Ligner vi duller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Mikkel's mor <3

Mariaersej14 skriver:

Kig mine billeder på min profil..... 
Vores lærer hev os med ud på gangen midt i en time og sagde at vi ødelagde klassen, vi er næsten helt nye der på skolen og eftersom hun mener at vi ligner duller har vi ikke lyst til at være der mere .....  

Det jeg tænker er at det er sådan piger på 14 ser ud nu for tiden.. pæne piger helt sikkert.

-Btw kan godt forstå mange undre sig over hvad 14-årige piger laver på denne side, men hvorfor så ikke få lavet en alders begrænsning(sraves?!) istedet for alle de spørgsmål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Mariaersej14

Bubbes skriver:

Hvem er Jeres mor??

Vores mor hedder Jette

Anmeld

23. august 2011

Storken

I ligner ikke duller.

Anmeld

23. august 2011

Georgia

Trods det skulle min 14 årige helst ikke se sådan ud

Btw, ikke pænt af jeres lærer at sige

Anmeld

15. september 2011

Mariaersej14

Mikkel's mor <3 skriver:

Det jeg tænker er at det er sådan piger på 14 ser ud nu for tiden.. pæne piger helt sikkert.

-Btw kan godt forstå mange undre sig over hvad 14-årige piger laver på denne side, men hvorfor så ikke få lavet en alders begrænsning(sraves?!) istedet for alle de spørgsmål.

Fordi der vil altid være nogle på vores egen alder der kommentere aligevel  

Anmeld

15. september 2011

signe.

Mariaersej14 skriver:

Kig mine billeder på min profil..... 
Vores lærer hev os med ud på gangen midt i en time og sagde at vi ødelagde klassen, vi er næsten helt nye der på skolen og eftersom hun mener at vi ligner duller har vi ikke lyst til at være der mere .....  

Seriøst? du er jo en pæn pige, det ødelægger du vel ikke klassen af.. vorherre bevares...

Anmeld

27. november 2011

Mariaersej14

signe. skriver:

Seriøst? du er jo en pæn pige, det ødelægger du vel ikke klassen af.. vorherre bevares...

Tak - ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.