CiSo skriver:
I mit hoved, er der rigtig langt imellem butikstyveri og så at låne en kode ud.. Så jo det ville jeg nok, men syntes det er langt fra det samme.
Jamen regler er jo regler, det står i butikken, at butikstyveri anmeldes og der står i nutv/boligprotalen osv. retningslinjer, at du ikke må udlåne eller videre give deres låste oplysninger ovs. Så hvor er forskellen, de oplyser begge to, at de har nogle regler som er sådan og sådan og overholdes det ikke, kan det have meget alvorlige konsikvenser.
Så i NUTV øjne er det "at låne koden ud", det samme som butikstyveri og de handler til dels på samme måde, som fakta/netto/... ville, hvis de tog nogen i tyveri.
Men havde NUTV ikke det reglsæt, jamen så fair nok, så lån da endelig hinandens koder, men så længe det er ulovligt, vil jeg ikke se til, at folk gang på gang udføre denne ulovlige gerning, ligesåvel som du ikke vil holde mund, hvis du ser butikstyveri og vi har sgu vores gode ret til at blande os, for gør vi det ikke, stiger priserne og i værste fald lukker butikken/hjemmeside.
Anmeld