Aisha skriver:
Har du aldrig hørt om spontane ting ? dette var en af dem. Og som jeg har sagt flere gange i dette indlæg, Jeg ville have støttet min mand i hans spontane tanke om at nu klipper vi vores søn. Jeg står ikke her og siger at han kun er min så slap ligeeee lidt af. Hvorfor er i så negative ? Lad ikke jeres personlige problemer gå ud over mig. 
Jeg har altså ikke læst alle indlæg (for der er godt nok mange).. Men bed lige mærke i det ene indlæg som jeg citerede - og der skrev du altså at det var dig der bestemte over jeres søn.
Det er så svært at høre "tonelejet" når man skriver, men det var nu ikke ment på en negativ måde som sådan
Og jeg har altså ikke nogen personlige problemer, som jeg lader gå ud over dig - tværtimod!
Jeg beklager, hvis du føler dig "angrebet", det var ikke min intention. Jeg var/er bare ikke enig med dig, men heller ikke med din mands beslutning om at klippe jeres søn uden du vidste det.
Men lige fra hjertet, kunne du så ikke selv finde på at få ham klippet, uden at "spørge din mand om lov først".. ??
Anmeld