NUTV abbonement ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

CiSo

Naannaa87 skriver:

Utroligt at i bliver ved.. Forstår ikke hvorfor folk skal blande sig, det kan godt være det er lidt forkert (syntes ULOVLIGT er et stort ord) men helt ærligt lad nu være med at have så ondt i numsen og lege baby.dks politibetjente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Wimmie

Naannaa87 skriver:

Utroligt at i bliver ved.. Forstår ikke hvorfor folk skal blande sig, det kan godt være det er lidt forkert (syntes ULOVLIGT er et stort ord) men helt ærligt lad nu være med at have så ondt i numsen og lege baby.dks politibetjente

Men hvorfor ikke? Hvorfor mener folk helt alvorligt at man "Ikke må blande sig" i noget man er uenig i? Hvad er så formålet med et debatforum?

Der er jo ingen herinde der "råber" eller sviner hinanden, så hvorfor er der altid nogen der kommer med "lad nu være med at diskutere" hvis nu vi gerne vil?

Anmeld

27. august 2011

Wimmie

CiSo skriver:

Lige så meget, som vi agumenterer.. lige så meget gør i? der skal altså 2 til en diskussion.  

Jep, og jeg synes diskussionen er helt fin - det er bare lidt svært at argumentere for at noget skulle være lovligt, når det nu så fint og tydeligt står at det ikke er

Anmeld

27. august 2011

Kofoed.

CiSo skriver:

Nej, kan da godt forstå du ikke vil have lukket din fordi du havde lånt det ud til en anden.. Det vil jeg da heller ikke selv.  

Men ja, sådan er det jo, folk gør jo alligevel som de vil.

Det du skriver mad at deles med mor, okay, fair nok, det min side af diskutionen startede med, var netop, at jeg synes at vis folk endelig skulle synde, så gør det da diskret. Ligefrem oprette "nasse" tråde er da lige voldsomt nok, så heller send en sms til en veninde. Ved udemærket, at folk synder (gør jeg også på nolge måder), men synes det er mega åbenlyst og alt for provokerede, at man laver sådanne tråde som dem her.

Anmeld

27. august 2011

Wimmie

CiSo skriver:

Syntes godt nok du griner lidt af mig..  Havde jo skrevet jeg godt vidste, at du ikke var af samme mening. 

Nevermind...har ikke noget clever comeback på denne

Anmeld

27. august 2011

CiSo

Wimmie skriver:

Jep, og jeg synes diskussionen er helt fin - det er bare lidt svært at argumentere for at noget skulle være lovligt, når det nu så fint og tydeligt står at det ikke er

Ja, jeg syntes nu også en diskussion er helt fin af og til. Hvis jeg ikke ville diskutere havde jeg heller ikke startet med at skrive et indlæg. Men jeg tror ikke jeg vil diskuterer mere nu, fordi vi kunne blive ved i evig hed. Tak for diskussionen hvert fald.

Anmeld

27. august 2011

Na-Wi

Wimmie skriver:

Men hvorfor ikke? Hvorfor mener folk helt alvorligt at man "Ikke må blande sig" i noget man er uenig i? Hvad er så formålet med et debatforum?

Der er jo ingen herinde der "råber" eller sviner hinanden, så hvorfor er der altid nogen der kommer med "lad nu være med at diskutere" hvis nu vi gerne vil?

Fordi at i skal pointere det i hver eneste tråd der bliver oprettet ang emnet.. Lad nu folk gøre som de vil og vær glad for at i ikke er kriminelle.. Man bliver bare utrolig træt af at læse om alle de ulovligheder hver gang sådan en tråd kommer frem..

Anmeld

27. august 2011

Wimmie

CiSo skriver:

Ja, jeg syntes nu også en diskussion er helt fin af og til. Hvis jeg ikke ville diskutere havde jeg heller ikke startet med at skrive et indlæg. Men jeg tror ikke jeg vil diskuterer mere nu, fordi vi kunne blive ved i evig hed. Tak for diskussionen hvert fald.

Coolness

Anmeld

27. august 2011

CiSo

Kofoed. skriver:

Men ja, sådan er det jo, folk gør jo alligevel som de vil.

Det du skriver mad at deles med mor, okay, fair nok, det min side af diskutionen startede med, var netop, at jeg synes at vis folk endelig skulle synde, så gør det da diskret. Ligefrem oprette "nasse" tråde er da lige voldsomt nok, så heller send en sms til en veninde. Ved udemærket, at folk synder (gør jeg også på nolge måder), men synes det er mega åbenlyst og alt for provokerede, at man laver sådanne tråde som dem her.

Ja okay, det kan jeg på en måde godt se.. når du stiller det op på denne måde. At det er ret åbenlyst, havde jeg ikke tænkt på. 

Anmeld

27. august 2011

Wimmie

Fordi at i skal pointere det i hver eneste tråd der bliver oprettet ang emnet.. Lad nu folk gøre som de vil og vær glad for at i ikke er kriminelle.. Man bliver bare utrolig træt af at læse om alle de ulovligheder hver gang sådan en tråd kommer frem..

Then don't

Jeg kan altså ikke tage mig af at folk er trætte af mine meninger, jeg vil have lov til at ytre dem når jeg har noget på hjerte... Og det er vist også første gang jeg deltager i netop denne debat (så hudt jeg visker)... Så hvad andre tidligere har "blandet sig i" kan jeg jo ikke gøre for...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.