NUTV abbonement ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Wimmie

Storken skriver:

Det er underordnet hvor meget kritik jeg ville få for at påpege det overfor Nalle i den tråd hvis jeg havde vidst den havde eksisteret.

Faktum er at jeg blev sprugt og jeg kom med et svar. Jeg syntes nutv er dyrt i forvejen. Jeg frygter at det bliver dyrer ellër lukket ned hvis der kommer flere og flere som misbruger nutvs tillid til brugerne. Det er ulovligt. Det er tyvieri. Hvilken situation man befinder sig i retfærdiggør ikke den ulovlige handling.

Man kan vælge at se serier på ganske alm tv fremfor nutv hvis ikke man har pengene til det. Man kan sætte film på. Ect.

Ingen penge. Ingen småkager. Hårdt sat op,men det er sådan det er

Nemmerlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

CiSo

Wimmie skriver:

Men jeg er jo glad for at jeg ikke har din holdning - det er jo derfor jeg har min 

Det er skam ikke for at være nedladende; Jeg er bare glad for at have den holdning jeg har omkring dette emne

Og nej, det er måske ikke nogens "job" herinde at påpege andres ulovligheder - men har man loven på sin side, så mener jeg at det er helt ok at gøre det alligevel. Jeg gør hver dag ting jeg i bund og grund ikke er ansat til - f.eks. kørte jeg min veninde og dennes veninde til togstationen her den anden dag - på trods af at jeg ikke er taxichauffør

Okay, men det jo så fint.. Enig bliver vi ikke.

Anmeld

27. august 2011

CiSo

Kofoed. skriver:

Undskyld, men du kritisere da også vores/min holdning, at små ulovligheder også skal stoppes, hvis det er mulig.

Ja det er en lille ting, men det skal jo stoppes, for hvad kan det næste ikke blive? Ved nu godt, at man næppe bliver vaneforbryder af at låne adgange til diverse sider, men igen, stoppes den "kriminelle" tidligt, kan man måske undgå en super kriminel/stor forbyrder allerede i opstarten. Heller forbygge, end bekæmpe

Jamen JEG kan overhovedet ikke se det kriminelle i det.. Og det er derfor denne diskussion opstår..  

Anmeld

27. august 2011

CiSo

Har lige været inde og læse reglerne.. Og kan godt se der står man ikke må låne ud.. MEN der står det kan bruges på 3 computere, så må man vel selv om hvilken computer det bruges på, bare det ikke er over 3.

Anmeld

27. august 2011

Kofoed.

CiSo skriver:

Jamen JEG kan overhovedet ikke se det kriminelle i det.. Og det er derfor denne diskussion opstår..  

Men det kriminelle oplyses jo i deres retningslinjer. Omdu synes det er "latterligt"/underligt, at det er kriminelt er jo en helt anden sag, for ja, det ville jo være rare/nemmere, hvis man måtte deles om et login, for på 5 dage kan man alligevel aldrig nå igennem hele nutvs hjemmeside/programmer, så man køber jo nok alligevel nyt abonoment efter de 5 dage, så penge vil de få uanset hvad. Men når de oplyser, at det er ulovligt, så er det ulovligt.

Anmeld

27. august 2011

CiSo

Kofoed. skriver:

Men det kriminelle oplyses jo i deres retningslinjer. Omdu synes det er "latterligt"/underligt, at det er kriminelt er jo en helt anden sag, for ja, det ville jo være rare/nemmere, hvis man måtte deles om et login, for på 5 dage kan man alligevel aldrig nå igennem hele nutvs hjemmeside/programmer, så man køber jo nok alligevel nyt abonoment efter de 5 dage, så penge vil de få uanset hvad. Men når de oplyser, at det er ulovligt, så er det ulovligt.

Ja måske, men det er jo godt du har dit på det rene.

Anmeld

27. august 2011

Wimmie

CiSo skriver:

Har lige været inde og læse reglerne.. Og kan godt se der står man ikke må låne ud.. MEN der står det kan bruges på 3 computere, så må man vel selv om hvilken computer det bruges på, bare det ikke er over 3.

"Dit abonnement er strengt personligt og må benyttes, af dig, på maksimalt tre forskellige computere."

Nope

Anmeld

27. august 2011

Na-Wi

hah diskutere i virkelig stadig ?  Utroligt ..

Anmeld

27. august 2011

CiSo

Naannaa87 skriver:

hah diskutere i virkelig stadig ?  Utroligt ..

Haha, ja det er faktisk utroligt.

Anmeld

27. august 2011

Na-Wi

CiSo skriver:

Haha, ja det er faktisk utroligt.

Aaaarmen altså .. det er jo helt vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.