Ligner vi duller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

Lisbeth85

Mariaersej14 skriver:

Kig mine billeder på min profil..... 
Vores lærer hev os med ud på gangen midt i en time og sagde at vi ødelagde klassen, vi er næsten helt nye der på skolen og eftersom hun mener at vi ligner duller har vi ikke lyst til at være der mere .....  

Sådan ser mange af de elever ud, som jeg har undervist i folkeskolen (fra 6. klasse og opefter). Jeg har aldrig kommenteret noget som helst, for i Dk er vi frie til at klæde os som vi vil. Synes det er fedt, at vi ikke alle er ens i skoleuniformer, men kan signalere gennem vores tøj hvem vi er og hvad vi står for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

aarhusmor

I er nogle meget kønne piger. Nu ved jeg ikke hvor gammel jeres klasselærer er, men jeg er nok i den gamle del af det her forum, da jeg er 40 år.

Jeg tænker at I i en alder af 14 år gør rigtigt meget ud af at se godt ud og have appeal  - og selvom I er smukke, så er det bare synd at det er nødvendigt så tidligt. Men jeg gjorde det også selv - i samme alder, så jeg kan ikke lade jer høre for noget.

Men hvis jeg kunne gøre det om ville jeg måske tænke mere på mine studier end på mit udseende. Men det er jo mig. Hvem ved, måske gør er I lige så grundige med studiet

Alt andet lige så synes jeg det er helt henne i hampen at jeres lærer trækker jer ud på den måde og det gør mig sur på jeres vegne. Håber I klager over den optræden.

Anmeld

13. august 2011

FogL

Mariaersej14 skriver:

Kig mine billeder på min profil..... 
Vores lærer hev os med ud på gangen midt i en time og sagde at vi ødelagde klassen, vi er næsten helt nye der på skolen og eftersom hun mener at vi ligner duller har vi ikke lyst til at være der mere .....  

Man kan se, at du bruger tid foran spejlet - og hvad så? Hvorfor skal hun blande sig i det? Please, lad være med, at lade andre folks mening ændre, hvad du gerne vil! 

Anmeld

13. august 2011

FogL

eliasogmor skriver:

nej jeg synes ikke i ligner duller, synes du er smuk......men lige noget der undrer mig... er du 14??? og hvad laver du på en baby side???? du må gerne være , men hvorfor???

Tror nu hun er 16.. Men det kan vel også være ligemeget hvor gammel man er - en lærer bør virkelig ikke sige noget, når det kommer til elevers tøj.. Og slet ikke i den alder! 

Anmeld

13. august 2011

eliasogmor

ciepige skriver:

Tror nu hun er 16.. Men det kan vel også være ligemeget hvor gammel man er - en lærer bør virkelig ikke sige noget, når det kommer til elevers tøj.. Og slet ikke i den alder! 

det skrev jeg jo også... jeg var bare nysgerrig på, hvorfor man vælge så som 16 åriget at være på en babyside.. ved at der er nogen her pga. kage debatterne... så var bare nysgerrig...

Anmeld

13. august 2011

twinny

Ja

Men det skal hun jo heldigvis ikk blande sig i...

Anmeld

13. august 2011

Chiip91

Hva fanden er det for noget pis hun fyre a?!
i ligner overhovedet ikke duller, i er da 2 helt naturlige piger  

Anmeld

13. august 2011

Vial

Altså i den alder gik jeg med blå mascarer og metalic lilla læbestift og skodede smøgerne lige uden for musiklokalet.

Jeg kunne næsten ikke være i min krop af bare iver for at blive en voksen lækker kvinde..

Heldigvis fandt det et normal leje, så jeg kunne gå rundt i verden uden at ligne Anni Fønsby.

Jeg håber, at min datter vil få et mere naturligt forhold til make up i en så ung alder. Som mor og rigtig voksen, så bekymrer jeg mig om signalværdien.

MEN, jeg tror på, at det kan være en del af ens udvikling og et dække over den usikkerhed man altid besidder i den alder.

Læren skal selvfølgelig blande sig, hvis det går ud over undervisningen og stemningen i klassen. Jeg har OGSÅ en tvillingesøster. Sådan et par piger kan virke ekstrem stærke sammen. Det kan være nødvendigt at bede dem nedtone attitude og stil, så det ikke fylder for meget i en klasse. Min søster og jeg fik også ord med på vejen af lærene.

Anmeld

13. august 2011

Mariaersej14

eliasogmor skriver:

nej jeg synes ikke i ligner duller, synes du er smuk......men lige noget der undrer mig... er du 14??? og hvad laver du på en baby side???? du må gerne være , men hvorfor???

Vores mor havde en profil herinde og så overtog vi ligesom den fordi vi ik gidder lægge det ud på andre sider med mindre altså folk mellem 14-18 år fordi vi ik gidder høre på 

'' i har ALT for meget ***** på i hovedet''
Vi ville ligesom spørge nogle voksne mennesker og så sagde vores mor at det ligesom var et oplagt sted 

Anmeld

13. august 2011

Mariaersej14

Maja88 skriver:

er i kun 14???

Ja vi fylder 15 d. 16 Januar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.