NUTV abbonement ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Wimmie

CiSo skriver:

vi er bare slet ikke enige.. Men tænker lidt, lad nu politiet om deres arbejde. Syntes virkelig folk har deres næser i alt for meget, der overhovedet ikke kommer dem ved. Nogle ting her i livet, kan man bare ikke gøre noget ved, og sådan er det! Man kan jo ikke gå og holde øje med alle, og så sige, det må man ikke det står selv i grundlovet nummer det og det.. Hold nu bare fokus på jeres eget liv, eller tag en uddannelse som politikvinde, så kan i stoppe alle de ulovlige, der låner andres koder.. 

Så du ville aldrig brokke dig over eller anmelde ulovligheder, fordi du hellere vil passe dig selv?

Tænk hvis alle tænkte sådan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Kofoed.

L.J.L skriver:

Jo men helt ærligt; hvad så hvis folk du ikke kender nasser? Jeg mener er det virkelig noget der gør at din verden bliver dårligere at leve i? Hvorfor ikke bare spare krudtet og springe videre og glæde sig over at man ikke selv nasser/snyder? Jeg forstår det ikke.......

3 grunde. DET ER ULOVLIGT, det bliver dyre for mig, som rent faktisk betaler og jeg vil ikke se til, at andre gør noget ulovligt, ligesom du sikker heller ikke ville se til, hvis det var en anden form for ulovlighed.

Anmeld

27. august 2011

CiSo

Wimmie skriver:

Nu sammenligner jeg situation ikke handlingen, men hvis du så en person sparke sin hund, stjæle en gammel dames håndtaske eller stikke sit barn en lussing, så vil du bare ignorere det og tænke "Godt jeg ikke selv gør sådanne ting" ?

Som sagt; jeg siger ikke det er det samme, men der er jo en årsag til at folk herinde påpeger det; det er ulovligt og nogle af os synes dermed at det ikke er ok.

Derudover er der jo, som flere nævner, også den risiko at priserne på abonnementer stiger fordi de ikke tjener penge nok pga. at folk misbruger systemet - dermed går det ud over alle.

syntes bare ikke man skal blande sig, så enkelt er det i mit hoved. Hvis jeg skulle holde styr på hele verden, så ville jeg godt nok have travt med at påpege hvad der er rigtigt og forkert alle steder! Og tilsynladende er der ikke sket noget med priser eller lukninger af sider endnu, og tror da på det sker rigtig mange gange om dagen, at andre låner koder.. Og hva så, hvis siden lukkede? Så åbnede der jo nok bare noget nyt.. 

Hvis der er en der går over for rødt, eller kører over for rødt.. Så stopper man jo heller ikke personen eller bilen og siger HOV HOV, DET MÅ MAN IKKE.. Det gør politiet til gengæld, fordi de er udannede til det og det er deres job! ikke jeres.  

Anmeld

27. august 2011

SpunkenJo

KaLee skriver:

Er der en herinde, som har købt en kasse is, som kan undvære en til mig? Jeg har totalt lyst til is, men vil ikke betale for en selv... 

Forbandet at i skulle snakke om is på de første sider!!! 

Der er jeg med! Der må være nogen af dem spm syns det er så fedt at dele ud, der lige svinger forbi med en vaffel

Anmeld

27. august 2011

Wimmie

L.J.L skriver:

Nej til det første og til det andet; hvorvidt det er ulovligt eller ej gider jeg ikke diskutere men jeg synes folk skal slappe lidt af nogengange. Godnat og sov godt!

Det kan så heller ikke diskuteres hvorvidt det er ulovligt....  

Anmeld

27. august 2011

CiSo

Wimmie skriver:

Så du ville aldrig brokke dig over eller anmelde ulovligheder, fordi du hellere vil passe dig selv?

Tænk hvis alle tænkte sådan...

Så er det jo godt vi har politiet... Og jeg vil lige sige, jeg IKKE har lånt koder til og koder af nogen, men derfor syntes jeg stadig det er okay man gør det! 

Anmeld

27. august 2011

CiSo

SpunkenJo skriver:

Der er jeg med! Der må være nogen af dem spm syns det er så fedt at dele ud, der lige svinger forbi med en vaffel

Ja, du må da med glæde få en is af mig.. Så små sko, går jeg ikke i, så jeg ikke kan give sådan en.

Anmeld

27. august 2011

CiSo

L.J.L skriver:

Nej til det første og til det andet; hvorvidt det er ulovligt eller ej gider jeg ikke diskutere men jeg synes folk skal slappe lidt af nogengange. Godnat og sov godt!

jeg er helt enig med dig.. Tror også jeg går i seng.. 

Anmeld

27. august 2011

eElak

HVorfor ikke vente til det kommer i TV? 

Programmerne bliver jo sendt 2 gange om ugen... Eller er det fordi man vil se genudsendelserne?

har aldrig haft sådan et abonnement, så forstår ikke postyret.. ;-) 

Anmeld

27. august 2011

Wimmie

CiSo skriver:

syntes bare ikke man skal blande sig, så enkelt er det i mit hoved. Hvis jeg skulle holde styr på hele verden, så ville jeg godt nok have travt med at påpege hvad der er rigtigt og forkert alle steder! Og tilsynladende er der ikke sket noget med priser eller lukninger af sider endnu, og tror da på det sker rigtig mange gange om dagen, at andre låner koder.. Og hva så, hvis siden lukkede? Så åbnede der jo nok bare noget nyt.. 

Hvis der er en der går over for rødt, eller kører over for rødt.. Så stopper man jo heller ikke personen eller bilen og siger HOV HOV, DET MÅ MAN IKKE.. Det gør politiet til gengæld, fordi de er udannede til det og det er deres job! ikke jeres.  

Jeg siger heller ikke at vi skal have et stikkersamfund, men hold da op hvor er jeg glad for at ikke alle tænker som du gør - tænk bare hvor mange dyr og børn der ville lide fordi folk kun ville passe sig selv og sit og ikke ville blande sig i hvad andre gik og lavede....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.