NUTV abbonement ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Kofoed.

CiSo skriver:

Ja okay, det kan jeg på en måde godt se.. når du stiller det op på denne måde. At det er ret åbenlyst, havde jeg ikke tænkt på. 

wee, en der tildels forstår min point

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Zeus

Forstår så ikke helt, at baby.dk lukkede en anden tråd ang piratebay.org fordi siden er ulovlig, mens tråde ang "lån" af div koder, får lov til at dukke op igen og igen? Er det ulovligt, er det vel ulovligt, burde de så ikke også blive lukket med det samme?

Anmeld

27. august 2011

FrkT

Zeus skriver:

Forstår så ikke helt, at baby.dk lukkede en anden tråd ang piratebay.org fordi siden er ulovlig, mens tråde ang "lån" af div koder, får lov til at dukke op igen og igen? Er det ulovligt, er det vel ulovligt, burde de så ikke også blive lukket med det samme?

Ganske og aldeles enig! Forstår ikke hvordan noget ulovligt kan være mere okay herinde end andet....

Anmeld

28. august 2011

Storken

Zeus skriver:

Anmeld

28. august 2011

Kofoed.

Zeus skriver:

Anmeld

28. august 2011

SpunkenJo

Zeus skriver:

You got a super point

Hvor er staff....?

Anmeld

28. august 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
SpunkenJo skriver:

You got a super point

Hvor er staff....?

Jeg tror nogen af dem sover eller laver andre ting

Jeg vil bringe spørgsmålet videre

Mvh. Carina - moderator

Anmeld

28. august 2011

Wimmie

Carina1977 skriver:

Jeg tror nogen af dem sover eller laver andre ting

Jeg vil bringe spørgsmålet videre

Mvh. Carina - moderator

Sover eller laver andre ting? Altså, her gik vi og troede at jeres fokus var herinde 24/7

Tsk tsk...sådan at have et liv ved siden af....

Anmeld

28. august 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Wimmie skriver:

Sover eller laver andre ting? Altså, her gik vi og troede at jeres fokus var herinde 24/7

Tsk tsk...sådan at have et liv ved siden af....

Ja hvad bilder vi os egentlig ind

Anmeld

28. august 2011

Wimmie

Carina1977 skriver:

Ja hvad bilder vi os egentlig ind

Jep, håber I skammer jer

Endda at I samtidig lige skal tvære i det over for os der ikke har noget liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.