Ligner vi duller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.566 visninger
76 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Mariaersej14

Kig mine billeder på min profil..... 
Vores lærer hev os med ud på gangen midt i en time og sagde at vi ødelagde klassen, vi er næsten helt nye der på skolen og eftersom hun mener at vi ligner duller har vi ikke lyst til at være der mere .....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

kimfrit

Jeg kan ikke se billede og hvad fanden blander hun sig i det for?

Anmeld

13. august 2011

Darling<3

Mariaersej14 skriver:

Vores lærer hev os med ud på gangen midt i en time og sagde at vi ødelagde klassen, vi er næsten helt nye der på skolen og eftersom hun mener at vi ligner duller har vi ikke lyst til at være der mere .....  

Hihi.. Ja? Jeg vil mene at i er nogle duller, men på den pæne måde..

Synes bestemt at din søster og dig, er nogle kønne piger

Anmeld

13. august 2011

ønskebørn74

Mariaersej14 skriver:

Ja da, en lækker dulle..  Ligesom jeg var i ungdommen.. Hun er da missundelig over den opmærsomhed det medfører fra det modsatte køn og andre tøver der ser op til en el gerne vil være lige så lækker... Skid hul i hende...

Anmeld

13. august 2011

Kamelia

du er rigtig smuk og misundelse er en grim grim ting!!

Anmeld

13. august 2011

eliasogmor

Mariaersej14 skriver:

nej jeg synes ikke i ligner duller, synes du er smuk......men lige noget der undrer mig... er du 14??? og hvad laver du på en baby side???? du må gerne være , men hvorfor???

Anmeld

13. august 2011

B&J

Du liger en alm pige man ser på gaden meget alm... ved ikke om man kalder det for en dulle

Anmeld

13. august 2011

Christina.78

Øh, nej..

Anmeld

13. august 2011

Carl-Emil's mor

Mariaersej14 skriver:

Ja det gør i og fred være med det...

alle skal ikke se ens ud jo

Anmeld

13. august 2011

Chillien

Jeg kan ikk se billedet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.