Klippet uden tilladelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.369 visninger
239 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Så vågnede jeg her til morges til en helt skaldet baby dreng. Min mand har mens jeg sov klippet hans hår helt skaldet. Jeg er så ked af det.

Jeg ved godt at der er nogle der vil sige at det bare er hår men det trøster ikke. Jeg kan ikke forstå hvordan kan kan være sådan en skid! når han ved at jeg elsker drenge med langt hår.. Alt hans lysebrune hår er væk og istedet ligner han en bølle

Jeg har råbt bandet skreget men intet hjælper. Jeg hader min mand nogen gange. Det her kan jeg ikke tilgive ham for... Jeg er bare så ked af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Dansker I Holland

Aisha skriver:

Så vågnede jeg her til morges til en helt skaldet baby dreng. Min mand har mens jeg sov klippet hans hår helt skaldet. Jeg er så ked af det.

Jeg ved godt at der er nogle der vil sige at det bare er hår men det trøster ikke. Jeg kan ikke forstå hvordan kan kan være sådan en skid! når han ved at jeg elsker drenge med langt hår.. Alt hans lysebrune hår er væk og istedet ligner han en bølle

Jeg har råbt bandet skreget men intet hjælper. Jeg hader min mand nogen gange. Det her kan jeg ikke tilgive ham for... Jeg er bare så ked af det

Ej han kunne da godt lige have drøftet det med dig? Hvad sker der? Jeg ville osse blive tosset hvis det var min mand som havde gjort det mod vores datter.. Hmmm... Hvorfor har han klippet ham ?

Anmeld

22. august 2011

Loa

Hvorfor har han gjort det??

Rolig nu, håret vokser ud igen Selvom det er træls han gør det mens du sover....

Anmeld

22. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det kan han da ikke tillade sig - jeg kan godt forstå, at du er tosset. Hvorfor han har klippet ham uden, at snakke med dig først?

Jeg har lige været inde og se billederne af ham og han er bare skøn

Anmeld

22. august 2011

L.J.L

Aisha skriver:

neeeeej, hvorfor f...... har han dog gjort det?!?!

Hvis min mand havde klippet alt min søns hår af så var jeg sgu også sprunget i luften! Men du må trøste dig med at det vokser hurtigt ud igen, og så må du fjerne alle sakse i din mands nærvær så han ikke har mulighed for at give dig den slags overraskelser igen, en anden gang!

DUMME far!!!!

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Loa skriver:

Hvorfor har han gjort det??

Rolig nu, håret vokser ud igen Selvom det er træls han gør det mens du sover....

Han var træt af at folk sagde han lignede en pige. Men det gør han altså ikke det var bare lidt langt foran  det tager lang tid om at vokse

Anmeld

22. august 2011

Loa

Aisha skriver:

Han var træt af at folk sagde han lignede en pige. Men det gør han altså ikke det var bare lidt langt foran  det tager lang tid om at vokse

What?? Jeg har lige set din tråd med billeder, han ligner da OVERHOVEDET ikke en pige!!!

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
L.J.L skriver:

neeeeej, hvorfor f...... har han dog gjort det?!?!

Hvis min mand havde klippet alt min søns hår af så var jeg sgu også sprunget i luften! Men du må trøste dig med at det vokser hurtigt ud igen, og så må du fjerne alle sakse i din mands nærvær så han ikke har mulighed for at give dig den slags overraskelser igen, en anden gang!

DUMME far!!!!

Jeg hader ham lige nu. Men bare vent jeg har en plan. Mens han sover idag vil og også klippe et stort stykke af hans hår. Han skal da ikke være langhåret mens vores søn er skaldet!!!

Anmeld

22. august 2011

L.J.L

Aisha skriver:

Jeg hader ham lige nu. Men bare vent jeg har en plan. Mens han sover idag vil og også klippe et stort stykke af hans hår. Han skal da ikke være langhåret mens vores søn er skaldet!!!

hahahaha HÆVN!!!

Så kan han sørme lære det!

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Loa skriver:

What?? Jeg har lige set din tråd med billeder, han ligner da OVERHOVEDET ikke en pige!!!

Nej vel!!!!! f... det gør bare ondt i mit hjerte Han var bare så sød med hår..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.