Wimmie skriver:
Nu sammenligner jeg situation ikke handlingen, men hvis du så en person sparke sin hund, stjæle en gammel dames håndtaske eller stikke sit barn en lussing, så vil du bare ignorere det og tænke "Godt jeg ikke selv gør sådanne ting" ?
Som sagt; jeg siger ikke det er det samme, men der er jo en årsag til at folk herinde påpeger det; det er ulovligt og nogle af os synes dermed at det ikke er ok.
Derudover er der jo, som flere nævner, også den risiko at priserne på abonnementer stiger fordi de ikke tjener penge nok pga. at folk misbruger systemet - dermed går det ud over alle.
syntes bare ikke man skal blande sig, så enkelt er det i mit hoved. Hvis jeg skulle holde styr på hele verden, så ville jeg godt nok have travt med at påpege hvad der er rigtigt og forkert alle steder! Og tilsynladende er der ikke sket noget med priser eller lukninger af sider endnu, og tror da på det sker rigtig mange gange om dagen, at andre låner koder.. Og hva så, hvis siden lukkede? Så åbnede der jo nok bare noget nyt..
Hvis der er en der går over for rødt, eller kører over for rødt.. Så stopper man jo heller ikke personen eller bilen og siger HOV HOV, DET MÅ MAN IKKE.. Det gør politiet til gengæld, fordi de er udannede til det og det er deres job! ikke jeres.
Anmeld