FUCK hvor jeg bare ikke gider det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

SjeBets

Anonym skriver:

Tænker også på at skrive alle mine tanker ned, så jeg kan snakke med min kæreste om dem. Han er så god til at lytte til mig, og faktisk forstår han heller ikke mig Men bare det at kunne komme af med det hele... det har jeg brug for! Og så vil jeg selvf. snakke med min eks om, at jeg har det svært med det, så han forstår mine reaktioner eller hvis jeg bliver ked af det...

det er en god ide hvis i kan snakke sammen så snak med dem. Men den nye pige, har ingen skyld i det her ud over hun har forelsket sig i en som har behandlet dig ringe.

Men forstår godt du føler dig sårbar og ramt og ja det er aldrig sjovt når der kommer nye mennesker i vores børns liv, men med tiden vil du bliver glad for andre elsker dit barn som dig, andre kan se hvor fantastisk dit barn er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

det er en god ide hvis i kan snakke sammen så snak med dem. Men den nye pige, har ingen skyld i det her ud over hun har forelsket sig i en som har behandlet dig ringe.

Men forstår godt du føler dig sårbar og ramt og ja det er aldrig sjovt når der kommer nye mennesker i vores børns liv, men med tiden vil du bliver glad for andre elsker dit barn som dig, andre kan se hvor fantastisk dit barn er 

Uh, jeg håber inderligt du har ret, for det ville være dejligt med sådanne tanker. Men jeg har endnu ikke stået i afleveringssituationen endnu, glæder mig ikke.... men kan have alle de ord herinde med i mine tanker, når jeg står der.

Anmeld

1. september 2011

Christine

Anonym skriver:

ÅÅååårh, det gav mig helt tårer i øjnene det indlæg - på den gode måde! Tusind tak

Han ved helt sikkert hvem hans mor er!

Håber du får det bedre med det med tiden, men kan godt forstå det er svært.

Anmeld

1. september 2011

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Han ved helt sikkert hvem hans mor er!

Håber du får det bedre med det med tiden, men kan godt forstå det er svært.

Tak for håb og forståelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.