Ligner vi duller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

Fru Nielsen

Ja det gør i uden tvivl..... Men det behøver jo ikke være skidt, så længe man bare ikke opføre sig som en dulle.....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Maja88

er i kun 14???

Anmeld

13. august 2011

millesofie

ja

men aller er jo forskellige og det skulle der jo gerne være plads til

og det kan da ikke være den måde i ser ud på der har forstyrret

Anmeld

13. august 2011

ønskebørn74

ønskebarn74 skriver:

Ja da, en lækker dulle..  Ligesom jeg var i ungdommen.. Hun er da missundelig over den opmærsomhed det medfører fra det modsatte køn og andre tøver der ser op til en el gerne vil være lige så lækker... Skid hul i hende...

der skulle stå tøser og ikke tøver...

Anmeld

13. august 2011

Frk-Lotusblomst

Mariaersej14 skriver:

Kig mine billeder på min profil..... 
Vores lærer hev os med ud på gangen midt i en time og sagde at vi ødelagde klassen, vi er næsten helt nye der på skolen og eftersom hun mener at vi ligner duller har vi ikke lyst til at være der mere .....  

Ved ikke om i ligner duller, men i er poppet og langt fremme i skoene ang. Udfordrende tøj, hår og make-up. Sådan var jeg også selv til tider i folkeskolen og jeg synes det er noget nogen gennemgår for at udvikle sig selv. Altså man skal prøve nogen ting af inden man finder sig selv, hvis det giver mening. :-)

Og den opførsel kan læreren pakke langt væk.

Anmeld

13. august 2011

Bare mig..

Ja, i er nok det jeg ville kalde for en dulle, men negativt, næh, det synes jeg nu ikke... Synes i har enormt meget makeup på, og ligner nogen der er meget ældre end i er, om det er godt eller skidt, jah, det må man jo i og for sig selv om..

Men at læreren siger det og at det har betydning for timerne, synes jeg bestemt ikke er rimeligt.. Der må være noget andet, der ligger til grund for, at hun er træt af, at i ødelægger timerne?!

Anmeld

13. august 2011

N&J

Mariaersej14 skriver:

Kig mine billeder på min profil..... 
Vores lærer hev os med ud på gangen midt i en time og sagde at vi ødelagde klassen, vi er næsten helt nye der på skolen og eftersom hun mener at vi ligner duller har vi ikke lyst til at være der mere .....  

Jeg ville simpelthen gå til lidt højere indstanser og klage, jeres lærer skal slet ikke kommentere på jeres udseende og påklæning medmindre der er regler for påklædning på jeres skole. Hvis jeres lærer mener I forstyrer i timerne, så må han/hun sige det.

Anmeld

13. august 2011

Tvillingemor80

Ja, men hvad rager det hende - synes det er langt under hvad der er okay at sige sådan !

Anmeld

13. august 2011

Carl-Emil's mor

N&J skriver:

Jeg ville simpelthen gå til lidt højere indstanser og klage, jeres lærer skal slet ikke kommentere på jeres udseende og påklæning medmindre der er regler for påklædning på jeres skole. Hvis jeres lærer mener I forstyrer i timerne, så må han/hun sige det.

Og hvorfor skal hun så ikke kommentere det hvis det grundlæggende skaber en uro for klassen??

Der er jo ekstrem mange deltajer der ikke er oplyst så synes ikke man kan sige hverken A eller B...

Var jeg underviser på en skole og havde jeg elever der klædte sig sådan og kunne jeg se det forstyrrede undervisningen så tror jeg at jeg ville henstille til en mindre opsigtsvækkende påklædning eller rotere rundt i klassen så f.eks de drenge der kunne blive sat ud af kurs af den ikke blev forstyret

Vi ved jo ikke hvordan hun præcis har formuleret det, og er man kun 14 år og går sådan klædt så ja undskyld mig så ved man også godt at kan det føre nogle ting med sig

Anmeld

13. august 2011

N&J

Og hvorfor skal hun så ikke kommentere det hvis det grundlæggende skaber en uro for klassen??

Der er jo ekstrem mange deltajer der ikke er oplyst så synes ikke man kan sige hverken A eller B...

Var jeg underviser på en skole og havde jeg elever der klædte sig sådan og kunne jeg se det forstyrrede undervisningen så tror jeg at jeg ville henstille til en mindre opsigtsvækkende påklædning eller rotere rundt i klassen så f.eks de drenge der kunne blive sat ud af kurs af den ikke blev forstyret

Vi ved jo ikke hvordan hun præcis har formuleret det, og er man kun 14 år og går sådan klædt så ja undskyld mig så ved man også godt at kan det føre nogle ting med sig

Jeg mener det er fuldstændig uaceptabel at en lærer skal kommentere på ens påklædning eller udseende, hvis der ikke findes regler fra skolen side omkring dette. Eksempelvis var bare maver altså ikke tilladt på den skole jeg gik på, heller ikke hatte i timen, mener også at hængerøven blev udsat for en opstramning efter jeg gik ud, men resten var fair game. 

Hvordan man som underviser kan finde det distreherende eller forstyrende forstår jeg ikke, og jeg syntes det er direkte forkert at udtale sig om det, og ja jeg er selv ved at blive uddannet til lærer og kunne aldrig drømme om at sige således, heller ikke selv om der var en beklædningordning, da duller er nedsættende og derfor ikke noget man kan tillade sig at sige som lærer, vi må jo heller ikke sige eleverne er dumme, begge dele er nedsættende og uaceptabel, så jeg syntes stadig at de skal gå videre med det, det havde jeg gjort hvis der var nogen der havde kommenteret på min påklædning og udseende,  fx. dengang det var på mode at gå med bh under en striktrøje med store huller, det gik jeg også i på skolen og jeg var blevet tosset hvis en lærer havde dikteret min påklædning, er nu ret sikker på de fleste lærer er professionelle nok til at kunne se bort fra det, når de også skal ignorere at nogen fx. har behov for at side og skrive/tegne for at lytte efter i timerne, eller er dunns teorier også for meget til besvær, så det er også for forstyrende for timerne. Hvis drengene ikke kan koncentrere sig, ja så må man jo hive fat på dem, ikke pigerne, og jeg syntes faktisk ikke pigerne på disse billeder er særlig slemme. 

Og din sidste bemærkning, ja - det har jeg simpelthen ingen respekt for, så er det jo også pigernes egen skyld hvis de bliver voldtaget, de kunne jo bare have klædt sig anerledes. Skræmmende at der stadig er nogen der mener at man som ung ikke kan udtrykke sig og afprøve forskellige identiteter af gennem fx. påklædning uden at man så godt selv ved at det kan føre nogle ting med sig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.