Klippet uden tilladelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

twinny

SjeBets skriver:

Sådan fungerede det nu også hos os, jeg havde barsel jge tog natterroderiet. Synes dte var mest fair når faderdyret skulle tidlig op og arbejde med store skapre maskiner ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Charlotte Wberg

SjeBets skriver:

Sådan fungerede det nu også hos os, jeg havde barsel jge tog natterroderiet. Synes dte var mest fair når faderdyret skulle tidlig op og arbejde med store skapre maskiner ... 

Jeg synes også at det er det mest fair... Men synes efterhånden at der er mange der bruger den med at man er to og slæbet også om natten, stakkels mænd nogen gange...

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

Charlotte Wberg skriver:

Du bliver ikke klogere for det kan sagtens lade sig gøre

Det som jeg siger - eller?

Jeg synes da bestemt kun at jeg gør min mand en tjeneste.
Så kan jeg jo sove længe i weekenden hvor man også deles om nætterne.

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

SjeBets skriver:

Præcis.
Kan ikke se hvorfor det er så "forfærdeligt" som nogle af de andre gør det til.

Anmeld

22. august 2011

Charlotte Wberg

Ditte_Marie skriver:

Det som jeg siger - eller?

Jeg synes da bestemt kun at jeg gør min mand en tjeneste.
Så kan jeg jo sove længe i weekenden hvor man også deles om nætterne.

Ja i det du siger... Der var en der skrev at du ville blive klogere, men tror jeg ikke du gør... For det kan sagtens forgå sådan som du forestiller dig det... Manden er lidt fredet, og ved dumme dage eller perioder kan man måske snuppe lidt sammenhængens søvn efter manden kommer hjem...

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

Charlotte Wberg skriver:

Jeg synes også at det er det mest fair... Men synes efterhånden at der er mange der bruger den med at man er to og slæbet også om natten, stakkels mænd nogen gange...

Selvfølgelig skal far også hjælpe til - men ikke når han skal op på arbejde synes jeg.

Så kan han hjælpe i weekenden og når han kommer hjem fra arbejde

Anmeld

22. august 2011

Laulund87

Ditte_Marie skriver:

Præcis.
Kan ikke se hvorfor det er så "forfærdeligt" som nogle af de andre gør det til.

Tror de fleste stejler fordi du ikke har prøvet det endnu

Meget muligt du har en idé, men man skal passe lidt på med at sige at sådan bliver det! Det kan du aldrig vide

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

Charlotte Wberg skriver:

Ja i det du siger... Der var en der skrev at du ville blive klogere, men tror jeg ikke du gør... For det kan sagtens forgå sådan som du forestiller dig det... Manden er lidt fredet, og ved dumme dage eller perioder kan man måske snuppe lidt sammenhængens søvn efter manden kommer hjem...

Præcis

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

Laulund87 skriver:

Tror de fleste stejler fordi du ikke har prøvet det endnu

Meget muligt du har en idé, men man skal passe lidt på med at sige at sådan bliver det! Det kan du aldrig vide

Det kan jeg også godt forstå - men bliver sgu lidt irriteret over den måde de vil belære mig på. Jeg har altså passet små babyer om natten før, det er skide hårdt. Og ens egen kan man jo ikke bare aflevere tilbage når man ikke gider mere.

Ingen tvivl om at det bliver hårdt - men jeg er heller ikke bange for at bede om hjælp, så jeg kan få frirum til søvn osv.
Og jeg vil gøre ALT for at min kæreste kan få sin søvn

Anmeld

22. august 2011

Laulund87

Ditte_Marie skriver:

Det kan jeg også godt forstå - men bliver sgu lidt irriteret over den måde de vil belære mig på. Jeg har altså passet små babyer om natten før, det er skide hårdt. Og ens egen kan man jo ikke bare aflevere tilbage når man ikke gider mere.

Ingen tvivl om at det bliver hårdt - men jeg er heller ikke bange for at bede om hjælp, så jeg kan få frirum til søvn osv.
Og jeg vil gøre ALT for at min kæreste kan få sin søvn

Det er også helt fint du har den plan Og nej man skal endelig bede om hjælp, ellers kan man blive ret træls at være i nærheden af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.