Ligner vi duller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mariaersej14 skriver:

Ja vi fylder 15 d. 16 Januar

I går skrev du i en tråd om bh´er, at du var 13 og rettede det derefter til 16. Nu er du 14?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

ønskebørn74

Mariaersej14 skriver:

Ja vi fylder 15 d. 16 Januar

Ok, jeg troede du var 16...

Anmeld

13. august 2011

Minmio

Hun er sikkert bare misunderlig fordi at I er nogle kønne piger

Anmeld

13. august 2011

Mariaersej14

Vi kan virkelig ik nå at besvare alle jeres spørgsmål men her kommer svar på oftestillede spørgsmål 

( ikke spørgsmål) Alle folk tror virkelig at vi er ældre men vi er altså kun 14 år, og vi er lige blevet konfirmeret, og fylder år den 16/01!!..

Hvad laver i på en babyside?.. Vores mor havde en profil her inde. så spurgte vi hende om hun havde ide til en debat side så hun sagde at den her side kunne være noget fordi her er ligesom voksne mennesker der tager en seriøst i forhold til så mange andre steder og vores ældre søster har et barn og hun bruge også vores profil engang imellem så det er grunden til vi er her inde

Aldren på læren : Hun er mellem 50 og 55

Påklædnings halløj: Nej der er overhovedet ingen regler om påklædning og make up osv. på skolen vi har undersøgt det med skoleinspektøren og han siger, at der ingen regler er... Ja vi går da i lidt udfordrende tøj nogle gange men der er da også grænser for hvad vores forældre acceptere, ...

- Hvis ik du har fået svar på dit spørgsmål så stil det engang til selvom det kan være lidt træls at gøre igen men..  

Anmeld

13. august 2011

Mariaersej14

ønskebarn74 skriver:

Ok, jeg troede du var 16...

Nej vi har en ældre søster på 16 år som også bruger den her profil og hun har skrevet inde i noget med hvor gammel man skal være til at bruge bh osv.. Fra nu af skal vi nok skrive hvem der har skrevet indlæget

Anmeld

13. august 2011

Mariaersej14

tatii72 skriver:

Hun er sikkert bare misunderlig fordi at I er nogle kønne piger

Tak!

Anmeld

13. august 2011

Mariaersej14

Og så vil vi også lige sige tak til alle jer derude som har skrevet at vi er kønne osv.. 

Anmeld

13. august 2011

Magsen

det eneste jeg kan tænke på i alt det her, er hvad en 14 år gammel pige laver inde på en baby side - med undskyld på forhånd men, underligt spørgsmål.. 

Men for at svare spørgsmålet .. ja du/i ligner duller, men det gjorde jeg sku godt nok også da jeg var 14 (o:

Anmeld

13. august 2011

Mariaersej14

Maggieh skriver:

det eneste jeg kan tænke på i alt det her, er hvad en 14 år gammel pige laver inde på en baby side - med undskyld på forhånd men, underligt spørgsmål.. 

Men for at svare spørgsmålet .. ja du/i ligner duller, men det gjorde jeg sku godt nok også da jeg var 14 (o:

Kig op på det laaaange indlæg vi har lavet der står svar på ofte stillede spørgsmål

Anmeld

13. august 2011

MorTilEn2013Dreng

ja lidt synes jeg. men mange piger tager jo altid lidt mere make up på når man tager billeder.. så intet ondt der.. men jeres lærer skal bare tie stille. da jeg gik i folkeskole sprugte min lærer mig om jeg ikke skulle tabe mig og jeg har altså været undervægti hele mit liv og jeg er det stadig og jeg tog det til mig og fik anoraksi pga jeg hørte på hende.. så bare lad være med og hører efter hvad hun siger.. mange lærer har tit ikke noget og have det i når det kommer til udseende,, 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.