Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mariaersej14 skriver: Kig mine billeder på min profil..... Vores lærer hev os med ud på gangen midt i en time og sagde at vi ødelagde klassen, vi er næsten helt nye der på skolen og eftersom hun mener at vi ligner duller har vi ikke lyst til at være der mere .....
Kig mine billeder på min profil..... Vores lærer hev os med ud på gangen midt i en time og sagde at vi ødelagde klassen, vi er næsten helt nye der på skolen og eftersom hun mener at vi ligner duller har vi ikke lyst til at være der mere .....
Det jeg tænker er at det er sådan piger på 14 ser ud nu for tiden.. pæne piger helt sikkert. -Btw kan godt forstå mange undre sig over hvad 14-årige piger laver på denne side, men hvorfor så ikke få lavet en alders begrænsning(sraves?!) istedet for alle de spørgsmål.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bubbes skriver: Hvem er Jeres mor??
Hvem er Jeres mor??
Vores mor hedder Jette
I ligner ikke duller.
Trods det skulle min 14 årige helst ikke se sådan ud Btw, ikke pænt af jeres lærer at sige
Mikkel's mor <3 skriver: Det jeg tænker er at det er sådan piger på 14 ser ud nu for tiden.. pæne piger helt sikkert. -Btw kan godt forstå mange undre sig over hvad 14-årige piger laver på denne side, men hvorfor så ikke få lavet en alders begrænsning(sraves?!) istedet for alle de spørgsmål.
Fordi der vil altid være nogle på vores egen alder der kommentere aligevel
Seriøst? du er jo en pæn pige, det ødelægger du vel ikke klassen af.. vorherre bevares...
signe. skriver: Seriøst? du er jo en pæn pige, det ødelægger du vel ikke klassen af.. vorherre bevares...
Tak - ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128