CiSo skriver:
Så er det jo godt vi har politiet... Og jeg vil lige sige, jeg IKKE har lånt koder til og koder af nogen, men derfor syntes jeg stadig det er okay man gør det!
Ej nu kunne jeg altså ikke dy mig længere for at skrive herinde, af ren og sker diskutionslyst. 
Det er da bare super fint at du synes det er okay at folk gør noget ulovligt og at du mener folk ikke skal blande sig, men når man selv starter en tråd på et offentligt tilgængelig forum, hvor man opfordrer folk til at gøre noget ulovligt, så kan man da ikke forvente at folk der er regelryttere skal se stiltiende til.
At det der er tale om på denne tråd er ulovligt er ikke til diskution. Vi lever i et land hvor vi har et sæt love og regler som det forventes alle borgere overholder, uanset hvor betydelige de måtte virke for den enkelte, af den simple årsag at hvis alle bare gør som de har lyst til, ville der herske kaos.
Jeg har den klare personlige holdning, at hvis man ikke er tilfreds med lovgivningen, har man to muligheder: Flyt eller gør en aktiv indsats for at ændre lovgivningen. Det er IKKE en mulighed at overtræde loven bare fordi man ikke er enig i den. Hvis man gør det kan man ligeså godt gå ned i stemmeboksen den 15 sep. og pisse på sin stemmeseddel, da det er lige præcis det man gør på demokratiet.
Anmeld