NUTV abbonement ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

CiSo

Kofoed. skriver:

Så du vil ikke sige noget, hvis du ser en der begår butikstyveri?

I mit hoved, er der rigtig langt imellem butikstyveri og så at låne en kode ud.. Så jo det ville jeg nok, men syntes det er langt fra det samme. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Wimmie skriver:

Synes det er lidt usmageligt at hive Nalle ind i denne diskussion og derefter drage en konklusion om hvad folk ville og ikke ville gøre i den forbindelse - som for at give folk dårlig samvittighed hvis de vovede at have løftet en pegefinger over for én der gennemgik en svær tid.

MEGET usmageligt !!!

//Mette

Anmeld

27. august 2011

Tvillingemor80

Wimmie skriver:

Synes det er lidt usmageligt at hive Nalle ind i denne diskussion og derefter drage en konklusion om hvad folk ville og ikke ville gøre i den forbindelse - som for at give folk dårlig samvittighed hvis de vovede at have løftet en pegefinger over for én der gennemgik en svær tid.

ENIG !

Anmeld

27. august 2011

Kofoed.

CiSo skriver:

I mit hoved, er der rigtig langt imellem butikstyveri og så at låne en kode ud.. Så jo det ville jeg nok, men syntes det er langt fra det samme. 

Jamen regler er jo regler, det står i butikken, at butikstyveri anmeldes og der står i nutv/boligprotalen osv. retningslinjer, at du ikke må udlåne eller videre give deres låste oplysninger ovs. Så hvor er forskellen, de oplyser begge to, at de har nogle regler som er sådan og sådan og overholdes det ikke, kan det have meget alvorlige konsikvenser.

Så i NUTV øjne er det "at låne koden ud", det samme som butikstyveri og de handler til dels på samme måde, som fakta/netto/... ville, hvis de tog nogen i tyveri.

Men havde NUTV ikke det reglsæt, jamen så fair nok, så lån da endelig hinandens koder, men så længe det er ulovligt, vil jeg ikke se til, at folk gang på gang udføre denne ulovlige gerning, ligesåvel som du ikke vil holde mund, hvis du ser butikstyveri og vi har sgu vores gode ret til at blande os, for gør vi det ikke, stiger priserne og i værste fald lukker butikken/hjemmeside.

Anmeld

27. august 2011

L.J.L

Wimmie skriver:

Det synes jeg så ikke at det er men der er vi så forskellige nej jeg synes nu bare det er tankevækkende....

Anmeld

27. august 2011

Wimmie

CiSo skriver:

Jeg sidder og bidder tænderne sammen, hver gang jeg ser sådan nogle tråde, for IKKE at svarer noget dumt.. 

Men gud, hvor går mange mennesker i små sko.. Og hvor har jeg lyst til at bande! Bland jer dog uden om, hvis i ikke syntes om det, hvor svært kan det være????? 

I kan da være helt ligeglade, så længe i gør det, i mener er det rigtige! Man går jo heller ikke hen til en man ikke kender, og fortæller om: Sådan er MINE regler, og MIN holdning og det er den der er den rigtige?. Der er forskellige holdninger ja, men så må i jo lave en debat der hedder, DET ER FORKERT AT LÅNE NUTV OG ANDRE ABONOMENTER UD! Og der, kan i diskuterer alt det i vil, eller også kan i mødes over en kop kaffe.. 

Det er bare SÅ trættende, at læse et svar, fra endnu en der har så ondt i sin røv, fordi andre låner af hinanden.. Så sig da i gerne vil være med istedet for at skrive, DET MÅ MAN IKKE! Hende der ovre pillede sig lige i næsen, DET MÅ MAN IKKE!.. amen come on! 

Ja, det blev langt.. Og alle er nok ikke enige, men det er min mening.

Til ts: jeg har desværre ikke et lige for tiden.  

Men nu er det jo et spørsgmål om at folk ikke kan lide at der bliver set så let på noget der er ulovligt. Det er jo ikke bare et spørgsmål om at folk synes det er forkert - det er forkert ifølge loven; derfor burde der ikke være så meget at diskutere hvorvidt det er rigtigt eller forkert.

Om man vil sammenligne det med tyveri eller ej er ens egen sag, men i bund og grund kan man jo sammenligne det med så mange andre ulovlige ting - og derefter kan man jo så gradbøje "alvoren" af det alt det man vil.

Anmeld

27. august 2011

Wimmie

L.J.L skriver:

Det synes jeg så ikke at det er men der er vi så forskellige nej jeg synes nu bare det er tankevækkende....

Vil du så mene at man er et dårligt menneske hvis man havde påpeget det over for hende? Eller hvad er din pointe med sammenligningen?

Anmeld

27. august 2011

L.J.L

Wimmie skriver:

Vil du så mene at man er et dårligt menneske hvis man havde påpeget det over for hende? Eller hvad er din pointe med sammenligningen?

Jeg undrer mig bare over hvor forskellen ligger i at det er nalle der spørger om lån af nu tv eller i dette tilfælde ts. Der er jo tydeligvis en stor forskel. Synes det er ganske forståeligt at der ikke var nogle der sagde noget vedr ulovligheden i dette, af respekt for nalle, men jeg synes så bare også man burde kunne gå uden om denne tråd også.

Anmeld

27. august 2011

Wimmie

L.J.L skriver:

Jeg undrer mig bare over hvor forskellen ligger i at det er nalle der spørger om lån af nu tv eller i dette tilfælde ts. Der er jo tydeligvis en stor forskel. Synes det er ganske forståeligt at der ikke var nogle der sagde noget vedr ulovligheden i dette, af respekt for nalle, men jeg synes så bare også man burde kunne gå uden om denne tråd også.

Kunne det være at man ikke havde set tråden? Jeg har ikke i hvert fald...

Synes bare du drager nogle konklustioner - selv efter at vedkommende havde sagt at hun ville påpege samme ulovligheder uanset hvem der spurgte, så troede du ikke på hende... hvorfor så spørge hvis du alligevel er ligeglad med svaret.

Anmeld

27. august 2011

Kofoed.

L.J.L skriver:

Her kan jeg svare

Jeg synes bare der siden Nalle's tråd er kommet flere dagligt, af de her "nasse"-tråde, at jeg har fået nok og synes det skal stoppes. Det er self synd at det lige er den bruger/TS's tråd det "går ud over", men efter 5 "nasse tråde" på 3 dage, så er det altså ved at være nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.