Klippet uden tilladelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

N&J

Aisha skriver:

ja, netop!!! som han selv siger det vokser ud igen..

Nu har jeg endeligt læst hele tråden.. hihi, jeg griner stadig og må indrømme at jeg lidt ser "mine forældre" i jer, forstå mig ret, I har været sammen i en del år efterhånden, og dette er så endt ud med "hævn" men hvad jeg måske ville kalde sjov.. mine forældre har lavet en del af de små payback (i sjove formater) engang, da min far havde sprøjtet vand på min mor (meget lidt), satte min mor en spand med vand op over dørkarmen og min far fik den i hovedet..  det var herre morsomt, for alle parter, men stadig "hævn" - dog den mere sjove af slagsen.. de er stadig gift efter 30 år.. så helt galt er det vist heller ikke, men man skal så også have den slags forhold og vide at alle så er gode igen bagefter.. jeg syntes i hvert fald det er super sjovt.. og ikke så forfærdeligt som alle gør det til.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

kamtok

Aisha skriver:

Har du aldrig hørt om spontane ting ? dette var en af dem. Og som jeg har sagt flere gange i dette indlæg, Jeg ville have støttet min mand i hans spontane tanke om at nu klipper vi vores søn. Jeg står ikke her og siger at han kun er min så slap ligeeee lidt af. Hvorfor er i så negative ? Lad ikke jeres personlige problemer gå ud over mig.

Jeg har altså ikke læst alle indlæg (for der er godt nok mange).. Men bed lige mærke i det ene indlæg som jeg citerede - og der skrev du altså at det var dig der bestemte over jeres søn.
Det er så svært at høre "tonelejet" når man skriver, men det var nu ikke ment på en negativ måde som sådan Og jeg har altså ikke nogen personlige problemer, som jeg lader gå ud over dig - tværtimod!

Jeg beklager, hvis du føler dig "angrebet", det var ikke min intention. Jeg var/er bare ikke enig med dig, men heller ikke med din mands beslutning om at klippe jeres søn uden du vidste det. 

Men lige fra hjertet, kunne du så ikke selv finde på at få ham klippet, uden at "spørge din mand om lov først".. ??

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
N&J skriver:

Nu har jeg endeligt læst hele tråden.. hihi, jeg griner stadig og må indrømme at jeg lidt ser "mine forældre" i jer, forstå mig ret, I har været sammen i en del år efterhånden, og dette er så endt ud med "hævn" men hvad jeg måske ville kalde sjov.. mine forældre har lavet en del af de små payback (i sjove formater) engang, da min far havde sprøjtet vand på min mor (meget lidt), satte min mor en spand med vand op over dørkarmen og min far fik den i hovedet..  det var herre morsomt, for alle parter, men stadig "hævn" - dog den mere sjove af slagsen.. de er stadig gift efter 30 år.. så helt galt er det vist heller ikke, men man skal så også have den slags forhold og vide at alle så er gode igen bagefter.. jeg syntes i hvert fald det er super sjovt.. og ikke så forfærdeligt som alle gør det til.. 

Hvor er du bare sød

Vi har også været sammen siden vi var 16 nu er vi 28. Man går rundt og tror man kender hinanden helt vildt godt men lige pludselig sker der sådan noget her. Imorges var jeg næsten ved at grræde, men nu griner jeg igen. Han er stadig min baby dreng og min mand, ja han kan bare lære det. Han har lige hentet cola til mig og spør om vi ikke skal i seng. Tænk hvis hverdagen så ens ud hver dag ? Det vil da også være for kedligt.

Anmeld

22. august 2011

Hasselnødden

Aisha skriver:

Hvor er du bare sød

Vi har også været sammen siden vi var 16 nu er vi 28. Man går rundt og tror man kender hinanden helt vildt godt men lige pludselig sker der sådan noget her. Imorges var jeg næsten ved at grræde, men nu griner jeg igen. Han er stadig min baby dreng og min mand, ja han kan bare lære det. Han har lige hentet cola til mig og spør om vi ikke skal i seng. Tænk hvis hverdagen så ens ud hver dag ? Det vil da også være for kedligt.

Anmeld

22. august 2011

kamtok

Og så vil jeg lige tilføje at jeg synes ikke din dreng ligner en pige - hverken før eller efter klipningen. Men han er da ikke skaldet?? - Der er da maaaaasser af hår endnu Og det ser slet ikke grimt ud, synes faktisk ikke man kan se at det er trimmet, men det er måske vinklen i billedet der gør det.

Anmeld

22. august 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg har nu læst tråden fra start til slut og moret mig højlydt. Jeg synes, du er skøn!!! - og jeg er sikker på, du og din mand har et herligt forhold med masser af liv og gnist - på den fede måde.

Hvis det er umodent at leve sammen på den måde - med den type "dramaer" - så erklærer jeg min mands og mit forhold for vidunderligt umodent - og er stolt af det. Vi er 40 og 43 år, har været sammen i 23 år, og vi har det skideskægt.

Længe leve barnlighed

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
kamtok skriver:

Jeg har altså ikke læst alle indlæg (for der er godt nok mange).. Men bed lige mærke i det ene indlæg som jeg citerede - og der skrev du altså at det var dig der bestemte over jeres søn.
Det er så svært at høre "tonelejet" når man skriver, men det var nu ikke ment på en negativ måde som sådan Og jeg har altså ikke nogen personlige problemer, som jeg lader gå ud over dig - tværtimod!

Jeg beklager, hvis du føler dig "angrebet", det var ikke min intention. Jeg var/er bare ikke enig med dig, men heller ikke med din mands beslutning om at klippe jeres søn uden du vidste det. 

Men lige fra hjertet, kunne du så ikke selv finde på at få ham klippet, uden at "spørge din mand om lov først".. ??

Jeg undskylder også. Følte lige pludselig at jeg blev angrebet. Men ærligtalt ? nej, jeg snakker så meget at det ender med at jeg fortæller ham hvad jeg skal hele dagen inden han spørger.

jeg ved ikke helt hvad det er, men jeg mistede en baby dreng inden jeg fødte ham. derfor er jeg bae så tæt knyttet til ham. Men jeg vil blive endnu mere glad hvis min mand deltog og tog flere initiativ til nogle ting med eller uden mig. men det skal ikke handle om at han laver om på hans udseene

Anmeld

22. august 2011

N&J

Aisha skriver:

Hvor er du bare sød

Kan også godt forstå du blev ked af det, han har jo bare ikke lagt det samme i det som dig, men syntes nu at jeres afslutning vidner om at I netop ikke tager alting så alvorligt og højtideligt, for ja, det ville da være kedeligt hvis hver dag var ens, lidt sjov skal der jo også til, og selvom dagen startede dårligt er den jo endt på en sjov note, jeg tvivler nu også på at du havde hevet trimmeren frem hvis du ikke vidste at jeres forhold kunne holde til det..  men syntes nu dine "drenge" er smukke alligevel.. trimmet eller ej.. hihi

Anmeld

22. august 2011

N&J

Mor og meget mere skriver:

Jeg har nu læst tråden fra start til slut og moret mig højlydt. Jeg synes, du er skøn!!! - og jeg er sikker på, du og din mand har et herligt forhold med masser af liv og gnist - på den fede måde.

Hvis det er umodent at leve sammen på den måde - med den type "dramaer" - så erklærer jeg min mands og mit forhold for vidunderligt umodent - og er stolt af det. Vi er 40 og 43 år, har været sammen i 23 år, og vi har det skideskægt.

Længe leve barnlighed

ja.. lidt sjov skal man jo have ud af livet.. 

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mor og meget mere skriver:

Længe leve barnlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.