Klippet uden tilladelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

N&J

Aisha skriver:

Han var også sur på det tidspunkt. Og det hjalp ikke lige frem at jeg stod med telefonen og tog billeder.- hehe

Hihihi.. nej.. men det er jo bare hår..  LOL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
LotteGabriella skriver:

jeg kan bedst li' efter-billederne - de ser skønne ud med rigtig sommerhår dog synes jeg ikke, at det er ok, at klippe jeres dejlige dreng, uden at I lige bliver enige om det først

Tak skal du have. Men før billderne er cirka en måned gammel. Jeg kunne bare ikke finde de sidste billeder jeg tog af ham i sidste uge. Der var han virkelig langhåret.

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
N&J skriver:

Hihihi.. nej.. men det er jo bare hår..  LOL

ja, netop!!! som han selv siger det vokser ud igen..

Anmeld

22. august 2011

kamtok

Aisha skriver:

Jeg bestemmer over vores søn,

da det er mig der giver ham mad hver dag.

Det er mig der skifter ham,

Trøster ham.

Står op om natten hvis han græder.

Det er mig der gør alt når det kommer til vores søn.

Så er det også mig der bestemmer over vores søn. Ik ?

Undskyld jeg blander mig, men det er da ikke DIG der bestemmer over JERES søn. I har jo lavet ham sammen..
Her er det da også mig der gør det meste med ham - men det er jo også mig der hjemme med ham hele dagen. Min mand leger med vores søn og giver ham tonsvis af kærlighed, så f*** om han skifter bleen eller giver ham mad osv.
Jeg ville blive tosset, hvis han kronragede vores søn - ingen tvivl om det - men jeg må nu engang give et par af de andre ret i at det jo er ligeså meget hans søn som din, og I skulle have indgået et kompromis mht. en ordentlig drengefrisure, men umiddelbart lyder det som om at du helt har afvist at han skulle klippes - og det er jo heller ikke fair..

Anmeld

22. august 2011

Sabina92

Du er ikke alene om det.. Jeg ville sgu også blive tosset hvis han gjorde der herhjemme.. Og det mener han at elias skal når han ca. er 1 år gammel (: fandme nej han ikke skal, jeg tager ham til en frisør der klipper ordenlig og pænt og ikke en skide trimmer

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
kamtok skriver:

Undskyld jeg blander mig, men det er da ikke DIG der bestemmer over JERES søn. I har jo lavet ham sammen..
Her er det da også mig der gør det meste med ham - men det er jo også mig der hjemme med ham hele dagen. Min mand leger med vores søn og giver ham tonsvis af kærlighed, så f*** om han skifter bleen eller giver ham mad osv.
Jeg ville blive tosset, hvis han kronragede vores søn - ingen tvivl om det - men jeg må nu engang give et par af de andre ret i at det jo er ligeså meget hans søn som din, og I skulle have indgået et kompromis mht. en ordentlig drengefrisure, men umiddelbart lyder det som om at du helt har afvist at han skulle klippes - og det er jo heller ikke fair..

Har du aldrig hørt om spontane ting ? dette var en af dem. Og som jeg har sagt flere gange i dette indlæg, Jeg ville have støttet min mand i hans spontane tanke om at nu klipper vi vores søn. Jeg står ikke her og siger at han kun er min så slap ligeeee lidt af. Hvorfor er i så negative ? Lad ikke jeres personlige problemer gå ud over mig.

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Sabina92 skriver:

Du er ikke alene om det.. Jeg ville sgu også blive tosset hvis han gjorde der herhjemme.. Og det mener han at elias skal når han ca. er 1 år gammel (: fandme nej han ikke skal, jeg tager ham til en frisør der klipper ordenlig og pænt og ikke en skide trimmer

Tak, jeg er glad for at der er nogle der har det på samme måde som mig

Anmeld

22. august 2011

Sabina92

Aisha skriver:

Tak, jeg er glad for at der er nogle der har det på samme måde som mig

Hehe ja.. Jeg synes ikke børn skal have trimmes deres hår, det er altså grimt.. (: puha min far gjorde det på mig da jeg var lille fordi vi ikke kun få bund på de lus jeg fik hele tiden, så han opgav og klippede mig helt kort, lignede en dreng

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Sabina92 skriver:

Hehe ja.. Jeg synes ikke børn skal have trimmes deres hår, det er altså grimt.. (: puha min far gjorde det på mig da jeg var lille fordi vi ikke kun få bund på de lus jeg fik hele tiden, så han opgav og klippede mig helt kort, lignede en dreng

haha, kunne ikke lad være med at grine Undskyld.

Men ja du har ret. Jeg synes også det ser grimt ud.

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Sabina92 skriver:

Nogen ting skal man overlade til de profesionelle (staves)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.