NUTV abbonement ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Kofoed.

CiSo skriver:

Har lige været inde og læse reglerne.. Og kan godt se der står man ikke må låne ud.. MEN der står det kan bruges på 3 computere, så må man vel selv om hvilken computer det bruges på, bare det ikke er over 3.

Den er lavet om siden jeg tjekket så, for den gang vi det 4 ip-addresser (ergo 4 pcer). Men så kommer en ny "diskution", hvordan kan man som udlåner være sikker på, at låner kun benytter den på en pc? Herhjemme ser jeg NUTV på min bærbar, hvis kæresten er på stationæren, men ser det oftes på stationæren, da lyden er bedre der. Det er allerede 2. Puha, gider da ikke havde min bruger lukket, bare fordi en udnytter min gavmildhed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

CiSo

Wimmie skriver:

"Dit abonnement er strengt personligt og må benyttes, af dig, på maksimalt tre forskellige computere."

Nope

Ja, men de ved jo ikke om jeg er tilstede eller ej.. Min mor låner faktisk mit, eller så låner jeg hendes. Nogle gange så ser vi det også sammen, og andre gange gør vi ikke. Og ja, i mener det ulovligt det har jeg forstået.. Men det mener jeg ikke. 

Anmeld

27. august 2011

Wimmie

Naannaa87 skriver:

hah diskutere i virkelig stadig ?  Utroligt ..

Ja, jeg forstår heller ikke hvorfor nogen bliver ved med at argumentere for hvorvidt noget er ulovligt eller ej, når nu det for længst er blevet bekræftet at det er  

Anmeld

27. august 2011

morethanperfect

Haha .. Ej come on

Anmeld

27. august 2011

CiSo

Kofoed. skriver:

Den er lavet om siden jeg tjekket så, for den gang vi det 4 ip-addresser (ergo 4 pcer). Men så kommer en ny "diskution", hvordan kan man som udlåner være sikker på, at låner kun benytter den på en pc? Herhjemme ser jeg NUTV på min bærbar, hvis kæresten er på stationæren, men ser det oftes på stationæren, da lyden er bedre der. Det er allerede 2. Puha, gider da ikke havde min bruger lukket, bare fordi en udnytter min gavmildhed.

Nej, kan da godt forstå du ikke vil have lukket din fordi du havde lånt det ud til en anden.. Det vil jeg da heller ikke selv.  

Anmeld

27. august 2011

Wimmie

CiSo skriver:

Ja, men de ved jo ikke om jeg er tilstede eller ej.. Min mor låner faktisk mit, eller så låner jeg hendes. Nogle gange så ser vi det også sammen, og andre gange gør vi ikke. Og ja, i mener det ulovligt det har jeg forstået.. Men det mener jeg ikke. 

Ahhhhh ja, når de nu ikke ved det, så er det jo ikke ulovligt; den regel havde jeg lige glemt

Anmeld

27. august 2011

CiSo

Wimmie skriver:

Ja, jeg forstår heller ikke hvorfor nogen bliver ved med at argumentere for hvorvidt noget er ulovligt eller ej, når nu det for længst er blevet bekræftet at det er  

Lige så meget, som vi agumenterer.. lige så meget gør i? der skal altså 2 til en diskussion.  

Anmeld

27. august 2011

morethanperfect

Wimmie skriver:

Det ER ulovligt . Længere er den vidst heller ikke

Meeen, nu syns jeg snart det er hoppet over min grænse for morsomskab

Anmeld

27. august 2011

Na-Wi

Wimmie skriver:

Utroligt at i bliver ved.. Forstår ikke hvorfor folk skal blande sig, det kan godt være det er lidt forkert (syntes ULOVLIGT er et stort ord) men helt ærligt lad nu være med at have så ondt i numsen og lege baby.dks politibetjente

Anmeld

27. august 2011

CiSo

Wimmie skriver:

Ahhhhh ja, når de nu ikke ved det, så er det jo ikke ulovligt; den regel havde jeg lige glemt

Syntes godt nok du griner lidt af mig..  Havde jo skrevet jeg godt vidste, at du ikke var af samme mening. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.