Höör skriver:
Synes godt nok at du drager nogle meget store konklussioner udfra hvad jeg skriver... Mig bekendt har jeg ikke skrevet noget som helst om voldtægt så den kan du vidst plante på dine egne skuldre...
Der står ikke skrevet at hun har sagt de ligner duller, der står skrevet at hun mener, og der er i min verden stor forskel på om der ordret er sagt "I ligner duller" eller man selv har draget den konklussion
SÅ igen der mangler meget info i denne debat... men pointen er ja de ligner duller om det er negativt eller ej..
Endivdere står der ikke at det er underviseren der er distraheret men at det ødelægger klassen. Så en antagelse at det er underviseren der er distraheret 
Så kan vi tage den anden privat, fejl fra MIN side af at stille spørgsmålstegn ved DIT indlæg da dette nu fjerner sig fra debatten...
Så hvis du vil debattere det tager jeg det gerne i en anden debat med dig eller privat.. 
Jeg syntes nu det var en meget mulige konklusion udfra hvad du skrev, at du så måske ikke var så heldig i dit ordvalg, det må stå for din regning, at ens påklædning har konsekvenser som man jo burde have kunne forudse er præcis det samme i mine øjne som man kunne have undgået problemer uanset hvad disse må være ved at klæde sig mindre udfordrende.
Jeg skriver udfra hvad ts skriver, som jeg formoder er sandheden, idet vi ikke har den underviser som siger det til pigerne her på siden, så har vi jo kun en side at gå ud fra, så derudfra svarer jeg, at du er uenig i mit forslag, jamen fair nok, det har du jo ret til.
Jeg mener stadig ikke det er underviserens opgave at stille sig spørgende overfor påklædning/udseende hvis dette ikke er defineret på skolen, hvis det forstyrer klassen (drengene), jamen så er det dem der skal tages fat i, ikke pigerne, det er jo ikke dem der ikke koncentrere sig hvis vi snakker om at der måske sidder nogle drenge og har svært ved at koncentrere sig. Som sagt så var jeg blevet tosset - hvis det var mig der var blevet bedt om at ændre min påklædning fordi der er andre ikke passer deres ting, og var blevet endnu mere tosset hvis det havde været en af mine kollegaer.
Jeg har intet at snakke med dig privat om, dette er en debat og vi debattere, at emnerne indimellem kan udvikles, ja det hører sig også med til debatter.