NUTV abbonement ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

SpunkenJo

CiSo skriver:

Ja, du må da med glæde få en is af mig.. Så små sko, går jeg ikke i, så jeg ikke kan give sådan en.

Jas en det lyder da dejligt!

Men kan du ikke købe et login til TS istedetfor!

Så er moralen bare helt i top!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

CiSo

Wimmie skriver:

Jeg siger heller ikke at vi skal have et stikkersamfund, men hold da op hvor er jeg glad for at ikke alle tænker som du gør - tænk bare hvor mange dyr og børn der ville lide fordi folk kun ville passe sig selv og sit og ikke ville blande sig i hvad andre gik og lavede....

Som jeg har skrevet før, så syntes jeg der er STOR forskeld.. Kan godt se vi ikke er enig, men det betyder da ikke jeg vil lade andre lide.. At se et barn lide og låne en kode ud, er MEGET LANGT fra hinanden i min verden. 

Anmeld

27. august 2011

CiSo

SpunkenJo skriver:

Jas en det lyder da dejligt!

Men kan du ikke købe et login til TS istedetfor!

Så er moralen bare helt i top!

jo, det kunne da egentlig godt være.....

Anmeld

27. august 2011

dash..

KaLee skriver:

HVorfor ikke vente til det kommer i TV? 

Programmerne bliver jo sendt 2 gange om ugen... Eller er det fordi man vil se genudsendelserne?

har aldrig haft sådan et abonnement, så forstår ikke postyret.. ;-) 

nogen har ikke kanalen og andre er bare nyss.. og vil se de nye afsnit. smiler

jeg har kanal 4 men, ville gerne se alle de nye afsnit så jeg har også nutv

Anmeld

27. august 2011

SpunkenJo

CiSo skriver:

jo, det kunne da egentlig godt være.....

Jamen så giv den gas, som den glade giver.

- problem løst!

Anmeld

27. august 2011

Wimmie

CiSo skriver:

Som jeg har skrevet før, så syntes jeg der er STOR forskeld.. Kan godt se vi ikke er enig, men det betyder da ikke jeg vil lade andre lide.. At se et barn lide og låne en kode ud, er MEGET LANGT fra hinanden i min verden. 

Som sagt så var det heller ikke selve handlingerne jeg sammenlignede men tanken bag - og dét jeg reagerede på var at du sagde at du ikke ville blande dig når andre begik ulovligheder fordi at det "er politiets arbejde" - jeg ville bare lige vide om det også gjaldt f.eks. når folk mishandlede dyr eller slog børn - det er jo også politiets job at fange disse folk...eller hvad?

Vi har alle et vis ansvar for at vores samfund kører ordentligt.

Anmeld

27. august 2011

CiSo

Som sagt så var det heller ikke selve handlingerne jeg sammenlignede men tanken bag - og dét jeg reagerede på var at du sagde at du ikke ville blande dig når andre begik ulovligheder fordi at det "er politiets arbejde" - jeg ville bare lige vide om det også gjaldt f.eks. når folk mishandlede dyr eller slog børn - det er jo også politiets job at fange disse folk...eller hvad?

Vi har alle et vis ansvar for at vores samfund kører ordentligt.

Ja, men i mit hoved er der en grænse for ansvaret.. Og JEG mener ikke, det er må job at holde styr, på SÅ SMÅ ting som dette!  Men det er jo også helt fint vi ikke er enig, syntes bare det er lidt nedladende at skrive til mig, at GODT du ikke har min holdning..  

Anmeld

27. august 2011

Wimmie

CiSo skriver:

Ja, men i mit hoved er der en grænse for ansvaret.. Og JEG mener ikke, det er må job at holde styr, på SÅ SMÅ ting som dette!  Men det er jo også helt fint vi ikke er enig, syntes bare det er lidt nedladende at skrive til mig, at GODT du ikke har min holdning..  

Men jeg er jo glad for at jeg ikke har din holdning - det er jo derfor jeg har min 

Det er skam ikke for at være nedladende; Jeg er bare glad for at have den holdning jeg har omkring dette emne

Og nej, det er måske ikke nogens "job" herinde at påpege andres ulovligheder - men har man loven på sin side, så mener jeg at det er helt ok at gøre det alligevel. Jeg gør hver dag ting jeg i bund og grund ikke er ansat til - f.eks. kørte jeg min veninde og dennes veninde til togstationen her den anden dag - på trods af at jeg ikke er taxichauffør

Anmeld

27. august 2011

Storken

Det er underordnet hvor meget kritik jeg ville få for at påpege det overfor Nalle i den tråd hvis jeg havde vidst den havde eksisteret.

Faktum er at jeg blev sprugt og jeg kom med et svar. Jeg syntes nutv er dyrt i forvejen. Jeg frygter at det bliver dyrer ellër lukket ned hvis der kommer flere og flere som misbruger nutvs tillid til brugerne. Det er ulovligt. Det er tyvieri. Hvilken situation man befinder sig i retfærdiggør ikke den ulovlige handling.

Man kan vælge at se serier på ganske alm tv fremfor nutv hvis ikke man har pengene til det. Man kan sætte film på. Ect.

Ingen penge. Ingen småkager. Hårdt sat op,men det er sådan det er

Anmeld

27. august 2011

Kofoed.

CiSo skriver:

Undskyld, men du kritisere da også vores/min holdning, at små ulovligheder også skal stoppes, hvis det er mulig.

Ja det er en lille ting, men det skal jo stoppes, for hvad kan det næste ikke blive? Ved nu godt, at man næppe bliver vaneforbryder af at låne adgange til diverse sider, men igen, stoppes den "kriminelle" tidligt, kan man måske undgå en super kriminel/stor forbyrder allerede i opstarten. Heller forbygge, end bekæmpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.