Ligner vi duller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

Mariaersej14

Mor og meget mere skriver:

Og så fortsatte hun med at sige, at I ødelægger klassen og ligner nogle duller? Det giver ikke mening - først: "Det er dejligt, I er kommet til klassen" - og så "I ødelægger klassen"? Og "I går i liiiidt for forkert tøj" - og så "I ligner nogle duller"?

Der mangler altså noget. Har hun sagt, I ødelægger klassen eller ej? Jeg ved det jo ikke, men på mig lyder det, som om I enten udelader noget eller citerer hende for noget, hun ikke sagde.

Hun sagde mange  flere ting, og det var bla. også fordi at vi er lidt længere fremme en mange end de andre .... Men fordi jeg ikke foretæller nogle af tingene er fordi at de er lidt private, mht. Familie osv.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

eliasogmor

Mariaersej14 skriver:

Vores mor havde en profil herinde og så overtog vi ligesom den fordi vi ik gidder lægge det ud på andre sider med mindre altså folk mellem 14-18 år fordi vi ik gidder høre på 

'' i har ALT for meget ***** på i hovedet''
Vi ville ligesom spørge nogle voksne mennesker og så sagde vores mor at det ligesom var et oplagt sted 

nåh sådan... jamen velkommen til.....

Anmeld

17. august 2011

Mariaersej14

eliasogmor skriver:

nåh sådan... jamen velkommen til.....

Tak 

Anmeld

17. august 2011

Mca<3

Du kan da ikke have overtaget din mors profil da din er helt ny ?

Der må da være et site der bedre passer sig til så unge piger som jer end det her hvor vi drøfter amning og vasketøj

Anmeld

20. august 2011

Mariaersej14

Mca<3 skriver:

Du kan da ikke have overtaget din mors profil da din er helt ny ?

Der må da være et site der bedre passer sig til så unge piger som jer end det her hvor vi drøfter amning og vasketøj

Vi SKULLE ha overtaget den og vi havde bare bestemt os for at lave en ny istedet!...

Anmeld

20. august 2011

Mca<3

Mariaersej14 skriver:

Vi SKULLE ha overtaget den og vi havde bare bestemt os for at lave en ny istedet!...

Skægt    Hvem er din mor ??

Anmeld

23. august 2011

Sabsy

Mariaersej14 skriver:

Hvem er Jeres mor??

Anmeld

23. august 2011

Stjernestoev

Synes godt nok at profilen virker meget fake :-S

Anmeld

23. august 2011

emsaroto

Jeg synes i ligner nogle pæne piger, som nogen folk nok ville kalde duller, altså piger der går op i sig selv.

Men at generallisere betegnelsen "DULLER" som folk der ikke gider høre efter og yde til timerne, det er ikke okay, og bestemt IKKE af en lærer.

Anmeld

23. august 2011

Sabsy

Stjernestoev skriver:

Synes godt nok at profilen virker meget fake :-S

Det tænket jeg også.. Eller mere piger der har behov for at få opmærksomhed - fordi de ved jo godt de er nogle kønne piger.. Og tror simpelthen ikke på at en.lære siger sådan, fordi som de ser ud - ser resten af ungdommen også ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.