NUTV abbonement ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Storken

L.J.L skriver:

Styr jer nu lige lidt piger. Det er sgu ikke mange dage siden at Nalle herinde bad om at låne et nu tv abbonnement, og der var der ingen ko på isen!! Men det er måske i orden at "snyde" hvis man har mistet en kær, eller???

Hvis du ikke er enig, så spring tråden over, sværere er det altså heller ikke....

Det indlæg har jeg ikke set. Om man har mistet nogen eller ej så retfærdiggør det ikke at bryde love og reglementer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Kofoed.

CiSo skriver:

Jeg sidder og bidder tænderne sammen, hver gang jeg ser sådan nogle tråde, for IKKE at svarer noget dumt.. 

Men gud, hvor går mange mennesker i små sko.. Og hvor har jeg lyst til at bande! Bland jer dog uden om, hvis i ikke syntes om det, hvor svært kan det være????? 

I kan da være helt ligeglade, så længe i gør det, i mener er det rigtige! Man går jo heller ikke hen til en man ikke kender, og fortæller om: Sådan er MINE regler, og MIN holdning og det er den der er den rigtige?. Der er forskellige holdninger ja, men så må i jo lave en debat der hedder, DET ER FORKERT AT LÅNE NUTV OG ANDRE ABONOMENTER UD! Og der, kan i diskuterer alt det i vil, eller også kan i mødes over en kop kaffe.. 

Det er bare SÅ trættende, at læse et svar, fra endnu en der har så ondt i sin røv, fordi andre låner af hinanden.. Så sig da i gerne vil være med istedet for at skrive, DET MÅ MAN IKKE! Hende der ovre pillede sig lige i næsen, DET MÅ MAN IKKE!.. amen come on! 

Ja, det blev langt.. Og alle er nok ikke enige, men det er min mening.

Til ts: jeg har desværre ikke et lige for tiden.  

Hvis det nu bare var det samme, så fair nok. Men ser du en der tager en pose slik i lommen og går ud af butikken uden at betale, ville du så ikke sige/gøre noget? For i mine øjne er det forstædig det samme, du må ikke lave butikstyveri (står i næsten alle butikker) og du må ikke udlåne/videre give oplysninger til ikke betalede bruger (det står i retningslinjerne på de givende hjemmesider) - DET ER IKKE EN PERSONLIG HOLDNING, MEN DERES RELGSÆT jeg gør opmærksom på.

Anmeld

27. august 2011

CiSo

Kofoed. skriver:

Hvis det nu bare var det samme, så fair nok. Men ser du en der tager en pose slik i lommen og går ud af butikken uden at betale, ville du så ikke sige/gøre noget? For i mine øjne er det forstædig det samme, du må ikke lave butikstyveri (står i næsten alle butikker) og du må ikke udlåne/videre give oplysninger til ikke betalede bruger (det står i retningslinjerne på de givende hjemmesider) - DET ER IKKE EN PERSONLIG HOLDNING, MEN DERES RELGSÆT jeg gør opmærksom på.

Men hvorfor "opdrage" på andre??? Istedet for, bare at tænke, godt jeg ikke gør sådan noget.

Anmeld

27. august 2011

L.J.L

Storken skriver:

Det indlæg har jeg ikke set. Om man har mistet nogen eller ej så retfærdiggør det ikke at bryde love og reglementer.

så du havde simpelthen skrevet til hende at hun måtte købe sit aget abonnement hvis du havde læst hendes tråd???

Anmeld

27. august 2011

Storken

L.J.L skriver:

så du havde simpelthen skrevet til hende at hun måtte købe sit aget abonnement hvis du havde læst hendes tråd???

Ja. Man skal ikke udnytte folks sympati grundet en situation. Det ER et brud på loven ligegyldigt fra hvilken retning du ser det fra deres reglsæt.

Anmeld

27. august 2011

Storken

Kofoed. skriver:

Anmeld

27. august 2011

L.J.L

Storken skriver:

Ja. Man skal ikke udnytte folks sympati grundet en situation. Det ER et brud på loven ligegyldigt fra hvilken retning du ser det fra deres reglsæt.

det tvivler jeg nu meget på, tror ihvertfald du havde fået på puklen hvis du havde modsat dig hendes bøn om et NUtv abonnement, så hun kunne få tankerne på noget andet end hendes kære mands for tidlige død......

Anmeld

27. august 2011

Kofoed.

CiSo skriver:

Men hvorfor "opdrage" på andre??? Istedet for, bare at tænke, godt jeg ikke gør sådan noget.

Så du vil ikke sige noget, hvis du ser en der begår butikstyveri?

Anmeld

27. august 2011

Wimmie

L.J.L skriver:

det tvivler jeg nu meget på, tror ihvertfald du havde fået på puklen hvis du havde modsat dig hendes bøn om et NUtv abonnement, så hun kunne få tankerne på noget andet end hendes kære mands for tidlige død......

Synes det er lidt usmageligt at hive Nalle ind i denne diskussion og derefter drage en konklusion om hvad folk ville og ikke ville gøre i den forbindelse - som for at give folk dårlig samvittighed hvis de vovede at have løftet en pegefinger over for én der gennemgik en svær tid.

Anmeld

27. august 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Wimmie skriver:

Synes det er lidt usmageligt at hive Nalle ind i denne diskussion og derefter drage en konklusion om hvad folk ville og ikke ville gøre i den forbindelse - som for at give folk dårlig samvittighed hvis de vovede at have løftet en pegefinger over for én der gennemgik en svær tid.

Syntes du har helt ret.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.