Nogen der skal føde til april? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Camillee

SLC skriver:

Eihh stakkels dig, har sku ondt af jer der døjer med kvalme osv. . Syntes bare man er uden kræfter i forvejen hehe. .  Jamen jeg er 8+2 skal til NF den 3 okt, så det glæder jeg mig utroligt meget til!! og så skal familie og venner have det at vide derefter så det glæder jeg mig også meget til . . Jeg er også oppe deromkring, et par kg under, men HÅBER jeg kan holde mig til omkring 5-8 kg - så ligesom din forige gang . . Var din første graviditet god?

Uh GLÆD dig til scanningen! det er så fantastisk at se den lille bøllefis (: 
tror at det hælper hvis man tænker over hvad man putter i munden (: hehe så det har jeg ihvertfald tænkt mig (: men i slutningen af graviditeten fik jeg meget vannd i kroppen, så det tæller jo også på vægten (;

Puha kunne skrive sider op og ned af om min graviditet og fødsel
har kun positive ting at sige, havde en nem graviditet uden noget som helst men fødte dog i uge 34.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

SLC

Camillee skriver:

Uh GLÆD dig til scanningen! det er så fantastisk at se den lille bøllefis (: 
tror at det hælper hvis man tænker over hvad man putter i munden (: hehe så det har jeg ihvertfald tænkt mig (: men i slutningen af graviditeten fik jeg meget vannd i kroppen, så det tæller jo også på vægten (;

Puha kunne skrive sider op og ned af om min graviditet og fødsel
har kun positive ting at sige, havde en nem graviditet uden noget som helst men fødte dog i uge 34.  

Tror jeg kommer til at TUDE så meget når jeg ser den lille . . og håber selvføgelig den er der og er okay   . . Jamen fortæl fortæl, er jo heeelt ny i "faget" vil ha alt det godt og dårlige og ulækre at vide HAHA!!!  Ja behersker også hvad jeg tager i munden, men syntes jeg har lyst til IS + en masse andet godt hele tiden hehe, men har dog kun fået 2 stk is + ½ pose blue jeans indtil videre hehe . .

Anmeld

7. september 2011

Camillee

SLC skriver:

Tror jeg kommer til at TUDE så meget når jeg ser den lille . . og håber selvføgelig den er der og er okay   . . Jamen fortæl fortæl, er jo heeelt ny i "faget" vil ha alt det godt og dårlige og ulækre at vide HAHA!!!  Ja behersker også hvad jeg tager i munden, men syntes jeg har lyst til IS + en masse andet godt hele tiden hehe, men har dog kun fået 2 stk is + ½ pose blue jeans indtil videre hehe . .

jeg stor tudede til begge scanninger, det var så vildt (: Elias har altid været meget aktiv også i maven han slå kolbøtter haha. det var så skægt at se på skærmen
håber at få tid til en tidlig scanning i næste uge for at få helt styr på terminen da min cyklus slet ikke bare minder om at være reglmæssig (: 
så det glæder jeg mig VIRKELIG MEGET til (: hehe

SODAVANDS IS (: eller saftevands is hehe, den spiste jeg mange af da jeg var gravid sidst, og så kan du også lave den uden sukker (:  

hvad vil du gerne vide? så fortæller jeg gerne (:  

Anmeld

7. september 2011

llh

Hej alle sammen

jeg melder mig da også lige på banen..: Jeg testede positiv for halvanden uge siden og var i mandags ved lægen for lige at få det bekræftet og den var heldigvis god nok..: Hvad jeg sådan selv lige kan regne mig frem til så har jeg termin d. 27 april. Det er vores første barn og det har taget sin tid så vi selvfølgelig meget glade men jeg synes det er lidt svært at tør tro på det endnu og er så nervøs for at miste så de næste 6-7 uger skal bare gå hurtigt. Skal til lægen d. 19 sep. så håber jeg at jeg blir scannet der- tror det vil hjælpe på det med hensyn til at tro på at der er en bebs i maven..

Mvh Line

Anmeld

7. september 2011

SLC

llh skriver:

Hej alle sammen

jeg melder mig da også lige på banen..: Jeg testede positiv for halvanden uge siden og var i mandags ved lægen for lige at få det bekræftet og den var heldigvis god nok..: Hvad jeg sådan selv lige kan regne mig frem til så har jeg termin d. 27 april. Det er vores første barn og det har taget sin tid så vi selvfølgelig meget glade men jeg synes det er lidt svært at tør tro på det endnu og er så nervøs for at miste så de næste 6-7 uger skal bare gå hurtigt. Skal til lægen d. 19 sep. så håber jeg at jeg blir scannet der- tror det vil hjælpe på det med hensyn til at tro på at der er en bebs i maven..

Mvh Line

Eihh tillykke . . ja glæder mig også bare til NF for så syntes mand har overstået den "farligste" tid hehe. .

Anmeld

7. september 2011

SLC

Camillee skriver:

jeg stor tudede til begge scanninger, det var så vildt (: Elias har altid været meget aktiv også i maven han slå kolbøtter haha. det var så skægt at se på skærmen
håber at få tid til en tidlig scanning i næste uge for at få helt styr på terminen da min cyklus slet ikke bare minder om at være reglmæssig (: 
så det glæder jeg mig VIRKELIG MEGET til (: hehe

SODAVANDS IS (: eller saftevands is hehe, den spiste jeg mange af da jeg var gravid sidst, og så kan du også lave den uden sukker (:  

hvad vil du gerne vide? så fortæller jeg gerne (:  

Hehe vi tager vidst bare spørgsmålene sårn hen af vejen hehe. . tror der kommer mange herfra og undskyld, men deeejligt at vi er på samme str. . Hvor høj er du? . . Uhh sodavandsis er jeg ikke så god til!!. . Vanilleis men dem kan man også få sukkerfri, og dem kan jeg også lide. . Hmm købte russisk salat idag fordi jeg ku sådan ha rødbeder haha!!! Men da jeg så vi havde æg og sild, ja så blev det det der kom på brødet .

Anmeld

7. september 2011

Camillee

SLC skriver:

Hehe vi tager vidst bare spørgsmålene sårn hen af vejen hehe. . tror der kommer mange herfra og undskyld, men deeejligt at vi er på samme str. . Hvor høj er du? . . Uhh sodavandsis er jeg ikke så god til!!. . Vanilleis men dem kan man også få sukkerfri, og dem kan jeg også lide. . Hmm købte russisk salat idag fordi jeg ku sådan ha rødbeder haha!!! Men da jeg så vi havde æg og sild, ja så blev det det der kom på brødet .

du spørger bare løs (: hehe. 
det skal du ikke undskylde, det er altid dejligt at være to om nogleting jeg er 1,67 så ikke særlig høj (: hvad med dig?

ja det er selvfølgelig rigtigtm hvorfor havde jeg ikke tænkt på det?
Er heldigvis ikke begyndt at få mærkelig spisevaner i NU (: haha  

Anmeld

8. september 2011

SLC

Camillee skriver:

du spørger bare løs (: hehe. 
det skal du ikke undskylde, det er altid dejligt at være to om nogleting jeg er 1,67 så ikke særlig høj (: hvad med dig?

ja det er selvfølgelig rigtigtm hvorfor havde jeg ikke tænkt på det?
Er heldigvis ikke begyndt at få mærkelig spisevaner i NU (: haha  

hehe - jamen er 165 . . ups gik i blue jeans lakridsene igår- mums. .

Anmeld

8. september 2011

Camillee

SLC skriver:

hehe - jamen er 165 . . ups gik i blue jeans lakridsene igår- mums. .

de er ny heller ikke helt tosset 

Anmeld

8. september 2011

sommer1988

Jeg er i uge 8, og har termin 27 April. Det er mit første barn, så det er bare rigtig skønt med disse debatter, for mig som ikke ved så meget om det og ville være super dejligt at danne en rigtig god mødregruppe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.