Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Novra - det er godt nok mange indlæg omkring.... hår!
Flot!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lotchen skriver: Suk, vores dreng er 1½ år og sover ikke igennem endnu... Kan du sige 10 år ældre på 1½ år!!
Suk, vores dreng er 1½ år og sover ikke igennem endnu...
Kan du sige 10 år ældre på 1½ år!!
årh nej da, i stakler
jeg står alene med min datter, så jeg er også godt 10 år ældre nu end ved fødselen
Ditte_Marie skriver: Synes at tyndt baby-hår er noget af det grimmeste Så klipper det for at det bliver tykkere og flottere..
Synes at tyndt baby-hår er noget af det grimmeste Så klipper det for at det bliver tykkere og flottere..
Tinke har aldrig haft tyndt hår men det har jeg jo heller ikke
se hende lige 1år og 1½år
millesofie skriver: årh nej da, i stakler jeg står alene med min datter, så jeg er også godt 10 år ældre nu end ved fødselen
Ja vi er da i det mindste 2 om at dele det Og my God, nogle gange har jeg lyst til at slå dem med sove-igennem-fra-de-er-2-uger-børn...
Aisha skriver: Hej piger her er en update til jer der har fulgt med fra morgenstunden af. Jeg tog en saks og sagde til min mand hvis du ikke bliver skaldet ligesom vores søn så vil jeg klippe dig mens du sover. Efter 15 min. gav han efter og lige nu er der gang i trimmeren. Jeg har det dårligt på en måde da jeg ved at hans hår er noget han går op i. Men det her er den eneste måde han kan lære på. Som han selv siger det er bare hår! det vokser ud igen. Når han har taget et bad så er vi gode igen. Så nu har jeg 2 skaldede mænd herhjemme. (Baby+Far) Nu er der nok mange der vil dømme mig. Men jeg er ligeglad! For i hved ikke hvordan det føles og vågne op til en skaldet dreng når han plejer og være langhåret.
Hej piger her er en update til jer der har fulgt med fra morgenstunden af. Jeg tog en saks og sagde til min mand hvis du ikke bliver skaldet ligesom vores søn så vil jeg klippe dig mens du sover. Efter 15 min. gav han efter og lige nu er der gang i trimmeren. Jeg har det dårligt på en måde da jeg ved at hans hår er noget han går op i. Men det her er den eneste måde han kan lære på. Som han selv siger det er bare hår! det vokser ud igen. Når han har taget et bad så er vi gode igen. Så nu har jeg 2 skaldede mænd herhjemme. (Baby+Far)
Nu er der nok mange der vil dømme mig. Men jeg er ligeglad! For i hved ikke hvordan det føles og vågne op til en skaldet dreng når han plejer og være langhåret.
Super godt, at han endte med, at klippet det hele af selv
Vil da gerne se billeder
L.J.L skriver: Der er håb forude! Vores dreng på 20 mdr har sovet igennem nonstop hele den sidste måned, livet er så meget bedre på den anden side!!! Og undskyld jeg praler jeg ved absolut hvor hårdt det er og på et tidspunkt kommer man til et punkt hvor man bare tænker " ok vores barn kommer ikke til at sove en hel nat før det er teenager!" krydser fingre for at det snart vender for jer!
Der er håb forude! Vores dreng på 20 mdr har sovet igennem nonstop hele den sidste måned, livet er så meget bedre på den anden side!!! Og undskyld jeg praler jeg ved absolut hvor hårdt det er og på et tidspunkt kommer man til et punkt hvor man bare tænker " ok vores barn kommer ikke til at sove en hel nat før det er teenager!" krydser fingre for at det snart vender for jer!
Ha ha, jeg har tænkt den med teeangerne mange gange! Og tvunget mig selv til at sige 'det er da dejligt han er sådan en frisk lille en'... Røv og nøgler, nu skal den dreng bare knalde brikker tak!
;-)Så kan han lære det... HVordan ser fremtiden så ud? Ville han klippe sønnike igen, så længe han selv bliver klippet eller?Jeg kan godt lide den taktik du brugte med at han selv måtte smide lokkerne "af mere eller mindre fri vilje" ;-)Men håber da ikke at det bliver fremtidens diskussionsform ;-)
lotchen skriver: Ha ha, jeg har tænkt den med teeangerne mange gange! Og tvunget mig selv til at sige 'det er da dejligt han er sådan en frisk lille en'... Røv og nøgler, nu skal den dreng bare knalde brikker tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128