikke at hun skal være en del af min søns liv
Hun har ikke gjort noget, andet end finde min eks... og ja, jeg ved det godt, at jeg ikke brude tænke latterlige tanker om hende, men det gør jeg! Når min svans af en eks kun har efterladt mig med et enormt svigt, løgne og så videre... ja så kan jeg bare ikke få hende til at fremstå bedre end ham. Hvad vil hun med ham, efter alt det han har gjort? Hvordan har han manipuleret hende ind i hans liv???
Jeg hader at skulle undvære min søn til dem... hader at det snart er tid til det.... hader at han siger, at det er synd for hende, at hun endnu ikke har set vores søn... ha! Synd? Slet ikke... jeg vil ikke snakke med hende, og hun skal aldrig blive en del af mit liv. Det er rigeligt, at hun bliver en del af min søns... Jeg ville jo INTET have til fælles med hende ??? Hun er kommet ind i mit liv udefra og uden jeg har valgt det... så jeg vælger hende gerne fra INDEN hun kommer for langt ind...
Andre i samme situation? Andre som ikke kan udstå kærestens nye pige? Og hvordan kom I videre?

Hader det skal fylde så meget for tiden 

Jeg har ikke prøvet det selv, heldigvis, men forstår godt dine følelser. Men er også enig i at man skal passe på det ikke rammer barnet, det er jo ikke ham der har gjort noget galt.
Og så ville jeg egentlig bare sige at hvis du inderst inde måske er en smule jaloux eller bange for at din søn bliver for glad for hende, så husk at børn er MEGET loyale overfor deres egen mor. Selv børn der har en forfærdelig mor der ikke fortjener at blive elsket, elsker virkeligt deres mor. Og du lyder jo som en kærlig og fornuftig mor, din søn ved godt hvor han hører til og at DU er hans mor og det er dig han elsker. Stol trygt på det, så kan det være du får det lidt nemmere med det.
Det ville vel egentlig være skønt hvis han kan lide hende, så han ikke er ked af det når han skal være der, men ligemeget hvad så ville han altid vælge dig (ikke at han skal føle han er nødt til det) så jeg tror ikke du skal være nervøs. 
Anmeld