Klippet uden tilladelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
KaLee skriver:

;-)

Så kan han lære det...

HVordan ser fremtiden så ud? Ville han klippe sønnike igen, så længe han selv bliver klippet eller?

Jeg kan godt lide den taktik du brugte med at han selv måtte smide lokkerne "af mere eller mindre fri vilje" ;-)
Men håber da ikke at det bliver fremtidens diskussionsform ;-) 

jeg spurte ham om en halv time siden om han havde lært noget af denne episode. Og han lovede mig at han aldrig sulle klippe ham unden at jeg ved besked. Så ja. Jeg sætter lige et par billeder af dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

eElak

Aisha skriver:

jeg spurte ham om en halv time siden om han havde lært noget af denne episode. Og han lovede mig at han aldrig sulle klippe ham unden at jeg ved besked. Så ja. Jeg sætter lige et par billeder af dem

Sådan - opdrag mand og barn... :-)

Så må du arbejde med ham i forhold til overvejelsen med langt hår..

HVor gammel er det din knægt er? :-D 

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Loa skriver:

Syntes altså det er helt fair, så tror jeg også han bedre kan sætte sig ind i det, og ikke gør det en anden gang...

Må vi ikke se billeder af den lille skønne?

De kommer nu  Er ved at sætte dem ind

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
KaLee skriver:

Sådan - opdrag mand og barn... :-)

Så må du arbejde med ham i forhold til overvejelsen med langt hår..

HVor gammel er det din knægt er? :-D 

Lidt over 10 måneder.

Anmeld

22. august 2011

N&J

lotchen skriver:

Suk, vores dreng er 1½ år og sover ikke igennem endnu...

Kan du sige 10 år ældre på 1½ år!!

Det får en ende.. 

Min datter var omkring 1½ da hun endelig begyndte at sove igennem, og jeg havde ingen mand til at hjælpe - men havde jeg haft det så havde han sku også fået lov til at tage nogen af de nætter, præcist som min far gjorde med os da vi var små.. men det er jo noget helt andet når man står der - og ikke kan tænke eller fungere fordi man "kun" sover i små abrudte perioder.. ohhh det har jeg heldigvis gemt lidt væk nu her et år efter.. 

Anmeld

22. august 2011

Hasselnødden

Aisha skriver:

Hej piger her er en update til jer der har fulgt med fra morgenstunden af. Jeg tog en saks og sagde til min mand hvis du ikke bliver skaldet ligesom vores søn så vil jeg klippe dig mens du sover. Efter 15 min. gav han efter og lige nu er der gang i trimmeren. Jeg har det dårligt på en måde da jeg ved at hans hår er noget han går op i. Men det her er den eneste måde han kan lære på. Som han selv siger det er bare hår! det vokser ud igen. Når han har taget et bad så er vi gode igen. Så nu har jeg 2 skaldede mænd herhjemme. (Baby+Far)

Nu er der nok mange der vil dømme mig. Men jeg er ligeglad! For i hved ikke hvordan det føles og vågne op til en skaldet dreng når han plejer og være langhåret.

Jeg syntes det var den bedste løsning og I er endda nået til enighed om det - rigtig godt gået

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Før og efter billeder som lovet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. august 2011

grinny

Aisha skriver:

Før og efter billeder som lovet

Sagde du ikke skaldet? 

Anmeld

22. august 2011

Loa

Ha ha de er sgu da søde, begge dine mænd!

Anmeld

22. august 2011

N&J

Ditte_Marie skriver:

Det kan jeg også godt forstå - men bliver sgu lidt irriteret over den måde de vil belære mig på. Jeg har altså passet små babyer om natten før, det er skide hårdt. Og ens egen kan man jo ikke bare aflevere tilbage når man ikke gider mere.

Ingen tvivl om at det bliver hårdt - men jeg er heller ikke bange for at bede om hjælp, så jeg kan få frirum til søvn osv.
Og jeg vil gøre ALT for at min kæreste kan få sin søvn

Men det er ikke det samme, jeg er også pædagog, men har da stadig problemer med min datter og hendes opdragelse indimellem.. at have et barn fuldtid som er ens egen er noget helt andet end at passe andre folks børn, men det forstår man bare ikke fuldt ud omfanget af før man står der.. og det er på ingen måder en nedvurdering af dine overvejelser om hvordan det bliver - overhovedet, men vi har alle en masse forstillinger om livet som mor inden, og realiteten er, at det at være mor bare ikke er som man forestiller sig fuldt ud.. der i blandt hvis man ikke er en af de velsignede mødre med børn der bare sover igennem, eller en af dem hvor barnet aldrig får et temperamentsfuld anfald - man ved ikke hvordan man reagere før man selv står der.. jeg har måtte æde en del kameler måske netop fordi jeg var så skråsikker på i lyset af min uddannelse og erfaring at jeg vidste hvad jeg hvordan jeg ville være som mor.. som ordsproget siger: jeg var den perfekte mor indtil jeg selv fik børn.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.