NUTV abbonement ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

FogL

SpunkenJo skriver:

Det er altså ikke noget jeg hverken har fundet på, eller bare sådan lige syntes!!

Det er fakta. og hvis du gad læse deres retningslinjer ville du vide det samme som mig!

Jeg siger for fanden bare, at at låne ud ikke er det samme som tyveri! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Wimmie

ciepige skriver:

Men det er stadig ulovligt og man kan retsforfølges...så hvordan vil du retfærdiggøre det?

Anmeld

27. august 2011

SpunkenJo

ciepige skriver:

Når du "frarøver" et firma deres fortjeneste er det altså som at tage en vare du ikke har betalt for.

Altså, tyver!

Det kan da ikke være så svært at forstå....? Og hvis du nu forestiller dig det var DIT FIRMA, så ville du jo ikke være i tvivl, vel?

Anmeld

27. august 2011

FrkT

Sådanne indlæg som dette gør mig bare SÅ gal! Synes virkelig ikke det er iorden at tigge folk om at låne sine brugere ud, fordi man er for nærrig til selv at betale. Og har man reelt ikke råd, jamen så må man da undvære. Det dør man bestemt ikke af!

Og de retningslinier er slet ikke til at tage fejl af, det ER tyveri! Og jeg HÅBER bare at alle der på den måde tigger sig til diverse koder og de som udlåner deres koder bliver opdaget og får en sag på nakken, så får det måske folk til at tænke sig om en anden gang!

Og tænk på at hvis I synes det er så dyrt at I ikke gider/kan betale det, så er det måske ikke værd at støtte? Og uanset hvad, så risikerer alle os andre bare at de sætter priserne endnu højere op - eller helt lukker for ydelsen, når folk snyder og stjæler som I gør, for tyveri det ER det altså, uanset hvad andet I påstår!

Anmeld

27. august 2011

SpunkenJo

FrkT skriver:

Sådanne indlæg som dette gør mig bare SÅ gal! Synes virkelig ikke det er iorden at tigge folk om at låne sine brugere ud, fordi man er for nærrig til selv at betale. Og har man reelt ikke råd, jamen så må man da undvære. Det dør man bestemt ikke af!

Og de retningslinier er slet ikke til at tage fejl af, det ER tyveri! Og jeg HÅBER bare at alle der på den måde tigger sig til diverse koder og de som udlåner deres koder bliver opdaget og får en sag på nakken, så får det måske folk til at tænke sig om en anden gang!

Og tænk på at hvis I synes det er så dyrt at I ikke gider/kan betale det, så er det måske ikke værd at støtte? Og uanset hvad, så risikerer alle os andre bare at de sætter priserne endnu højere op - eller helt lukker for ydelsen, når folk snyder og stjæler som I gør, for tyveri det ER det altså, uanset hvad andet I påstår!

Well said

Anmeld

27. august 2011

CiSo

Jeg sidder og bidder tænderne sammen, hver gang jeg ser sådan nogle tråde, for IKKE at svarer noget dumt.. 

Men gud, hvor går mange mennesker i små sko.. Og hvor har jeg lyst til at bande! Bland jer dog uden om, hvis i ikke syntes om det, hvor svært kan det være????? 

I kan da være helt ligeglade, så længe i gør det, i mener er det rigtige! Man går jo heller ikke hen til en man ikke kender, og fortæller om: Sådan er MINE regler, og MIN holdning og det er den der er den rigtige?. Der er forskellige holdninger ja, men så må i jo lave en debat der hedder, DET ER FORKERT AT LÅNE NUTV OG ANDRE ABONOMENTER UD! Og der, kan i diskuterer alt det i vil, eller også kan i mødes over en kop kaffe.. 

Det er bare SÅ trættende, at læse et svar, fra endnu en der har så ondt i sin røv, fordi andre låner af hinanden.. Så sig da i gerne vil være med istedet for at skrive, DET MÅ MAN IKKE! Hende der ovre pillede sig lige i næsen, DET MÅ MAN IKKE!.. amen come on! 

Ja, det blev langt.. Og alle er nok ikke enige, men det er min mening.

Til ts: jeg har desværre ikke et lige for tiden.  

Anmeld

27. august 2011

BabyMiracle <3

CiSo skriver:

Jeg sidder og bidder tænderne sammen, hver gang jeg ser sådan nogle tråde, for IKKE at svarer noget dumt.. 

Men gud, hvor går mange mennesker i små sko.. Og hvor har jeg lyst til at bande! Bland jer dog uden om, hvis i ikke syntes om det, hvor svært kan det være????? 

I kan da være helt ligeglade, så længe i gør det, i mener er det rigtige! Man går jo heller ikke hen til en man ikke kender, og fortæller om: Sådan er MINE regler, og MIN holdning og det er den der er den rigtige?. Der er forskellige holdninger ja, men så må i jo lave en debat der hedder, DET ER FORKERT AT LÅNE NUTV OG ANDRE ABONOMENTER UD! Og der, kan i diskuterer alt det i vil, eller også kan i mødes over en kop kaffe.. 

Det er bare SÅ trættende, at læse et svar, fra endnu en der har så ondt i sin røv, fordi andre låner af hinanden.. Så sig da i gerne vil være med istedet for at skrive, DET MÅ MAN IKKE! Hende der ovre pillede sig lige i næsen, DET MÅ MAN IKKE!.. amen come on! 

lige mine ord

Anmeld

27. august 2011

twinny

CiSo skriver:

Anmeld

27. august 2011

L.J.L

Styr jer nu lige lidt piger. Det er sgu ikke mange dage siden at Nalle herinde bad om at låne et nu tv abbonnement, og der var der ingen ko på isen!! Men det er måske i orden at "snyde" hvis man har mistet en kær, eller???

Hvis du ikke er enig, så spring tråden over, sværere er det altså heller ikke....

Og for god ordens skyld: INTET ondt om Nalle her, blot for at drage en konklusion

Anmeld

27. august 2011

Storken

FrkT skriver:

Well said  Jeg forstår dog godt at visse mennesker bliver sure. De har svært ved at forstå at det de gør er ulovligt. Og så længe dette ikke er gået op for dem så vil de krtisere indlæg som dit. Men når alt kommer til alt så har du ret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.