NUTV abbonement ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

L.J.L

Wimmie skriver:

Kunne det være at man ikke havde set tråden? Jeg har ikke i hvert fald...

Synes bare du drager nogle konklustioner - selv efter at vedkommende havde sagt at hun ville påpege samme ulovligheder uanset hvem der spurgte, så troede du ikke på hende... hvorfor så spørge hvis du alligevel er ligeglad med svaret.

det er også helt fint, nu var det bare ikke lige det her der var min pointe. Men jeg har ihvertfald fået sagt mit så er jeg tilfreds !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Wimmie

L.J.L skriver:

det er også helt fint, nu var det bare ikke lige det her der var min pointe. Men jeg har ihvertfald fået sagt mit så er jeg tilfreds !

Så misforstod jeg vist din pointe... hvad var den?

Anmeld

27. august 2011

L.J.L

Kofoed. skriver:

Her kan jeg svare

Jeg synes bare der siden Nalle's tråd er kommet flere dagligt, af de her "nasse"-tråde, at jeg har fået nok og synes det skal stoppes. Det er self synd at det lige er den bruger/TS's tråd det "går ud over", men efter 5 "nasse tråde" på 3 dage, så er det altså ved at være nok.

Jo men helt ærligt; hvad så hvis folk du ikke kender nasser? Jeg mener er det virkelig noget der gør at din verden bliver dårligere at leve i? Hvorfor ikke bare spare krudtet og springe videre og glæde sig over at man ikke selv nasser/snyder? Jeg forstår det ikke.......

Anmeld

27. august 2011

L.J.L

Wimmie skriver:

Så misforstod jeg vist din pointe... hvad var den?

Læs mit aller første indlæg

Anmeld

27. august 2011

eElak

Er der en herinde, som har købt en kasse is, som kan undvære en til mig? Jeg har totalt lyst til is, men vil ikke betale for en selv... 

Forbandet at i skulle snakke om is på de første sider!!! 

Anmeld

27. august 2011

Wimmie

L.J.L skriver:

Jo men helt ærligt; hvad så hvis folk du ikke kender nasser? Jeg mener er det virkelig noget der gør at din verden bliver dårligere at leve i? Hvorfor ikke bare spare krudtet og springe videre og glæde sig over at man ikke selv nasser/snyder? Jeg forstår det ikke.......

Nu sammenligner jeg situation ikke handlingen, men hvis du så en person sparke sin hund, stjæle en gammel dames håndtaske eller stikke sit barn en lussing, så vil du bare ignorere det og tænke "Godt jeg ikke selv gør sådanne ting" ?

Som sagt; jeg siger ikke det er det samme, men der er jo en årsag til at folk herinde påpeger det; det er ulovligt og nogle af os synes dermed at det ikke er ok.

Derudover er der jo, som flere nævner, også den risiko at priserne på abonnementer stiger fordi de ikke tjener penge nok pga. at folk misbruger systemet - dermed går det ud over alle.

Anmeld

27. august 2011

132319

KaLee skriver:

Er der en herinde, som har købt en kasse is, som kan undvære en til mig? Jeg har totalt lyst til is, men vil ikke betale for en selv... 

Forbandet at i skulle snakke om is på de første sider!!! 

Og Sorry

Anmeld

27. august 2011

CiSo

Kofoed. skriver:

Jamen regler er jo regler, det står i butikken, at butikstyveri anmeldes og der står i nutv/boligprotalen osv. retningslinjer, at du ikke må udlåne eller videre give deres låste oplysninger ovs. Så hvor er forskellen, de oplyser begge to, at de har nogle regler som er sådan og sådan og overholdes det ikke, kan det have meget alvorlige konsikvenser.

Så i NUTV øjne er det "at låne koden ud", det samme som butikstyveri og de handler til dels på samme måde, som fakta/netto/... ville, hvis de tog nogen i tyveri.

Men havde NUTV ikke det reglsæt, jamen så fair nok, så lån da endelig hinandens koder, men så længe det er ulovligt, vil jeg ikke se til, at folk gang på gang udføre denne ulovlige gerning, ligesåvel som du ikke vil holde mund, hvis du ser butikstyveri og vi har sgu vores gode ret til at blande os, for gør vi det ikke, stiger priserne og i værste fald lukker butikken/hjemmeside.

vi er bare slet ikke enige.. Men tænker lidt, lad nu politiet om deres arbejde. Syntes virkelig folk har deres næser i alt for meget, der overhovedet ikke kommer dem ved. Nogle ting her i livet, kan man bare ikke gøre noget ved, og sådan er det! Man kan jo ikke gå og holde øje med alle, og så sige, det må man ikke det står selv i grundlovet nummer det og det.. Hold nu bare fokus på jeres eget liv, eller tag en uddannelse som politikvinde, så kan i stoppe alle de ulovlige, der låner andres koder.. 

Anmeld

27. august 2011

Wimmie

L.J.L skriver:

Læs mit aller første indlæg

Og til dét indlæg svarede jeg jo at der måske var mange der ikke havde set Nalles indlæg - og da en person sagde at hun ikke ville gøre forskel uanset hvem der spurgte (hvis hun havde set tråden), så troede du alligevel ikke på hende.

Så jeg har skam svaret på dit indlæg og dermed din oprindelige pointe

Tror bare ikke lige det var dét svar du ledte efter.

Anmeld

27. august 2011

L.J.L

Wimmie skriver:

Nu sammenligner jeg situation ikke handlingen, men hvis du så en person sparke sin hund, stjæle en gammel dames håndtaske eller stikke sit barn en lussing, så vil du bare ignorere det og tænke "Godt jeg ikke selv gør sådanne ting" ?

Som sagt; jeg siger ikke det er det samme, men der er jo en årsag til at folk herinde påpeger det; det er ulovligt og nogle af os synes dermed at det ikke er ok.

Derudover er der jo, som flere nævner, også den risiko at priserne på abonnementer stiger fordi de ikke tjener penge nok pga. at folk misbruger systemet - dermed går det ud over alle.

Nej til det første og til det andet; hvorvidt det er ulovligt eller ej gider jeg ikke diskutere men jeg synes folk skal slappe lidt af nogengange. Godnat og sov godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.